Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De prøver veldig hardt å unngå saker. Har også en dårlig klagesystem som hjelper ikke.
Snakket først og fremst med en dyktig og hyggelig salgsperson med god kunnskap og kjennskap. Avtalene har bred dekning og inkluderer mye ekstra vi som kunder setter pris på. Rimelige priser på «pluss» forsikringene.
Så hyggelig å høre, Andreas! Tusen takk for tilbakemelding Hilsen oss i Codan
Etter en gjennomgang viste det seg at Codan har meget gode betingelser og vilkårgaranti, like bra/bedre enn hva jeg hadde fra før til en god pris. God gjennomgang med forsikringsrådgiver, som så våre dekningsbehov.
Godt å høre at du er fornøyd med servicen vår, Leo. Tusen takk for tilbakemeldingen. Vennlig hilsen Codan
Forferdelog trege, sendte bil på verksted som ikke hadde kapasitet og der ble i ukesvis før den ble flyttet til ett annen verksted, det tok også ukesvis. De ble ikke enige med sin egen takstmann, virker nesten i grenseland i forhold til svindel. Bilen ble reparert for mer enn den kostet da vi kjøpte den, så her må det være noen som tjener penger på si.. Alt kan dokumenteres om ønskelig.
God dag Phillippe. Det er ikke hyggelig å lese at du har hatt den opplevelsen her hos oss. Det er vanskelig å finne skadesaken basert på kun fornavn. Send oss gjerne en formell klage som vi tar videre med riktig avdeling. Dette kan du sende til [email protected] Hilsen oss i Codan.
Møller bil tok takst. Kr 150 000 på skade. Codan bestilte ny takstmann. Codan ville ha tidligere skader for at takstmannen skal ta en verdivurdering. (Grunn jeg hadde latt vær å svare på tidligere skader på skademelding. Årsak de nye skadene var mest under bilen. Jeg avtalte å reparere skaden med codan. Så får jeg avslag pga codan gjør gjeldende svik fal 8-1. Codan; svar meg på følgende: når deres takstmann godkjenner takst på kr 150 000 som er tatt av møller bil. Bør ikke deres takstmann og deres skadebehandler forstå alle andre skader på bilen som deres takstmann finner er eldre skader ? Ingen grunn til å innhente flere opplysninger fra meg... er det vanlig å lure kundene deres på denne måten? Innrøm det er gjort feil.. erkjenn ansvar. Hvordan kan deres takstmann ta verdivurdering av bilen uten å kondemnere bilen først? Altså sette en markedsverdi for å kunne gi meg et tilbud på kondemnering ....
Hei Francis, Det er leit å høre at du er misfornøyd med skadebehandlingen hos oss. Vi gjør alt vi kan for å sikre riktig og god behandling av saken din i henhold til vilkår og praksis. Jeg får ikke sett noe videre på dette da jeg ikke har nok informasjon til å finne deg i systemene med kun fornavn - hvis du vil, kan du sende dette inn på [email protected] slik at jeg kan få tatt det med riktig avdeling. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger. Vennlig hilsen Codan
Utrolig skuffa over selskapet. Har aldri brukt Codan ifb med tyveri eller skade på de 10 årene jeg har vært kunde. Når jeg nå hadde behov for hjelp pga tyveri fra tilhengeren min så ville ikke Codan hjelpe eller dekke tapet mitt. Så da er saken enkel - jeg er fra i dag ikke lenger kunde hos Codan. Forbanna møkkaselskap!
Codan trenerer og lar være å svare! Personskade etter ulykke på jobben. Codan gjør kun situasjonen værre fremfor bedre!
Hei Anders. Det er leit å høre at du har hatt den opplevelsen med vårt skadekontor. Dette er noe vi tar alvorlig. Om det er ønskelig kan du sende en formell klage til [email protected], så skal vi ta dette videre. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger. Vennlig hilsen Codan
Den er ganske bra og billig, men bare føler ikke det er en god kommunikasjon mellom kunde og selskapet.
Hei Lia. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med både pris og dekningene våre:) Send oss gjerne en e-post til [email protected] eller ring oss på 40806300 dersom du ønsker en gjennomgang av dine forsikringer eller om det er noe vi kan forbedre. Hilsen Codan
Må krangle litt på pris med de, men har økt premium per måned så kommer til å bytte.
Prisøkning på 13% på 1 år er ikke bra, typisk å få godt tilbud for at kunder skal flytte så deretter skru opp prisen.
Hei Arvr. Dessverre hender det at forsikringspremien øker, men vet ikke eksakt hva som har påvirket prisen i ditt tilfelle. Ta gjerne kontakt med oss på 408 06300 eller send oss en epost på [email protected] for en forsikringsgjennomgang, så ser vi på det:) Hilsen i Codan
Bra kundeservice. Greie priser, litt høy pris på snøscooter. Alt i alt kjempe fornøyd ☺
Etter å ha lest igjennom alt med liten skrift viser det seg at Codan dekket det samme jeg hadde fra før, men den årlige kostnaden ble kuttet med mange tusen kroner. De var også ærlige på hva de mente jeg ikke burde flytte av forsikringer. God kundeservice har bidratt til byttet.
Så hyggelig å høre, Truls. Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive tilbakemelding, vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde :) Hilsen Codan
I fjor fikk jeg problemer med elektronikken knyttet til parkeringsbremsesystemet, og kontaktet Codan på telefon. Fikk da vite at vår forsikring ikke dekket dette. Senere leste gjennom vilkårene for Kasko Pluss, som vi også hadde i fjor. Der fremkom det at slike skader dekkes, og jeg kontaktet derfor Codan igjen. Jeg møtte en hyggelig saksbehandling, men fikk etterhvert beskjed om at de ikke dekket forholdet (akkurat som i fjor). Da jeg gjorde han oppmerksom på vilkårene, skulle vedkommende sjekke på nytt. Igjen fikk jeg avslag med begrunnelse i at jeg ikke hadde fulgt servicene på bilen, og at en slik skade kun oppsto som en følge av at servicen ikke ble fulgt (det er jo da pussig at en slik skade er nevnt i vilkårene). Jeg hadde imidlertid fulgt alle servicer på merkeverksted, og hvordan Codan hadde kommet frem til noe annet undres jeg over. Saksbehandleren, som hele tiden var hyggelig, ba meg sende over både verkstedsrapportene samt kvitteringene på servicene. Dette hadde jeg heldigvis, så det ble sendt over. Først da aksepterte Codan ansvar. Jeg synes denne saksbehandlingen er under pari, og totalt unødvendig. Det hjelper lite med hyggelige saksbehandlere, om selskapet forsøker å unndra seg ansvar. Spesielt ille synes jeg dette er fordi vi tegnet forsikringen gjennom fagforeningen, og er således en av mange kunder fra samme etat som bruker Codan.
Hei L.H. Skjønner at du ikke har hatt den beste opplevelsen med skadebehandling her hos oss, det er selvfølgelig beklagelig var vår side. Kjempe fint med tilbakemedlinger slik at vi kan forbedre oss, send gjerne inn historien din på epost til [email protected] så vi kan ta dette videre. Hilsen Codan.
Snart 4 år med styr med skadeforsikring. Nekter og utbetale noe, selv om jeg nå står som arbeidsufør grunnet denne arbeidsulykken. Selv med advokat styres det videre. Snakkes i retten
Hei Tonje. Det er veldig kjedelig å høre at du er misfornøyd og hatt den opplevelsen hos oss, send oss gjerne en skriftlig klage til [email protected] - vi bendler saken så fort som mulig. Hilsen Codan.