Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gode priser, god dekning, god kundeservice og innovativt.
Hei Kristoffer, Takk for tilbakemeldingen din! Ikke nøl med å ta kontakt hvis det er noe du lurer på :) Hilsen Thomas fra Hudya
Etter flere år som kunde er jeg fremdeles 100 % fornøyd med Hudya Mobil. Det rimeligste mobilabonnementet jeg noensinne har hatt og kundeservice er vennlige og hjelpsomme. Strålende fornøyd, og toppkarakter fra meg!
Hei Ingeborg. Vi er glade for å ha deg som kunde i så lang tid! Det er alltid en fryd å hjelpe hyggelige kunder :) Takk for din tilbakemelding! Hilsen Jonna i Hudya
Jeg fikk rask svar på det jeg lurte på. Svar fikk jeg raskt og ikke noe problem.
Hei Anne, Takk for tilbakemeldingen din - godt å høre at du fikk raskt svar og fikk løst det du lurte på. Si ifra hvis det skulle være noe mer!
Dette er ingen kritikk av produktet i seg selv, ettersom jeg ikke har blitt kunde ennå. Det jeg har tilbakemelding på er registreringsprosessen, derav kun en stjerne (i overkant brutalt, men systemet legger ikke opp til nyanser). Har prøvd på 4 forskjellige enheter nå, og samme feil oppstår: jeg kommer til et av de siste trinnene i registreringen, skal taste inn "koden fra sms for å bekrefte din bestilling" - men den blir ikke registrert. Rykker bare 'tilbake til start', dvs, må be om ny kode og fyller ut koden - igjen og igjen, men kommer ikke videre. Veldig tullete og irriterende programmeringsfeil hvis man er utålmodig og kundeservice har stengt for kvelden :-D
Hei Ellen. Vi beklager for opplevelsen du har hatt med bestilling på nettsiden vår. Jeg ser at du ga oss denne tilbakemeldingen på torsdag forrige uke, da hadde vi faktisk litt problem med bestillingsportalen. Denne ble fikset på fredag, så det skal være mulig å bestille nå. Hilsen Jonna i Hudya
Hadde glemt PIN og PUK kode og kom ikke inn på telefonen. Skrev mail som ble besvart på under 1 time, og dermed var problemet løst. Har også tidligere opplevd at Hudya svarer raskt og hjelper til med å løse problemer.
Hei Øyvind. Takk for din tilbakemelding. Så bra å høre at du fikk raskt svar på det du lurte på, vi jobber stadig med å forbedre kundeservicen vår, så din tilbakemelding settes pris på. Hilsen Jonna i Hudya
Har byttet leverandør etter 50 år. Skryter av dekningen Og sannsynligvis den dyreste. Går for Hudya, samme dekning og mye billigere.
Hei Elia. Så hyggelig at du ønsket å gå over til oss. Det er det som er så fint med når man er kunde hos Hudya, det funker like bra men det er mye rimeligere! Hilsen Jonna i Hudya
Har vært kunde hos Hudya en lengre periode, har øket mitt kundeforhold med flere telefonnummer. Hudya har tilbud for de fleste behov. Ved behov endringer har kundeservice vært unik de fikser alt på samme dag, er veldig hyggelig og imøtekommende. De kommer også med forslag tilpasset ønske og behov. Hudya er meget konkurransedyktig både på pris og tilleggstjenester. Det eneste jeg savner er at deres mobile bredbånd kunne anvendes i utlandet/Skandinavia.
Hei Magne. Takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding! Vi er glade for at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi jobber stadig med å bli bedre og slike kommentarer som dette gjør at vi vet vi er på riktig vei. Hilsen Jonna i Hudya.