Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra kundeservice, svarer raskt. Men synes det er dyrt sammenlignet med andre mobilabonnement. Da Scoopr overtok Hudya ble prisen økt, enda det ble lovt at det ikke skulle bli endring i prisen! Kunne vært bedre dekning enkelte plasser her i nord.
Hei Carina, og takk for din omtale! Hyggelig å høre at du setter pris på vår kundeservice! Konkurransen på markedet er stor og vi kan ikke alltid være billigst på alle på abonnemneter dessverre. Det er korrekt at det ikke ble noen endringer i priser og vilkår da vi foretok en navneendring, prisøkningen ble varslet av Hudya i August, men var ikke gjeldende før Oktober. Ta gjerne kontakt med kundeservice så kan vi se på innstillinger i forhold til din dekning, men det kan være enkelte steder hvor det er dårligere dekning enn andre steder. Hilsen Kundeservice Scoopr
Irriterer meg over dårlige "mine sider", lite jeg får gjort selv. Vurderer å bytte pga dette, så irriterende synes jeg det er. Lave priser og rask kundeservice veier litt opp, så skal gi de litt mer tid. Ellers merker jeg ikke noe på leverandør i hverdagen, dekningen er god og jeg får gjort det jeg skal.
Hei, og takk for din omtale! Vi jobber fortløpende med å forbedre min side slik at man har tilgang til flere funksjoner og kan foreta endringer selv, uten å måtte kontakte oss i kundeservice. Dette er absolutt noe som er nødvendig for dere som kunde! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, slike omtaler setter vi pris på. Hilsen Kundeservice Scoopr
Som sikkert flere av dere så var dere medlem av hyuda før Scoopr tok over. Jeg fikk klar beskjed om at det ikke ville bli noen endringer I pris eller abonoment. Første regningen jeg får har prisen allerede gått opp 50 kr. Jeg ringte inn til kundeservice og påpekte dette. Ble møtt med en sur tone om at de hadde sendt meg mail 1. oktober og informert om dette. Jeg sjekker mailen min og der ligger det ingen informasjon som strengt talt er ulovlig. Jeg vil ta dette videre med forbrukerrådet. Dette er rett og slett lureri. Jeg vet at 50 kr ikke er mye men det er prinsippet. og i disse tider valgte jeg dette abonomentet av hyuda pga økonomisk situasjon i pandemien. Ekstremt dårlig kundeservice og lureri.
Hei Audun, og takk for din omtale. Informasjon om prisendring utsendt av Hudya ble sendt i god tid før endringen ble gjeldende, denne informasjonen ble utsendt i August, dette er derfor innenfor de rammer som er gjeldende for en prisendring og varsling rundt dette. Det medfører riktighet at det ikke er noen endringer i priser eller vilkår fra Hudya til Scoopr, dette da en prisendring ble meldt fra om før endringer fra Hudya til Scoopr. Det er beklagelig at du sitter igjen med en slik opplevelse av vår kundeservice, det har ikke vært vår intensjon og vi tar dette med oss videre for å kunne bli bedre i møte med våre kunder. Din henvendelse ble løst på en god måte med kundeservice, med en løsning som passet for alle parter. Det er igjen beklagelig at du sitter igjen med dette inntrykket av vår kundeservice. Hilsen kundeservice
Positivt: God dekning, ingen brukerproblemer. Negativt: Økte prisen i slutten av August, endret navn fra Hudya til Scoopr noen uker etterpå. Skryter deretter av at prisen forblir de samme gjennom navneskiftet. Kundeservice svarer frekt og avisende når jeg spør om endringen på regningen. Ikke lenger det mest prisgunstige alternativet.
Hei Benjamin, og takk for din omtale! Informasjon om prisendring ble sendt i god tid før endringen ble gjeldende, denne informasjonen ble sendt i August, dette er derfor innenfor de rammer som er gjeldende for en prisendring og varsling rundt dette. Det medfører riktighet at det ikke er noen endringer i priser eller vilkår fra Hudya til Scoopr, dette da en prisendring ble meldt fra om før endringer fra Hudya til Scoopr. Det er beklagelig at du opplever møte med vår kundeservice slik du gjør, da dette ikke er vår intensjon. Vi tar med oss dette videre for å kunne bli enda bedre i møte med våre kunder. Hilsen kundeservice
Har snart brukt opp data og fikk melding med de Dersom man bruker opp data koster en ekstra Gb 199 kr. Denne pakken kan kun brukes ut måneden. Altså ingen rollover. Dersom man ikke kjøper ekstra datapakke koster det 2.49 pr mb opp til makspris på 399 kr. (1 Gb med denne mb-prisen ville kostet 2500kr!) Har tidligere hatt ICE som hadde struping av data så man ikke risikerte ekstra kostnader. De hadde også rollover på ekstra datapakker. Det er rart at en ekstra datapakke er dyrere enn abonnementet som har samme mengde data og også inkluderer fri tale og sms. Scoopr er et abonnement som fort blir veldig dyrt dersom man bruker opp dataen og glemmer å skru av mobildata.
Hei Vegard, og takk for din omtale! Du får Roll Over av ekstra datapakke opptil det som er inkludert i ditt abonnement, her gjelder samme vilkår som Roll Over av mobildata som er inkludert i ditt abonnement. Med datakontroll aktivert på ditt abonnemnet, vil hastigheten strupes når du har brukt opp inkludert mobildata, du vil da ikke bli fakturert for overforbruk av mobildata og du kan kjøpe en ekstra datapakke om du har behov for dette. Om du ikke har datakontroll aktivert og bruker mobildata utover det som er inkludert, vil du bli fakturert for overforbruk med en makspris på 399,00 kr. Ta gjerne kontakt med kundeservice så kan vi aktivere datakontroll for deg om dette ikke er aktivert. Hilsen Lene
Jeg fikke endret SIM kort fra data-sim til vanlig sim i en fart uten kostnad. Meget gode formayd. Og det virker - det er det beste.
Helt fra starten her det vært rot med fakturaene. De sender ikke ut varsel, men rett til høye purregebyr! Jeg har ellers kontroll på alt annet i nettbanken min (får aldri en purring), men det er tydeligvis min feil at det er rot med hudya - kundeservice vil ikke ta noe ansvar! Siste regning kom på nesten 500 kr til tross for at jeg har et abonnement som skal koste 99 kr. De har pålagt meg et sperregebyr og påstår at de hadde sperret tlf min pga manglende betaling, men min telefon har aldri vert sperret - så dette er løgn fra deres side! Jeg synes det er utrolig trist at slike selskaper finnes da de svindler til seg penger fra kunder som i utgangspunktet har tillit til at selskapet er det de utgir seg for.... Jeg velger å ikke gi dårligste karakter på kundeservice fordi jeg snakket i sommer med en hyggelig mann som hjalp meg å bytte nr... Jeg bytter nå til Telia! ANBEFALER INGEN Å BRUKE HUDYA - DET LUKTER LURERI OG BEDRAG LANG VEI!!
Hei Birgitte, takk for din omtale! Ved fakturering sender vi alltid du en SMS varsling samt faktura per epost/avtalegiro eller efaktura, avhengig av hvilken avtale du har satt opp i din nettbank. Før det påløper gebyrer sendes det ut ytterligere varslinger, samt før abonnemnet blir sperret sendes det ut varslinger slik at du som kunde skal ha mulighet til å betale faktura før det påløper ekstra kostnader. Vi har vært i dialog med deg vedrørende dette og forklart hendelsesforløp, det er viktig at man sjekker avtale i banken om faktura ikke blir betalt for å se om evt maks beløp på en avtalegiro f.eks er for lav som gjør at faktura ikke blir betalt eller om det er noe annet som gjør at faktura ikke blir betalt, ved avtalegiro/efaktura må dette tas direkte med banken da vi ikke kan gjøre noe med dine avtaler i bank. Det er beklagelig at du har denne opplevelsen av oss, men det er utsendt varslinger vedrørende faktura. Hilsen Lene