Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har ingen klager, jeg er fornøyd og vil anbefale
Hei Johannes, Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Tusen takk for at du vil anbefale oss videre – det setter vi stor pris på. Slike tilbakemeldinger gir oss ekstra energi i hverdagen. Ha en strålende dag! Vennlig hilsen Kristian
Ryddig og greit oppgjør helt i tråd med forsikringsavtalen
Hei Askild, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Det er godt å høre at du opplevde oppgjøret som ryddig og greit, akkurat slik det skal være. Vi jobber for at alt skal gå smidig og i tråd med avtalen, så det gleder oss å høre at du er fornøyd. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Aldri hatt problemer med forsikringen i Gjensidige.
Hei Kjell, Tusen takk for at du deler opplevelsen din! Det er veldig hyggelig å høre at alt har gått knirkefritt for deg hos oss. Slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon til å fortsette å levere trygge og gode løsninger. Ha en flott dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Jeg hadde håpet å motta min rett til erstatning uten uberettiget forsinkelse eller utsettelse.
Hei Mohamad, Takk for at du deler tankene dine. Vi forstår hvor viktig det er med tillit begge veier, og vi ønsker at du skal føle deg trygg på at vi tar saken din på alvor. Det er vårt ansvar å sørge for at du får det du har krav på, uten unødvendig ventetid. Hvis du opplever at det tar for lang tid, eller har spørsmål om saken din, kan du ringe oss på 915 03 100. Da sjekker vi status og hjelper deg videre. Ønsker deg en god dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Ruteskift etter steinsput med påfølgende sprekk er gjort svært så enkelt og greit. Egenandel betalt til Riis som eneste oppgjør. Resten ordner Riis med Gjensidige.
Hei Knut, Takk for at du deler opplevelsen din! Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være – enkelt, greit og uten unødvendig styr. Godt å høre at Riis tok seg av alt det praktiske, og at du slapp å tenke på mer enn egenandelen. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Saken gikk raskt men var litt forsinket grunnet forhold fra min side
Hei Thorbjørn, Takk for at du deler erfaringen din! Godt å høre at saken gikk raskt, selv om det ble litt forsinkelse underveis. Vi setter pris på at du gir oss beskjed, og vi er glade for at vi sammen fikk løst det på en god måte. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Enkelt og greit, oversiktele fra Gjensidge og Bryne Bil
Hei Sven, Så flott å høre at du opplevde det som ryddig, raskt og effektivt! Vi jobber for at det skal være enkelt og oversiktlig for deg, og det er ekstra hyggelig at du trekker frem både oss og Bryne Bil. Takk for at du deler – slike tilbakemeldinger gir oss inspirasjon til å fortsette det gode samarbeidet. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Ved forsikring av elbil med motor og batterigaranti finner fagavdelingen smutthull som gjør at de likevel ikke trenger å utbedre skaden.
Hei Audun, Takk for at du deler opplevelsen din. Jeg forstår at det føles frustrerende når du opplever at garantien ikke innfris slik du forventer, spesielt når det gjelder noe så viktig som motor og batteri på elbil. Vi skal være tydelige og rettferdige i vurderingene våre, og det er viktig for oss å høre om slike erfaringer. Vit at du alltid kan klage slik at vi kan se på saken din på nytt. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Vi ønsker å finne gode løsninger, og setter pris på at du gir oss muligheten til å forbedre oss. Vennlig hilsen Kristian
Reisen måtte kanselleres på grunn av akutt sykdom. Dokumentasjon av foretatte utlegg ble innsendt på ettermiddagen etter avbestilling, og dagen etter var oppgjøret på min konto :-)
Hei Terje, Tusen takk for at du deler opplevelsen din! Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være – rask respons og effektiv behandling, slik at du slipper å vente unødig. Godt å høre at oppgjøret kom på plass så raskt etter at du sendte inn dokumentasjonen. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din, og ønsker deg alt godt fremover! Vennlig hilsen Kristian
Alt gikk veldig raskt og problemfritt. Kan ikke si noe mer enn at jeg er fornøyd.
Hei Tore, Så godt å høre at alt gikk raskt og problemfritt! Det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves. Tusen takk for at du deler hvor fornøyd du er – det betyr mye for oss. Ha en strålende dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Gjensidige kunne ha informert mer i begynnelsen av saken. Var ikke sikker på om selskapet kunne/ville ivareta mine rettigheter og hvilke valg jeg hadde.
Hei Bjorn, Takk for at du deler opplevelsen din. Jeg forstår godt at det er viktig å få tydelig informasjon helt fra starten, slik at du føler deg trygg på at vi ivaretar rettighetene dine og gir deg oversikt over valgene du har. Dette er noe vi tar på alvor, og tilbakemeldingen din hjelper oss å bli bedre. Ønsker deg en god dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Raskt og enkelt vedrørende skademelding samt tilbakemelding
Hei Terje, Takk for at du deler opplevelsen din! Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være – raskt, enkelt og med tydelig tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Raskt og effektivt oppfølging av saken,er fornøyd med gjensidige
Hei Rune, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med saksbehandlingen! Vi vet hvor viktig det er med rask og effektiv oppfølging, og det er nettopp slik vi ønsker at det skal oppleves. Tusen takk for at du deler opplevelsen din – det gir oss ekstra motivasjon til å fortsette å levere på dette nivået. Ha en flott dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Et seriøst selskap som er en ryddig og trygg partner å ha i ryggen når uhell og skader skjer.
Hei Rune, Tusen takk for de gode ordene! Vi setter stor pris på at du opplever oss som en trygg og ryddig partner når det virkelig gjelder. Å ha kundene i fokus er noe vi jobber for hver eneste dag, og det er ekstra motiverende å høre at du merker det. Vi er her for deg – uansett hva som skjer. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Helt grei behandling av min skadesak. Saksbehandler er stundom litt vanskelig å få i tlf.
Hei Ståle, Takk for at du deler opplevelsen din. Det er bra å høre at du er fornøyd med behandlingen av skadesaken din. Samtidig forstår jeg at det kan være frustrerende når det tar tid å få tak i saksbehandler på telefon. Vi jobber hele tiden med å bli enda bedre på tilgjengelighet, og tilbakemeldingen din hjelper oss å se hvor vi kan forbedre oss. Ønsker deg en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Rask og proff behandling God oppfølging hele veien.
Hei Bård, Tusen takk for en så positiv tilbakemelding! Det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves – raskt, profesjonelt og med god oppfølging hele veien. Vi setter stor pris på at du deler opplevelsen din, og det gir oss ekstra motivasjon til å fortsette å levere på dette nivået. Ha en strålende dag videre! Vennlig hilsen Kristian