Hello har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter at vi fikk Telenordekning, skiftet jeg til Hello. Har 10Gb abb. Og det fungerer helt topp. Nå har også de 3 andre i husstanden også skiftet til Hello med 10GB hver. Kundeservice er gratis å ringe og de gir en enestående god service.
Alt med dette selskapet er dårlig, anbefaler alle medlemmer å skifte straks!
Kommer rett over inkludert datatrafikk er du påtvunget en ekstra pakke til 100 kr. Sier de har sendt varsel på sms, men har ikke mottatt.
Fra oktober 2016 fungerer enkelte av Hellos abonnement slik at du automatisk går over på en datapakke når du har brukt opp datamengden din. Dette fortsette eventuelt til en neste pakke også. Kostnaden er 100 kr per pakke. Du får et varsel når du nærmer deg grensen første gang, men ikke på noe tidspunkt få du mulighet til å samtykke til om du ønsker ny pakke. Du får en tjeneste du ikke har bestilt. Mangelen på samtykke er tvilsom forretningspraksis. Måten Hello har lagt opp dette på fungerer dårlig for tenåringer. Men fungerer sikkert fint for Hello.
Skjønner ikke den negative omtalen. Superfornøyd med mitt abn. og kundeservicen er helt fantastisk! Fortsett den gode jobben!!
Du kan ring og snakke, og bruke data innen for din grense, men etter oktober 2016 legger Hello bare på en ekstra datapakke ved overforbruk til kr 100. De prøver å varsle om at du nærmer deg grensen med sms, når du har brukt 80% av abo. Etter det må du holde tellinga selv.... Funker ikke for mine unger...
Inngikk avtale om abonnement med betaling pr mb for bruk ut over pakke. Hello har endret dette til fast sum 100 kr pr GB bruk ut over pakke uten mitt aktive samtykke. Jeg har god kontroll på mitt dataforbruk, men går av og til noen mb over. Dette koster meg da nå 100 kr hver gang?? Ikke bra! Dette bør endres tilbake snarest.