Tide Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Takket ja til en hyggelig selger i Kristiansand her tidligere i år, fikk en skade på bilen min, da skal jeg ta kontakt med min kundekontakt i Kristiansand, ringt ørten ganger uten å få kontakt, sendt masse sms, ingen svar. OBS OBS, selger med som opptrer urent, hyggelig type men uærlig så det holder. Dekningen på bilen er ikke som avtalt. Føler meg fryktelig lurt og at Tide i Kristiansand opptrer urent!
Rimelig forsikring. Dårlig og sen kundebehandling. Rotete system ved skade hvor du må forskuttere et beløp til verkstedet. Vilkår endret etter at jeg tegnet forsikring. De ble dårligere. Premiumforsikring som jeg har er ingen hensikt og har nå blitt på nivå eller dårligere enn vanlig kaskoforsikring i enkelte andre selskap.
Veldig fornøyd med å ha personlig oppfølgning fra en fast person, som ikke bare hjelper meg med å få gode forsikringsvilkår men som også hjelper meg når uhellet først er ute. Sparte flere tusen med og bytte til Tide.
Prisene er konkurransedyktige. De ansatte opptrer proffesjonelt og er veldig imøtekommende. Svarer kjapt og konkret og du får alltid hjelp når du trenger det. Ingenting negativt å si. Anbefales sterkt!
Ryddig faktura, rådgiver fra Svolvær som svarer døgnet rundt å fikser om det skal være noe. 👍🏼
Det aller beste med Tide Salgsenter Lofoten er i tillegg til den gode prisen at man har en kunnskapsrik og flink forsikringsagent som faktisk gir meg det jeg trenger. Det er en enorm trygghet i å vite at man har en kontaktperson man kan kontakte uansett hva det skulle. Man føler seg ivaretatt og trygg hos Tide Salgsenter Lofoten.
Har vært kunde en stund og har opplevd god oppfølging fra Ålesund kontoret. Min erfaringer at de lever for å gjøre kunden fornøyd.
Byttet nylig forsikring til Tide forsikring Ålesund. Kan bare å anbefale videre! Smertefritt bytte hvor jeg sparte en del og fikk veldig god oppfølging underveis og etter.
Ble påkjørt av en kunde ved Tide Forsikring. Skademeldig levert 24/09-17 tok 30 dager før Tide tok på seg "skylden". Saken var veldig enkel da deres kunde kom ut fra en side vei og ignorerte vikeplikt skilt. Jeg kom kjørende på forkjørsvei. Etter å bruke 30 dager på å ta på seg skylden bruker selskapet ytterligere 2 uker på å ta kontakt angående hva som skal gjøres videre. Jeg leverer bil til taks. Takstmann informerer med en gang at skadene er høyere en bilens verdi og at kjøreteøyet vil bli kondemnert. Det tar alikevell nesten 2 uker før selskapet kommer med tilbud. Jeg leverer bilen til kondemnering, signerer tilbudsaksept og sender vognkort pr post. Det har nå tatt ytterligere nesten 2, da kontakter jeg Tide og de sier det kan ta ytterligere 2 uker før de kan utbetale erstatningen. Total behandlingstid på en så enkel sak ender dermed på 2,5 måned.
Min kontaktperson i Ålesund er imponerende tilgjengelig. Jeg har fått hjelp både kveldstid og helg, og i tillegg er prisene upåklagelig :)
Har tidligere benyttet forsikringsavtalene gjennom Norsk sykepleierforbund, etter en gjennomgang med Tide, var der en besparelse på mellom 20-30%. Er veldig fornøyd med god service gjennom en fast kontaktperson. Dette var på salgskontoret deres i Ålesund.
Svært markedsdyktige priser og flott kundeservice. Har spart meg for både penger og bekymring etter medlemskapet ble signert. Meget fornøyd.
Fikk motor stop i utlandet, fikk hjelp etter ca 5 timer. De dekker ikke noe hotell utgifter. Hadde en annen fosikring mange år siden på samme situasjon fikk jeg hjelp fort og hotell utgiftene ble dekket av forsikringen.