Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til NextGenTel Bredbånd
2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
74
av 88 innen
bredbåndsleverandør
24%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Dårlig service og tilbud"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Rolf G. S for 08.02.2018 10:08

NextGenTel Bredbånd har totalt 944 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Rolf G. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service og tilbud"
1 syns denne omtalen er nyttig

Her er det lite å skryte av. Kundeservice og oppfølging av kunder har de ikke peiling på. Rævva tilbud

Bytt.no
"Dårlig service og tilbud" skrev Rolf G. S om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Rolf G. S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Plopperina
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Elendig!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde ustabilt nett i nesten ett år, og brukte MYE tid på å komme gjennom på telefon, og også på chat. Masse frustrasjon. Elendig kundeservice, de tok aldri skikkelig tak i problemet. Ble satt over i det vide og brede, og såkalte teknikere som skulle ta kontakt gjorde det aldri. De har nå mistet meg som kunde, og det beste var da jeg skulle si opp ruteren - det klarte de heller ikke å gjøre ordentlig, men presterte å sende meg en e-post hvor de ønsket meg velkommen som ny kunde! PLUSS, at de lar deg ikke beholde e-post-adressen din ved oppsigelse, hvis du har vært så uheldig å ha e-post via de. Helt håpløst!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Frarådes på det sterkeste."
3 syns denne omtalen er nyttig

Bestillte abonnement hos Nextgentel fordi de lovet å gi meg stabilt internett med minimum 14 mgb ned. Har hatt abonnement i 1,5 år, og i snitt antageligvis 1-2 mgb ned. Internett har koblet ut ca 2 ganger i uken. Når dette skjer, som da naturligvis kan være søndager, er det ingen hjelp å få, ettersom de ikke har kundeservice på søndager. De gangene vi har fått kontakt med kundeservicen har de ikke vært i stand til å gjøre noe med det. I forbindelse med tekniske problemer og oppsigelse av abonnement har jeg fått motstridende informasjon annenhver gang jeg ringer inn. De setter meg over til en avdeling som så setter meg over til den neste. Jeg har også vært i kontakt over chat. Her er ikke kundebehandleren i stand til å gi samsvarende beskjed som den kundebehandleren jeg snakket med et par timer før i samme chatten. De som tar telefonen er for så vidt hyggelige og høflige, men det er helt åpenbart at de ikke har noen anelse om hva de holder på med. Jeg kommer aldri til å kjøpe en tjeneste fra Nextgentel igjen, om så de tilbyr en tiendedel av prisen til andre leverandører. Fraråder andre å kjøpe noe av dem.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Skandaløs kundeservice"

- Håpløs tilgjengelighet, chatten er en komedie - Bare feil med fakturaer ALDRI BLI KUNDE

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Fullstendig kaos"
1 syns denne omtalen er nyttig

Den ene hånden vet ikke hva den andre gjør. Ingen sier det samme. Må vente i det uendelige når man ringer for å prøve å få hjelp. Har et sterkt inntrykk av at de som betjener disse telefonene kan svært lite. Har vært uten nett i snart 14-dager nå og INGEN kan si når jeg blir tilkoblet selv om jeg har fiber helt inn og ruter på plass. Noen sier jeg ikke har abonnement og noen ser jeg har bestillt. Blir superfrustrert !

NextGenTel Bredbånd har totalt 944 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR