Hello har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Appen er en vits, og sms varsling av overforbruk av data kom 2 dager etterpå. Kundeservice bruker 5 dager på å svare på mail. Byttet ut dette useriøse selskapet etter 3 mnd.
Veldig gode på pris men litt dårlige på kundeservice. Men hvor ofte må man ringe dem egentlig? Pass på at databruken ikke går over grensen da oppdatering i app og web-sider ofte er noe forsinket. Men slik er det nok alle steder. Dyre på utenlandstrafikk. Det meste kan administreres fra Mine Sider. Telenordekning. Om man har litt kontroll på databruken i slutten av måneden og ikke reiser mye utenlands vil jeg absolutt anbefale denne leverandøren. Man får utrolig mye for pengene her i Norge.
Hello sin sms varsling av brukers datatrafikk er avhenging av informasjon fra Telenor siden Hello bruker Telenor sitt nett. I mitt tilfelle gikk det 6 timer fra forbruket til Hello fikk informasjon om dette. Det ble dyrt for meg. Hello viser ingen forståelse. Deres kundeservice er : "Ha en fortsatt fin dag! " Styr unna Hello og velg en mer seriøs teleoperatør.
Fikk melding om at mobil data snart var brukt opp en dag telefonen hadde ligget hjemme og var koblet på hjemmenettverket. Bestilte en ekstra datapakke. Fikk faktura på 400 kr for overforbruk av data + 100 kr i ekstra datapakke. Jeg skifter til en mer seriøst aktør. Hold dere for all del unna dette selskapet!!!
Helt greie på pris, men veldig dårlig erfaring med kundeservice.
Ble kunde hos hello forrige mnd. Da regningen kom ble jeg veldig overrasket, der hadde de tatt 400 kr for overforbruk av data. På hverken "min side", appen deres eller på telefonen min viser de likt eller riktig menge databruk, kanskje viser en av dem riktig, jeg vet ikke hvem. To dager etter angivelig overforbruk av data, pga feil data fra dem, kom varslingen, som egentlig ikke varslet, bare ga meg beskjed om at jeg hadde brukt mye data og kunne kjøpe 1 GB ekstra, jeg stoppet umiddelbart mitt forbruk, selv om "min side" og telefonen ikke viste overforbruk. Men for sent... Jeg har nå vært i kontakt med hello gjentatte ganger og hjelpen er lik null, de svarer bare at varslingen kan komme litt sent som en time etter overforbruk, men to dager senere er da langt mer en en time. Kundeservice har, etter jeg insisterte på det, nå selv sett at "min side" og app viser forskjellig. Jeg blir hele tiden lovet at klagen skal sendes til høyere hold, men alt jeg får tilbake, selv på mail jeg har skrevet, er svar fra kundeservice med en avvikende forklaring. Jeg aner ikke hvordan sjefene er, mulig de er avvisende og defensive. Dette har kostet meg dyrt. Lureri og tull, totalt feil data opplysninger, umulig å følge med på sitt databruk det er da så enkelt å gå over sitt avsatte forbruk, og de tjene penger! Jeg synes at vist hello er et seriøst firma, så tar de feilen, som er desidert deres, på sin kappe og sletter betalingen for overforbruket av data. De burde deretter lære av dette og jobbe hardt for å ha korrekte opplysninger om databruk og sende ut varsel i tide. Noe jeg tviler på at de gjør. Det må da være mange andre kunder en meg som har opplevd dette?! Ikke engang mobilen viser riktig. Hadde djuice før, null problem og riktig data på telefonen og min side hos dem. Hello kan jeg ikke anbefale.
Her får du MYE for pengene! Hello har forstått at folk bruker mobilen på en ny måte som gir en del datatrafikk. Telenor forsøker å overbevise deg om at du trenger mer fart - litt som å si at du må ha Ferrari i 50-sona... Får ikke utnyttet fartsmulighetene... 10 gig for 300 og "fri bruk" på resten - da sa jeg ja takk til Hello :) Telenordekning.