Hello har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt er bra med Hello som mobiloperatør, telenor dekning (passer meg) Og veldig bra lyd når en prater med en fra telenor nettverk i motsatt til telia som er langt etter. Det eneste de mangler og ikke henger med er "ta med data" og jeg skal bytte til komplett mobil bare pga det.
Hello! Godt å høre at du er fornøyd med tjenesten vi leverer :) I forhold til data rollover, så er absolutt ikke dette noe som er avskrevet. Vi jobber fremdeles med en løsning rundt dette, men det er en del systemrelaterte problemer som må løses for å kunne få det på plass. Mvh Merete, Hello!
Har fungert helt topp for meg. Kan anbefales. 😊 Kommer ikke til å bytte til noen andre.
Bra dekning (Telenor), god hastighet. Dyrt å gå over datamengde, automatisk kjøp av ny 1GB pakke selv om man går over siste dagen i måneden. Hadde vært fint med automatisk sperre/struping ved oppbrukt datamengde, noe lignende ICE har. Viktig å stille inn datasperre internt på mobilen. Har heller ikke data Rollover som de fleste andre leverandørene. Men har veldig lave priser, hvis man holder seg innenfor grensene.
Faktura kommer stort sett på 99 kr. Et par ganger har jeg måttet kjøpe datapakke, men da har jeg hått varsel om dette i forkant, og har fungert greit. Burde hatt flere muligheter for å legge inn sperrer, slik at det blir et tryggere abonnement for barn og andre som "ikke har kontroll". Hadde Chess tidligere, og deres "min side" var veldig mye bedre og gav flere muligheter. Men for meg som voksen med kontrollert forbruk er deres 99 krs abonnement perfekt og fungerer finfint.
Jeg er fornøyd så lenge man holder seg innenfor datakvota. De mangler en del ting de som rollover og gratis forbruk i skandinavia. Ellers greie priser. På dekning har jeg tre prikker av fem akkurat som med Telia før.
Jeg har ikke hatt en eneste faktura på 99,- kr. Siste fakturaen var på over 400,- kr. 99,- kr for 1gb abonnement 100,- for ekstra datapakke (uten samtykke) 200,- kr for en videosamtale! + spesialnummer..