Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til NextGenTel Bredbånd
2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
74
av 88 innen
bredbåndsleverandør
24%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Styr unna! Dørselgere glemmer å opplyse om avbestillingsgebyret på 4.990kr som selskapet innkrever."

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Svein for 12.06.2020 18:28

NextGenTel Bredbånd har totalt 993 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Opplevd hastighet
Kundeservice
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Styr unna! Dørselgere glemmer å opplyse om avbestillingsgebyret på 4.990kr som selskapet innkrever."
6 syns denne omtalen er nyttig

Krever avbestillingsgebyr på 4.990kr uten å ha levert verken utstyr eller linje. Selskapet klarer heller ikke gjennom omfattende korrespondanse å rettferdiggjøre at dette er berettiget. Kravet som ble fakturert står ikke spesifisert i prisliste som forøvrig ikke sendes med bestilling, men skjules på nettside. 145min ventetid på telefon, svarer ikke på chat, elendig kundeservice. Vurderer du NextGenTel, bør du lese grundig gjennom alle vilkår. Ikke bare dem som tilsendes. Terningkast 1!!!

Svar fra NextGenTel Bredbånd
20.07.2020 22:08
Hei Svein, Avbestillingsgebyret er informert om både i kontrakten, i vilkårene og ved prislisten på nett slik du skriver. Vi forsøker på ingen måte å skjule avbestillingsgebyret, men det er heller ikke naturlig at vi fronter det blant annen viktig informasjon - da de aller færreste kunder velger å avbestille. Ved en eventuell avbestilling vil du dessuten også der bli informert om gebyret der. Hilsen Samuel i NextGenTel
Bytt.no
"Styr unna! Dørselgere glemmer å opplyse om avbestillingsgebyret på 4.990kr som selskapet innkrever." skrev Svein om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Svein og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Opplevd hastighet
Kundeservice
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Helt ubrukelig tjeneste!"
7 syns denne omtalen er nyttig

Hvis dere vurderer NextGenTel så sier jeg IKKE, NEI, STOPP og tenk deg om 2 ganger. Har hatt ufullstendig tjeneste siden 2017 da jeg ble kunde. Fikk må tilbud om oppgradering av tjenesten som en kompensasjon noe jeg takket ja til. Da sendte de meg faktura på prisøkning på tjenesten😳 i tillegg har jeg nå sittet 6 uker snart med svart skjerm og ingen internett. De får ikke tjeneste opp og gå og på kundeservice er det forskjellige folk hver gang som bare beklager og ikke finner noen løsning på problemet. Ingen følger opp saken og det er dårlig tilbakemelding. Jeg som kunde må ta kontakt hver dag for og høre hvordan det går og da er det bare ny purring og beklagelse.🤮 Bruker så mye energi på denne saken og er bare frustrert og oppgitt og fortsatt uten tjeneste. Avtalebrudd på avtalebrudd helt forferdelig. Hvem er det egentlig som har ansvar i denne bedriften lurer jeg på. Kundebehandling kan de iallefall ikke.😡 Har dessverre ingen annen mulighet her jeg bor nå enn og beholde tjenesten ellers hadde de vært ute av døra for lenge siden.

Opplevd hastighet
Kundeservice
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Price increases again!"
3 syns denne omtalen er nyttig

The one thing that is reliable is the poor customer service. Speed has decreased. Price has increased. Some years ago an effort was made to improve customer service, they would pro actively inform of any issues and check that things were ok. This lasted a few months before they reverted to the norm. I would like to see another attempt made to improve service. Switch customer comments back on Facebook, if you dislike constructive feedback then ensure it is not needed by improving.

Opplevd hastighet
Kundeservice
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Elendig bredbånd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har betalt for en linje med hastighet 150 opp/ned og de faktiske målingene er ikke i nærheten.

Bassam Q
Kundetilfredshet
"Styr unna- lureri"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har bestilt bredbånd, ombestemt meg 2 dager etter bestilling, det kostet meg 2500 kr for avbestilling, de kalles det (bruddgebyr). Så en telefon samtale kostet meg 2500 kroner, de har ikke gjort noe dritt.

NextGenTel Bredbånd har totalt 993 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR