Meny
Canal Digital Bredbånd
Canal Digital Bredbånd blir Telenor Bredbånd
Canal Digital Bredbånd ble den 23. oktober 2018 en juridisk del av Telenor. Les omtaler om Telenor Bredbånd.

Canal Digital Bredbånd omtaler og erfaringer

2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Middels
0
av 87 innen
bredbåndsleverandør
12%
anbefaler
Canal Digital Bredbånd

"Null kundefokus"

Omtale om Canal Digital Bredbånd skrevet av Christian for 09.01.2018 14.05

Canal Digital Bredbånd har totalt 33 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Canal Digital Bredbånd?
Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Null kundefokus"
6 syns denne omtalen er nyttig

Var "stuck" med Canal Digital/Telenor i 10 år. Nå endelig over på fiber, og har endatil to fibere inn i huset :) Kundeservice hos Canal Digital er forferdelig, kundefokus er fraværende, og deres garantier er 0 verdt har jeg fått erfare. Verste opplevelse hadde jeg i 2017. Ble uten nett og TV pga kabelbrudd. Dette ble meldt av flere husstander i nabolaget og entreprenør som hadde forårsaket bruddet. Ble 8 dager uten TV og nett med daglige telefoner og chat kommunikasjon med Canal Digital. Når Canal Digital på dag 7 påsto at det ikke var registrert noen feil i området tok lunta fyr i begge ender... Alltid på nett garantien som Canal Digital skryter av gjelder kun dersom du er Telenor kunde (samme firma...).

Bytt.no
"Null kundefokus" skrev Christian om Canal Digital Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Canal Digital Bredbånd?
Gjør som Christian og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Canal Digital Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Dårlig, og ubehagelig kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

De starter samtalen med "Du er viktig for oss", og det gikk bra helt til vi trengte mer hjelp enn hva kun én samtale kan ordne opp i. Opplevde det veldig vanskelig å bruke deres kundeservice da du ikke får mulighet til å prate med samme agent du har hatt dialog med tidligere, og spesielt utfordrende blir dette hvis man har en case som ikke blir håndtert ferdig i første tlf. samtale, men trenger oppfølging. Opplevde gjentatte ganger at lovnader, både muntlig og skriftlig, ikke betydde noe når man snakket med de i samtale nr. 2 og med en ny agent. Vi måtte bruke mye tid og krefter på å få dialog med de, og få de til å opprettholde de lovnader som ble gitt på vegne av Canal Digital, for i samtale nr. 2, 3 etc ble det gitt andre beskjeder, og gjerne kontrabeskjeder på tvers av avdelingene deres. Det er vanskelig å stå i mot et stort selskap, når man ikke får hatt en god dialog, og man føler seg veldig liten når de skriftlige avtaler man har brått ikke er gyldige. Vi opplevde også at en agent la på midt i samtalen for han forsto ikke vår case. Heldigvis møtte vi én agent som klarte å hjelpe oss, og som beklager for hvordan vi hadde blitt behandlet. Dette kom dog alt for sent, og vi vil aldri være kunde hos Canal Digital igjen, og anbefaler på det sterkeste å bruke andre selskaper enn de.
Vi er meget skuffet over deres kundeservice, og opplever det hele som veldig ubehagelig.

Torbjørn S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Løftebrudd"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ingenting er bra, alt er blank løgn. Jeg fikk en hyggelig selger på døren i januar 2017 som solgte meg fiber og tv. Dette skulle iflg selger leveres innen 9 mnd, 9 mnd er gått ingen oppfølging eller noe som helst. Jeg har purret flere ganger og fått til svar januar 2018. Så fikk vi innkallelse til infomøte hos Power Fana. Info hadde de ikke, de kunne ikke svare på når jeg kan få fiber. På dette møtet skulle de også ha opplæring i bruk??? Hva er vitsen med det når man ikke vet når de installerer noe som helst. Vedkommende på denne info kvelden lovte han skulle ringe meg opp med ny dato når han hadde fått info, det gjorde han faktisk, men da var datoen juni 2018. Jeg spurte om dette kunne garanteres, svaret jeg fikk var selvfølgelig nei. Hvorfor får de lov til å selge et produkt før de vet om eller når de kan levere? Hvorfor er generelt teleselskapene/ bredbåndleverandørene løftebrytere? De burde vert lovpålagt å garantere leveringstid med økonomiske konsekvenser om de bryter de. Samtidig burde de ikke kunne da bruke lang leveringstid i sine salgsargumenter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Fiber 100/100, dønn stabilt med høy fart"
2 syns denne omtalen er nyttig

Tok kontakt med Canal Digital etter at Lyse ikke viste interesse på tross av tett bebyggelse med 80-100 interesserte kunder. Canal Digital tok ballen og fikk gravd ned fiber som har fungert meget godt. Store deler av asfaltert vei ble asfaltert på nytt. Oppgradert både nett og vei!

Erikvb76
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Stabil linje som leverer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har oppgradert fra 50 til100 mbit/s. Stabilt på coaxkabel sammen med tv. Ingenting å utsette på dette.

Canal Digital Bredbånd har totalt 33 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR