Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til HomeNet
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
78
av 88 innen
bredbåndsleverandør
40%
anbefaler
HomeNet

"Dårlig hastighet - prisen øker konstant"

Omtale om HomeNet skrevet av Lasse H for 14.08.2018 17:45

HomeNet har totalt 790 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig hastighet - prisen øker konstant"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har dårlige erfaringer med HomeNet. Hastigheten er langt unna den lovede, og derutover kommer der konstant meddelelser om prisøkninger - senest i dag hvor jeg mottok meddelelse om en månedlig leie på 19,- for modemet (som jeg i øvrigt kjøpte ved opprettelsen av forbindelsen. Har kun HomeNet da det i øyeblikket er den eneste leverandør i vårt område. Håper at det snart blir mulig å skifte til en annen leverandør.

Svar fra HomeNet
30.08.2018 21:18
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no Beklager å høre du har problemer med hastigheten din, dette ønsker vi selvsagt å fikse. Derfor ber jeg deg ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk slik at du kan få hastigheten du betaler for. Når det kommer til modem leie osv, har du som regel 12 mnd gratis modem leie fra du tegner abonnement hos oss etter dette må man betale dessverre. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Bytt.no
"Dårlig hastighet - prisen øker konstant" skrev Lasse H om HomeNet

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Lasse H og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Joshua G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Super service!"
2 syns denne omtalen er nyttig

I've had homenet for 2 years now, and only experienced 1 outage for 12 hours (someone pulling the wire at the junction). Their service is superb, with very honest chats online about their competition, and a really reliable and stable net.

Svar fra HomeNet
30.08.2018 21:17
Hi, Thank you for your mention here at bytt.no. Sincerely Mads | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"The speed is outstandingly low!"
2 syns denne omtalen er nyttig

I have never experienced such a low speed. According to speedtest it is 1 Mbps on download (!). Really disappointed. let's see if they react on the claim

Svar fra HomeNet
30.08.2018 21:17
Hi, Sorry to hear this, we would like that you contact us by phone so we can take a futher troubleshoot. Sincerely Mads | HomeNet
Kris D. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice?"
4 syns denne omtalen er nyttig

HomeNet fremstår som veldig forvirrende da de sender ut meldinger ved stengning av nett f.eks. der det blir informert om gebyrer osv om man ikke betaler, det er ok. Det som etter betalt regning skjedde var at jeg allikevel fikk gebyr på 500(!!!) for stengt linje. "Nei jo, det er to forskjellige ting" En melding som sier "Du vil få 500,- i gebyr om det ikke betales innenfor tiden" og en melding som sier "Du får et gebyr på 500,- på neste regning" av ingen grunn fikk jeg denne. Snakket med kundeservice som "Viser til samtaler" og "jeg ser du ikke har ringt" da og da... Snakk om og hjelpe en kunde å få oversikt, ved å si at han lyver. Ikke fornøyd med HomeNet, ikke fornøyd med linjen som har vært utstabil (men de ser ikke noen feil her, det må være routern min) som forsåvidt er helt ny, og takler nettet mer en bra nok. Nei, dette er ikke noe jeg anbefaler videre til noen. Synd man bor i blokk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Svinger enormt, halvparten av hastighet lovet. Fungerer så vidt (egentlig ikke) til nettaviser."
4 syns denne omtalen er nyttig

Skuffet. Enormt sving på nett, sittet en kveld og kjørt hastighetstester på nett og går fra ingenting og maks 19mbps. Under halvparten av hva lovet. Stopper opp hvert femte minutt. Montør ryddet ikke opp etter seg, støv fra borring og strips avklipp slengt rundt på parketten.

Svar fra HomeNet
30.08.2018 21:17
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Dette er ikke greit , vi ønsker selvsagt å finne en løsning på denne varierte hastigheten du opplever. Derfor må jeg be deg ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Dette med montøren må vi bare beklage, skal ta dette videre. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
HomeNet har totalt 790 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR