Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svært raskt saksbehandling og oppgjør.Anbefales på det sterkeste
Hei Klaus, Tusen takk for en strålende tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at du opplevde rask saksbehandling og oppgjør hos oss. Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt og trygt for kundene våre, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra energi. Takk for anbefalingen – det setter vi stor pris på! Ha en flott dag videre! Vennlig hilsen Kristian
ikke hørt noe fra dere om tilbakebetaling av ekstrautgifter ved uhellet
Hei Odd, Takk for at du sier ifra. Dette skal vi finne ut av. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, så sjekker vi saken din og hvorfor du ikke har fått svar. Vi ønsker at alle skal få god oppfølging, og vi tar dette på alvor. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
De roter med fakturering, de har ikke oversikt over hva de sender ut og de har uærlige selgere
Hei Java, Takk for at du sier ifra om opplevelsen din. Det er alvorlig når du opplever rot med fakturering og føler at du ikke får god oversikt. Vi skal ha orden i sakene våre, og det er viktig for oss å være åpne og ærlige i alt vi gjør – også i salgsprosessen. Slik skal det ikke være. Hvis du ønsker at vi ser nærmere på saken din, kan du ringe oss på 915 03 100. Vi tar tilbakemeldingen din på alvor, og ønsker å bli bedre. Vennlig hilsen Kristian
Som eg skreiv Eg rapporterte men har ikkje høyrt 1 ord etterpå
Hei Odd, Takk for at du sier ifra. Dette skal vi finne ut av. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, så sjekker vi saken din og hvorfor du ikke har fått svar. Vi ønsker at alle skal få god oppfølging, og vi tar dette på alvor. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Alt gjikk bra med skademelding, venlig samtale itelefon, jeg er tilfreds medbehandling av skadesake
Hei Gabriele, Tusen takk for at du deler opplevelsen din! Det er veldig hyggelig å høre at alt gikk fint med skademeldingen, og at du opplevde samtalen med oss som vennlig. Vi ønsker at det skal være enkelt og trygt å få hjelp når noe skjer, og det er godt å vite at du er fornøyd med behandlingen av saken din. Skulle du trenge oss igjen, er vi alltid her for å hjelpe. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Veldig fornøyd med tilbakemeldinger og at vi til slutt fikk direkte kontakt med selger
Hei Gunn, Tusen takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det er leit å høre at du har opplevd innbrudd, men veldig godt å vite at du er fornøyd med tilbakemeldingene og at du fikk direkte kontakt med selger. Vi ønsker at du skal føle deg trygg og ivaretatt gjennom hele prosessen, og det er fint å høre at du opplevde nettopp det. Skulle du ha behov for mer hjelp eller har spørsmål, er du alltid velkommen til å ta kontakt med oss. Ønsker deg en trygg og god dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Er til å stole på, noe jeg erfarte da jeg sto der hjelpeløs med flatt batteri, tok det ikke lang tid før hjelpen kom meg til unnsetning!
Hei Arne, Tusen takk for at du deler opplevelsen din! Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være – at hjelpen kommer raskt når du trenger det som mest. Det er godt å høre at du følte deg ivaretatt da du sto fast med flatt batteri. Vi setter stor pris på tilliten din, og er alltid klare til å hjelpe deg videre hvis du skulle trenge det. Ha en strålende dag! Vennlig hilsen Kristian
Alt gjekk knirkefritt, så godt fornøyd. Innmelding på data var godt beskrevet. Kontakt mot utførande firma på skaden var god og arbeidet på bil var godt utført.
Hei Nils, Tusen takk for en strålende tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at alt gikk knirkefritt, og at du er fornøyd med både innmelding, oppfølging og arbeidet som ble gjort på bilen. Vi jobber for at det skal være enkelt og trygt å være kunde hos oss, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon. Ha en fortsatt fin dag! Vennlig hilsen Kristian
Jeg fikk rask og god behandling av saken min da jeg fikk tre dager ufrivillg opphold på turen min på grunn av krigen mot Iran.
