ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De har dårlig dekning men bedre enn Telenor. De har ikke wifi tale. Billig er de, men dekning er viktigere.
Hei Eremitten, Så leit å høre at du opplever dårlig dekning hos oss. Uten kjennskap til saken, er det dessverre vanskelig for meg å kommentere den. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Veldig dårlig dekning, og dataen går tomt veldig fort. Anbefaler ikke!!!
Ofte priset for lavt i forhold til databruk, går du over blir det fort veldig dyrt, ellers er det bra dekning i området der jeg bor.
Hei, Toregil Det er ingen overfakturering hos oss,, slik at du kan være sikker på at du ikke får noen overraskelser på fakturaen. :-) Det eneste som vil skje, når du har brukt opp din inkluderte datakvote, er at hastigheten din settes ned til 64 kBmp/s. Ellers har vi også noen av de mest gunstige prisene på våre abonnementer, som finnes på markedet. :-D Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg er en av kundene som ble overført fra komplett mobil i Mai 2019. Er rimelig fornøyd med ICE i forhold til kundeservice app og ikke minst prisen, men dessverre mistet jeg Telenor dekning etter ICE tok over og det er rett og slett ikke tilstrekkelig her i Nord. Føler meg derfor tvunget til å bytte igjen.
Hei Peter L, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, men det er imidlertid trist å lese at du opplever dårlig dekning med oss. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
ICE har Telia dekning som jeg merker er begge dårligere og med lavere hastighet hvertfall i mitt område.
Hei Janis, Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen i ditt område. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på det. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg kjøpte og betalte (fullt beløp på dagen) en iPhone gjennom ICE sin nettside for kort tid siden. Da jeg aldri mottok telefonen i posten, og heller ikke noen oppdatering i form av mail, tlf, melding etc. på hva som foregikk, tok jeg saken i egne hender og ringte dem selv. En av deres halv-oppegående kundebehandlere svarte, og jeg begynte å stille spørsmål om hvor tlf min ble av. Han brukte LANG tid på å i det hele tatt finne min bestilling, og enda lengre tid på å finne ut hva som faktisk hadde skjedd med tlf min: De hadde gått tom for fargen jeg hadde bestilt i, så dermed hadde ingen tlf blitt sendt. HVA!? Dere må jo sende meg en Mail eller kontakte meg på noen som helst måte for å informere meg om dette!!! Og ikke nok med det, de kunne ikke bare sende meg tlf SOM JEG ALLEREDE HADDE BETALT OG OVERFØRT FULLT BELØP FOR i en annen farge, de kansellerte hele kjøpet og sa jeg måtte gå inn på nettsiden eller ringe på nytt for å bestille ny tlf!! Selvom jeg allerede var på tlf med en kundebehandler! Hadde allerede vært 15 min i kø for å få snakke med ham. Det er så forferdelig dårlig. Og ikke har jeg dekning på tlf min heller. Ikke en gang i leiligheten min MIDT i Oslo sentrum. IKKE VELG ICE!!! Hele familien min og meg er kunder hos ICE, men vi skifter alle sammen. (Beklager at omtalen er dårlig skrevet, men jeg gidder ikke legge mer energi i dette (og ICE) enn jeg allerede har.)
Hei, Benedicte Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Dette hørtes ikke helt bra ut. :-( Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummeret, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Ice hadde et billig og veldig godt abonnement for de som bare brukte telefon og sms/mms. Men jeg synes nå at prisøkning fra kr 99,- til kr 129,- blir vel mye pr mnd for det samme behovet som jeg har. Databruk på 0,5 GB er nok dersom du bruker mye Wifi... Ellers er Ice et godt mobilselskap med grei kundeservice og oversiktlige regninger og priser.
Hei, Jim A Så leit å høre at du er misfornøyd med avviklingen av 500MB-abonnementet. På en annen side, tilbyr vi dobbel data med 1GB-abonnementet, for 30,- mer i måneden. Jeg håper du forblir kunde hos oss, slik at vi får vist deg hva vi virkelig er gode for. Jeg krysser fingrene for at vi i fremtiden, vil kunne tilby noe som passer bedre for deg og dine behov. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Helt elendig dekning. Bytter videre til Talkmore. Skummelt å ha så dårlig dekning når en skal ut og reise og ikke kan finne opplysninger en til vanlig stoler på å finne på nettet; fordi man ikke har nett. Trodde til å begynne med at det var innstillingene på mobilen som var feilstilt. Hadde Telenor før og var da veldig fornøyd.
Hei Karin, Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen vår. Dersom du er redd for å ikke ha dekning utenlands, så kan du sende meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og informasjon om hvilken type telefon du har. Da vil jeg sende deg en veiledning du kan gå gjennom, dersom uhelelt skulle være ute. Jeg ser frem til å høre fra deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Relativt greit selskap, det er ikke mulighet for wifi tale så dette vil være hovedsakelig til å skifte abonnement for meg. Veldig greit med to sim kort, men ekstra kortet virker ikke i utlandet, dette begrenser bruket betraktelig på nettbrettet.
Hei Ronny, WiFi-tale er noe som kunder etterspør med jevne mellomrom og helt klart en tjeneste som hadde vært fint å kunne tilby. Vi tilbyr dessverre ikke dette enda, men jeg håper vi vil få det etter hvert! Jeg har dessverre ikke informasjon om når dette eventuelt skal komme, men jeg vil tro at det er noe som vurderes fra høyere hold. Dessverre får jeg ikke vite det før i siste liten eventuelt. :-( Er det et tvilling-/data-SIM du forresten refererer til her? I så fall skal dette fungere helt fint i utlandet også. :-) Dersom du opplever problemer med dette, så send oss en e-post til [email protected], så skal vi sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg kutter ut ice når de kutter ut 0,5 data. 30% prisstigning når du må gå fra 0,5 til 1GB og ikke trenger det.
Hei Ole F, Så leit å høre at du ikke er fornøyd med at 500MB-abonnementet nå avvikles. Dette beslutningen er blitt tatt, grunnet at de aller færreste av våre kunder, har dette abonnementet. Jeg håper at du likevel ønsker å forbli kunde hos oss, så skal vi vise hva vi virkelig er gode for. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Byttet til Ice for mer enn en måned siden, får fremdeles ikke MMS til å virke. Videoen på hjemmesiden deres, og beskrivelsene der er det umulige å bruke på min Huawei 10 Lite. Kundeservicetelefonen kan du bare glemme.
Hei Rolf C, Dette skal vi selvfølgelig få undersøkt nærmere for deg. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og informasjon om hvilken type telefon du har. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg har full dekning på hytta på Stokketjønn. I Vinje kommune og langt inne på heia der.
Etter mange år som kunde er det slutt. Har aldri opplevd et kundeservice som ikke innrømmer tekniske feil på ice sine tjenester som datadeling, fart på kjøpt/inkludert data ol. Så neglisjerer de kunden og i tillegg er frekke på telefonen og mener det er kundens feil. Styr unna. Så jo bare oppslagene/svarene til kunder som ikke fikk brukt telefon/data under Norway cup, da skjønner man at Ice er en skikkelig dårlig mobilleverandør. Billig og dårlig.
Hei Vidar J, Så leit å høre at du er misfornøyd med vår kundeservice og tjeneste. Slik skal det naturligvis ikke være. Jeg ønsker veldig gjerne å undersøke saken din nærmere, for å se om jeg kan få rettet opp i inntrykket ditt av oss. Send oss derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av situasjonen/problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg er egentlig fornøyd med ICE etter at vi ble overført fra Komplett. Jeg har hatt Komplettabonnement i noen år og var veldig fornøyd. Jeg bruker svært lite data og klarer meg med 1GB i måneden. Men etter at ICE tok over så har mitt dataforbruk økt med kanskje det dobbelte. Jeg har samme telefon og samme bruken av telefonen slik jeg hadde det hos Komplett. Ellers er jeg meget fornøyd, er det kanskje flere som opplever økt forbruk av data etter at man har gått over fra Komplett til ICE?
Hei Bjørnar M, Det skal ikke være noen forskjell på oss og andre mobiloperatører, når det gjelder hvor fort mobildataen din brukes. Dersom du har lastet ned eller oppdatert noen apper eller lignende, kan det være at de bruker mer data enn det de tidligere har gjort. Mange telefoner gir deg også muligheten til å se omtrent forbruk - fra app til app. Inne på Min Side, kan du også under "Forbruk" - "Data" - huk av "Vis inkludert forbruk", se hvilke tidspunkter dataen er blitt brukt. Kanskje dette kan gi deg en liten pekepinn? :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
ICE har grei kundeservice (både god og mindre god service). Bor i Nordnorge og har dårlig eller ingen dekning flere plasser. I det siste har det vært problematisk å ringe inn og ut til ICE kunder.
Hei, Kristinehp Så leit å høre at du opplever manglende/dårlig dekning. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få undersøkt det nærmere. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Får ikke brukt MMS uten nettverk, har fulgt ice sine instrukser. Dårlig dekning og tregt til tider. Har iPhone XS. Så telefonen skal ikke være problemet. Fornøyd med avtalen ved kjøp av mobil med abonnement. Og pris.
Hei, Elisabeth T Dette må jeg få undersøkt nærmere for deg. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg se på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no