Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har abo. i Sponz som er oppkjøpt av Hudya. Er IKKE fornøyd med Telenors nett!!! Når det regner har jeg "blinklys-mobil".. Hakker og faller ut hele tiden. Store deler av samtaler faller ut og jeg må gjenta meg selv hele tiden. Har tatt dette opp med Sponz, Telenor og NKOM, ingen ting skjer for å forbedre saken. Nå vurderes et abo. som bruker Telias nett, da det har bedre dekning. Dette har ikke noe med Hudya å gjøre..
Hei Per! Takk for din tilbakemelding. Leit å høre at du ikke har Telenor dekning der du bor, dessverre så er det ikke alle som får full dekning hos dem. Du kan gjerne kontakte oss på [email protected] så kan vi feilmelde problemet til Telenor. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med Hudya, selv med dårlig dekning. Det er ingen bindingstid på abonnementene våre, så du står fritt med å bytte til et selskap med Telia dekning hvis du måtte ønske dette. Du er hjertelig velkommen tilbake i så fall 🙂 Hilsen Jonna i Hudya
God og rask kundeservice. Slipper lang telefonkø og masse forskjellige valg før en får snakket med kundeservice :)
Veldig god service, rask å svare. Var medlem i Sponz og overføringen til Hudya gikk veldig bra. Prisnivået er også veldig bra med tanke på hva man får :)
Får svar på spm veldig rask, perfekt abonnement til oss! Gode råd og god service! Anbefales på det sterkeste
I compared the prices from few mobile operators and Hudya had the most gb for the money. I read all the highlighted things that are for free and from the first glance couldn't find any other costs.. after 9 days of using Hudya I received a message that I have used 80% of 1000 kr and that my phone can be blocked if it reaches 100%.. So I started to look for what and found out that calls to EU are not for free.. If you compare Telenor and OneCall when you press on your chosen abonnement you can see what is for free and what is not the same place, but in Hudya you have to read til the very end where the last line says: Se alle priser her. And it's not highlighted, so it took me some time to find it.. Also when I changed to Hudya I didn't receive any contract with all the prices written down.. In the end I payed for my mistake of not doing good enough due diligence.. but I have feeling that they have also hidden rocks in all of their services, so I suggest not to fall for their marketing tricks.
Hi Gintar, thank you for your feedback. We in Hudya do not try to hide our prices on our website, and I am sorry if it comes out that way. Its usually not included in other phone companies, but the bigger ones usually have it included. That is also why they are more expensive. We do take your feedback seriously, and we are always working to make our products and website better. Best regards Jonna from Hudya
Utrolig fornøyd med overgangen til Huday mobil, har fungert på alle området. Hyggelig og rask kundeservice. Kan anbefales alle.