Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Scoopr har rask og hyggelig kundeservice, bra dekning og svært konkurransedyktige priser. Jeg anbefaler Scoopr spesielt ved lavere datamengder. De har ingen ekstra ordninger som gratis musikkstreaming eller noe sånt, så der er det forbedringspotensiale.
Hei Anco, og takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med våre tjenester og produkter. Vi er et selskap som er i stadig utvikling, og tar med oss alle innspill videre, for å kunne tilby det beste til dere som brukere av våre tjenester. Hilsen oss på kundeservice
God oversikt til enhver tid over hva jeg har brukt. Også greit med automatisk tilgode trafikk til neste måned. Kunne tenkt meg råd eller oversikt om jeg burde ha et annet abonnement ut fra min bruk.
Hei Signe, og takk for din omtale. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og de tjenestene vi tilbyr. Om du tar kontakt med oss på kundeservice 418 00 000 eller [email protected] - så kan vi ta en titt på ditt abonnement og forbruk for å se om det kan gjøres noen endringer. Hilsen oss i kundeservice
Ble ufrivillig overført til Scoopr og ønsket meg raskt å bytte teleabonnement grunnet problemer med samtaler og tekstmeldinger. Ba om å få en sluttfaktura, men det var umulig. Endte om med purregebyr 2 måneder etter at jeg sa opp abonnementet. Kommer aldri til å bestille et scoopr produkt så lenge jeg lever. Styr unna!
Hadde de før da het de Hudya. De har utrolig dårlig kundeservice. Medarbeidere er frekke og sure. Heldigvis har jeg byttet til en annen operatør. Det klokeste jeg har gjort noensinne.
Dårligere dekning enn mitt gamle abonnement på Telenor, ellers greit nok - bortsett fra at jeg ikke kan sende bilder via sms. Hvorfor kan jeg ikke det?
Hei Lisa, takk for din omtale. Vi har samme dekning som hos Telenor så det skal ikke fremkomme noen forskjeller her. Årsaken til at du opplever dårlig dekning og ikke får sendt MMS kan være på grunn av innstillingene på din mobiltelefon. Ta kontakt med kundeservice på 418 00 000 eller [email protected] så skal vi hjelpe deg Hilsen Kundeservice
De er kjempe rotete, jeg mottok aldri faktura fra dem og jeg opplever de som de ikke har kontrol på sitt system. Ringte kundeservice flere ganger uten at det var hjelp og det var ingen kundeservice mentalitet til å lytte på min problem stilling. Måtte ringe tre ganger før det var en seriøs kundeservice med arbeider som fant ut av at de hadde skrivet feil epost(selvom jeg hadde spurt om det kunne vært feilen tidligere). Sendte en klage direkte på til selskapet på mail, har ikke fått svar. De har sendt tre ganger en purre regning som jeg egentlig ikke burde betale , for jeg har aldri mottatt faktura pågrunn av feil i systemet hos dem. Jeg har mått ringe og be de om å sende hver gang og fjerne purre gjebyr. I dag har jeg plutselig igjen fått en purring uten faktura. Jeg orker ikke å bruke tid til å ringe dem igjen, denne gangen betaler jeg denne purringen selvom jeg ikke burde gjøre det og finner en mer et mer seriøs mobil selskap. Dette er et mobil abonnement for min 7 år gammel sønn, som gang på gang mottar sms og blir ringt fra andre selvom jeg spesifikk ba de om at dette ikke skulle skje. Alt skal gå direkte til meg som foreldre og hans nummer ikke burde være synlig for andre. Ville holde langt fra de, aldri brukt så mye tid før hos et selskap, hvor ting burde blitt retta opp og og gått automatisk.
Hei, og takk for din omtale. Det er beklagelig at du har opplevd dette hos oss og følt at du ikke har blitt hørt/fått den hjelpen du har bedt om. Det er ikke vanlig at vi ikke svarer på henvendelser fra våre kunder, disse blir besvart innen 24 timer. Om du ikke har fått svar på dine henvendelser må jeg beklage dette, og det er veldig beklagelig at vi har mistet deg som kunde. Hilsen Kundeservice
Økte priser og dårlig kundeservice. Snakket med flere på kundeservice, samme arroganse fra samtlige. Anbefales ikke.
Hei Aleksander, og takk for din omtale. Vi har foretatt en prisøkning gjeldende fra 01/10/2020 grunnet endringer i markedet. Din henvendelse ble besvart og forklart i forhold til vilkår som gjelder på våre abonnementer, det er beklagelig at du opplever dette som dårlig kundeservice. Hilsen Kundeservice Scoopr