Hei Øystein, Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Det er godt å høre at du fikk rask og god behandling da reisen din ble avbrutt på grunn av en så alvorlig situasjon. Vi vet at slike hendelser kan være krevende, og vi ønsker å gjøre det så enkelt som mulig for deg når uforutsette ting skjer. Ønsker deg alt godt fremover! Vennlig hilsen Kristian
Rask og god informasjon til meg som kunde, men burde dere hatt kontakt med verkstedet?
Hei Elli, Tusen takk for tilbakemeldingen din! Det er veldig fint å høre at du har fått rask og god informasjon fra oss. Når det gjelder kontakt med verkstedet, er det vanligvis slik at vi har dialog med verkstedet i de tilfellene det er nødvendig for å sikre en smidig prosess. Samtidig er det ofte kunden som har den løpende kontakten med verkstedet om praktiske detaljer, men vi hjelper gjerne til hvis det skulle oppstå spørsmål eller behov for avklaringer. Dersom du ønsker at vi skal ta en mer aktiv rolle i kontakten med verkstedet, er det bare å si ifra – vi er her for å gjøre det enkelt for deg. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Fornøyd med kundebehandling og dekning av utgifter hittil. Hvis fingeren forblir stiv blir det vel aktuelt å søke om erstatning. Avventer undersøkelse hos ortoped. Hittil behandlet hos manuellterapeut og egentrening
Hei Inger, Tusen takk for at du deler hvordan du har opplevd behandlingen så langt. Det er godt å høre at du er fornøyd med både kundebehandlingen og dekningen av utgifter. Vi forstår at det kan være mye usikkerhet når man venter på videre undersøkelser, og vi følger deg gjerne opp videre hvis det blir aktuelt med erstatning. Skulle du få behov for å søke om erstatning, eller har spørsmål underveis, er du alltid velkommen til å ta kontakt med oss. Vi ønsker deg masse lykke til hos ortopeden, og håper du får en god oppfølging videre. Vennlig hilsen Kristian
Bra selskap. Hyggelig kunde behandling. Skikkelige innformasjon angående saken.
Hei Svennung, Tusen takk for gode ord! Det gleder oss å høre at du opplever oss som et bra selskap, og at du har fått hyggelig kundebehandling og tydelig informasjon. Vi jobber for at du skal føle deg trygg og ivaretatt hele veien, og slike tilbakemeldinger betyr mye for oss. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Jeg skadet meg på skogstur, og fikk utgifter til både transport (henting av meg og bil) og oppklipt bukse. Dette ble umiddelbart utbetalt, og jeg fikk god veiledning om dekning av ytterligere skaderelaterte utgifter de neste månedene. Sluttoppgjør fire måneder kom også veldig raskt!
Hei Olav, Tusen takk for at du deler opplevelsen din! Det er veldig godt å høre at du fikk rask behandling og god veiledning da du trengte det som mest. At både transport, klær og sluttoppgjør ble håndtert effektivt, er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Vi vil at du skal føle deg trygg og ivaretatt gjennom hele prosessen, også når det dukker opp nye utgifter underveis. Ønsker deg alt godt fremover – og håper du får mange fine turer i skogen igjen! Vennlig hilsen Kristian
God oppfølging, og informasjon. Rask utbetaling av erstatning
Hei Bernt, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er veldig godt å høre at du opplever god oppfølging og informasjon, og at utbetalingen gikk raskt. Vi ønsker å gjøre det enkelt og trygt for deg, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon til å fortsette det gode arbeidet. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Enkel håndtering av skadesaker på nett. Hyggelig kontakt med saksbehandler når det har vært behov for det.
Hei Leif, Tusen takk for at du deler din erfaring! Det er veldig hyggelig å høre at du synes det er enkelt å håndtere skadesaker på nett, og at kontakten med saksbehandlerne våre har vært god. Vi ønsker at det skal være trygt og lettvint å være kunde hos oss, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon. Ha en strålende dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Rask tilbakemelding og greit oppgjør med ordning for leiebil etc.
Hei Trond, Tusen takk for at du deler din erfaring! Det er veldig hyggelig å høre at du fikk rask tilbakemelding og et greit oppgjør, og at ordningen med leiebil fungerte som den skulle. Vi jobber for at det skal være enkelt og trygt å være kunde hos oss, også når uhellet er ute. Ønsker deg en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian