Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Canal Digital Bredbånd
2.2
33 verifiserte omtaler
Canal Digital Bredbånd blir Telenor Bredbånd
Canal Digital Bredbånd ble den 23. oktober 2018 en juridisk del av Telenor. Les omtaler om Telenor Bredbånd.

Canal Digital Bredbånd omtaler og erfaringer

Ingen trend

Canal Digital Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
33 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
Canal Digital Bredbånd trenger minimum 10 omtaler.
12%
Dårlig
12% anbefaler Canal Digital Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 33 omtaler om Canal Digital Bredbånd

FILTRER OMTALER
4
0
1
3
25
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Canal Digital Bredbånd
Canal Digital Bredbånd har 33 verifiserte omtaler på Bytt.no

Null kundefokus

Omtale av  Christian

Var "stuck" med Canal Digital/Telenor i 10 år. Nå endelig over på fiber, og har endatil to fibere inn i huset :) Kundeservice hos Canal Digital er forferdelig, kundefokus er fraværende, og deres garantier er 0 verdt har jeg fått erfare. Verste opplevelse hadde jeg i 2017. Ble uten nett og TV pga kabelbrudd. Dette ble meldt av flere husstander i nabolaget og entreprenør som hadde forårsaket bruddet. Ble 8 dager uten TV og nett med daglige telefoner og chat kommunikasjon med Canal Digital. Når Canal Digital på dag 7 påsto at det ikke var registrert noen feil i området tok lunta fyr i begge ender... Alltid på nett garantien som Canal Digital skryter av gjelder kun dersom du er Telenor kunde (samme firma...).

Nyttig (7)

Dårlig, og ubehagelig kundeservice

Omtale av  Liz

De starter samtalen med "Du er viktig for oss", og det gikk bra helt til vi trengte mer hjelp enn hva kun én samtale kan ordne opp i. Opplevde det veldig vanskelig å bruke deres kundeservice da du ikke får mulighet til å prate med samme agent du har hatt dialog med tidligere, og spesielt utfordrende blir dette hvis man har en case som ikke blir håndtert ferdig i første tlf. samtale, men trenger oppfølging. Opplevde gjentatte ganger at lovnader, både muntlig og skriftlig, ikke betydde noe når man snakket med de i samtale nr. 2 og med en ny agent. Vi måtte bruke mye tid og krefter på å få dialog med de, og få de til å opprettholde de lovnader som ble gitt på vegne av Canal Digital, for i samtale nr. 2, 3 etc ble det gitt andre beskjeder, og gjerne kontrabeskjeder på tvers av avdelingene deres. Det er vanskelig å stå i mot et stort selskap, når man ikke får hatt en god dialog, og man føler seg veldig liten når de skriftlige avtaler man har brått ikke er gyldige. Vi opplevde også at en agent la på midt i samtalen for han forsto ikke vår case. Heldigvis møtte vi én agent som klarte å hjelpe oss, og som beklager for hvordan vi hadde blitt behandlet. Dette kom dog alt for sent, og vi vil aldri være kunde hos Canal Digital igjen, og anbefaler på det sterkeste å bruke andre selskaper enn de. Vi er meget skuffet over deres kundeservice, og opplever det hele som veldig ubehagelig.

Nyttig (5)

Løftebrudd

Omtale av  Torbjørn S

Ingenting er bra, alt er blank løgn. Jeg fikk en hyggelig selger på døren i januar 2017 som solgte meg fiber og tv. Dette skulle iflg selger leveres innen 9 mnd, 9 mnd er gått ingen oppfølging eller noe som helst. Jeg har purret flere ganger og fått til svar januar 2018. Så fikk vi innkallelse til infomøte hos Power Fana. Info hadde de ikke, de kunne ikke svare på når jeg kan få fiber. På dette møtet skulle de også ha opplæring i bruk??? Hva er vitsen med det når man ikke vet når de installerer noe som helst. Vedkommende på denne info kvelden lovte han skulle ringe meg opp med ny dato når han hadde fått info, det gjorde han faktisk, men da var datoen juni 2018. Jeg spurte om dette kunne garanteres, svaret jeg fikk var selvfølgelig nei. Hvorfor får de lov til å selge et produkt før de vet om eller når de kan levere? Hvorfor er generelt teleselskapene/ bredbåndleverandørene løftebrytere? De burde vert lovpålagt å garantere leveringstid med økonomiske konsekvenser om de bryter de. Samtidig burde de ikke kunne da bruke lang leveringstid i sine salgsargumenter.

Nyttig (4)

Fiber 100/100, dønn stabilt med høy fart

Omtale av  Egil

Tok kontakt med Canal Digital etter at Lyse ikke viste interesse på tross av tett bebyggelse med 80-100 interesserte kunder. Canal Digital tok ballen og fikk gravd ned fiber som har fungert meget godt. Store deler av asfaltert vei ble asfaltert på nytt. Oppgradert både nett og vei!

Nyttig (2)

Stabil linje som leverer

Omtale av  Erikvb76

Har oppgradert fra 50 til100 mbit/s. Stabilt på coaxkabel sammen med tv. Ingenting å utsette på dette.

Nyttig (2)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Kan ikke se Netflix på linja

Omtale av  Per

Har rimeligste bredbånd og tvpakke, som kostet meg 900 kr pr måned. Målt hastighet på speedtest varierer mellom 1,2 og 2,3 Mbit/s. Da sier det seg selv at streaming av film blir en umulighet. Det ser rett og slett ikke ut. Da dørselgeren kom på døra lovte han gull. De holdt på å bygge ut i nabolaget vårt, og linja kunne komme inn via luftstrekk. Undertegnet avtalen, og ventet bortimot et år på at de orket å legge linja, det måtte bli frostfritt først. Jeg ble lovt fiber, men det var coax som kom inn. Den måtte jeg selvsagt grave ned selv, da de hektet seg på med en avgreining på nabohuset. PÅ naboens nåde selvsagt. Måtte jo grave på hans tomt også. Nå føler jeg dette var bortkastet, for jeg har rett og slett fått søppel. Rundlurt, og blodpris for ingenting. Hele nettet deres her er coax med avgreining på avgreining, og sannsynligvis langt utenfor spec, for hva som er fornuftig å gjøre. Altså søppel. Kan ikke få understreket nok, at for meg er CANAL DIGITAL=SØPPEL!

Nyttig (6)

Ikke å anbefale til noen!

Omtale av  Jon

Har ingen positive tanker om Canal digital, eneste de fokuserer er på faktura og de er betalt i tide. Nettet forsvinner eller ligger det på 1/4 del av farten de har lovet meg ihvertfall 2 til 10 timer av dagen. Nettet kan forsvinne i noen dager hvor all kommentar fra kundeservice er å restarte ruter og modem. Dette har endret seg og de ville ha meg til å bytte ut en Linksys EA9500 AC5400 Gigabit Router til nesten 3000kr med en billig ruter fra dem. I følge dem var det min ruter som skapte disse problemene. Ingen endring og de nekter å endre sin mening at mine nettverks problemer ligger min side ikke dem. Kan ikke anbefale Canal Digital til noen!

Nyttig (7)
Canal Digital Bredbånd har 33 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Canal Digital Bredbånd mener

Canal Digital Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR