Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
ice
3.5
3 885 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 885 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 885 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 395
516
323
399
1 252
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fornøyd - god dekning, bra app og god kundeservice

Omtale av  Siril B

Jeg har hatt ice i mange år og er veldig fornøyd. Veldig fint med gratis iceJunior abonnement. I tillegg er det fint med iceUng for de under 29 og mulighet for å legge på 1000GB data når jeg trenger ekstra mye data.

Svar fra ice
20.03.2023 14:54

Hei Siril B! Tusen takk for flott tilbakemelding, dette setter vi virkelig pris på! Mvh Stine Ice.no

F4 tale? nei... Wifi tale? nei... Hjelp? nei...

Omtale av  Thomas

Pass på at du har rett telefon før du vurderer de her. Ellers får du ikke det du vil få hos alle andre

Svar fra ice
10.03.2023 15:23

Hei, Thomas Det er leit å høre at vi ikke tilbyr Wi-Fi tale på din telefon enda. En liste over støttede telefoner ligger på hjemmesiden vår, og vi jobber kontinuerlig med å utvide denne listen med så mange telefonmodeller som mulig. Du er selvfølgelig velkommen til å bli kunde hos ice igjen senere, hvis telefonen din havner på listen vår en dag, eller hvis du skaffer deg en ny telefon som vi tilbyr Wi-Fi tale på! Ha en fin dag! Mvh Jonas ice.no

Elendig elendig elendig dekning og enda mer elendig hastighet når bra dekking på data.

Omtale av  Goldis

Når man blir fortalt at dette abbonemang skal bruke Telia sine master når man er i område hvor Ice ikke har dekning...så stemmer det på ingen som helst måte. Folk som har Telia abb, sitter med full dekning og jeg sitter med en strek og 0.2kb netthastighet. Bor du i grisgrendte strøk er dette absolutt ikke å anbefale. I byene er det sikkert topp,bare ikke byen er for liten😂

Svar fra ice
09.03.2023 11:32

Hei, Goldis Så leit at du opplever dårlig dekning hos oss! 😞 Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, mobilnummer og adresse, slik at vi kan undersøke dekningsforholdene der du ferdes, og om noe kan gjøres for å forbedre eller stabilisere dekningen. Ha en god dag! Mvh Rebekka ice.no

Mine erfaringer så langt.

Omtale av  Kay A. S

Jeg har nå vært kunde i noen måneder og ønsker å dele mine erfaringer så langt. Dekningen har vært god hvor jeg ferdens i Innlandet fylke så føler ikke har noe å usette på det. Kundeservicen er noe av beste jeg har vært borti. Utrolig raske å komme i kontakt med. Dem er hyggelige og imøtekommende som ordne det du trenger hjelp til. Gir god informasjon underveis. Det er også veldig hyggelig at dem er flinke til å spørre til slutt om det er noe mer man lurer på eller trenger hjelp til. Kanskje man hadde mer på hjerte men tenkte ikke å spørre om det der og da, men siden dem spør gjør det likevel. Tommel opp. :) Opplever tjenester og prisene til å være gode, men kunne ønske at dem tilbyr et iceMax abonnement med fri fart opptil 100GB, det ville vært supert. :) Håper eSim støtte for Apple Watch snart kommer på plass og vet dere jobber med saken så gleder meg til dette. ICE appen synes jeg absolutt er god og endelig kom muligheten til å bestille eSim i appen og for meg som ikke bruker fysisk SIM-kort var dette svært etterlengtet mulighet og jeg satte virkelig pris på dette her. :) :) :)

Svar fra ice
03.03.2023 13:43

Hei, Kay For en fantastisk tilbakemelding! Det er supert å høre at du er fornøyd med ice, og vi håper selvfølgelig at det fortsetter slik i lang tid fremover. Kundeservice gjør alt de kan for å hjelpe, og du må aldri nøle med å ta kontakt om du har spørsmål eller noe du ønsker hjelp med! En utvidet versjon av iceMax er en interessant ide som jeg har tatt videre med riktig avdeling. Vi går en spennende tid å vente, og vi følger nøye med på forbruket og behovet til kundene våre, så her kan alt skje! Når det gjelder eSIM for Apple Watch, har jeg dessverre ingen estimert lanseringsdato enda. Vi gleder oss uansett veldig til vi kan tilby dette. Jeg ønsker deg en strålende dag! Mvh Jonas ice.no

Kjøp ikke mobil

Omtale av  Helle B

Å få hjelp til mobil når den er kjøpt fra Ice er nærmest umulig. Min mobil sier " finner ikke bilde" hver gang jeg slår på, noe jeg ikke har bedt om. Finner de bildene jeg ønsker når jeg vil uten feilmelding takk.

Svar fra ice
03.03.2023 13:43

Hei, Helle Det hørtes litt merkelig ut! Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fult navn, mobilnummer, og en detaljert beskrivelse av problemet, så skal vi selvfølgelig se nærmere på det. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Jonas ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Veldig bra

Omtale av  Aage

Veldig bra dekning+ billig som bare det.Hadde Vipps tidligere(Noe som DNB hadde når du var kunde der,men dette Firma er lagt ned,og vi ble flyttet over til Ice.Veldig veldig fornøyd med Ice sine priser osv osv.👍

Svar fra ice
03.03.2023 13:43

Hei, Aage Takk for super tilbakemelding, det setter vi veldig pris på! Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Jonas ice.no

Dekning

Omtale av  Aud K. H

Variabel og mye dårlig dekning Håper utbygging i mitt distrikt

Svar fra ice
03.03.2023 13:43

Hei, Aud Det er leit å høre at du opplever dekningen som både variabel og dårlig. Dette er selvfølgelig noe vi ønsker å se nærmere på. Kontakt oss gjerne på [email protected] med fult navn, mobilnummer, og adresse. Vi undersøker i så fall dekningsforholdene der du bor, og om noe kan gjøres for å forbedre eller stabilisere dekningen din. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Jonas ice.no

Verdi for pengene

Omtale av  Leander

Har vært kunde i over 10 år, aldri hatt noen problemer med verken pris, ringing, sms, dekning og datatrafikk. Billige abonnement med mye data inkludert, og helt ok dekning, ingenting å klage på i hverdagen, foruten togreiser og enkelte fergereiser hvor dekningen er svært svak eller ikke-eksisterende til tider, men det opplever også folk med andre operatører fra tid til annen. Opplever også motsatt hvor jeg har god dekning enkelte steder, mens andre har mye dårligere dekning. Behjelpelig kundeservice, og ikke minst gode tilbud på mobiltelefoner med store prisavslag kontra å kjøpe mobil hos andre operatører.

Svar fra ice
03.03.2023 13:43

Hei, Leander Så koselig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på! Mvh. Anne ice.no

Styr unna

Omtale av  Morten

Ustabilt og generelt dårlig internett. Ble lurt til å bytte internett og mobil over til ICE for hele bedriften. I morgen tidlig så byttes dette tilbake. Misfornøyd deluxe

Ikke hjelp å få

Omtale av  Paul K

Jeg var Vipps kunde som fulgte med med over til Ice. Som Ice kunde kan jeg plutselig ikke lenger motta Sms'er fra min spanske bank. Nå sitter jeg på en bunke med regninger som jeg ikke får betalt. Problemene begynte den dagen jeg ble kunde i Ice. Men hos Ice sin support er det ikke hjelp å få. Ice sier det er ikke feilen deres og løper fra sitt ansvar. Jeg ser på nettet at mange andre Ice kunder har opplevd det samme problem. Ingen fikk hjelp fra Ice. De måtte bare bytte til en operatør tilknyttet Telenornettet. Og da var problemet løst.

Svar fra ice
21.02.2023 14:29

Hei Paul K, Dette må jeg få sett på for deg. Det er fint om du kan sende meg en epost med litt mer informasjon i saken. Eposten kan du sende til [email protected]. Legg ved ditt mobilnummer og fulle navn, så skal jeg se hva som er gjort når du har vært i kontakt med oss tidligere. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Heidi ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Svindel og uærlig selger

Omtale av  Anders N

Dekker ganske enkelt over at abonnementet inneholder 2 års binding. Hadde aldri inngått avtale hvis selger hadde sagt dette. Kundeservice skylder på oss fordi vi ikke leste SMSen fra dem godt nok, men når du har selgeren på tråden og stresser deg 5 minutter etter mottak, så leser du ikke hele blekka. Dette vet ICE og skor seg på det. STYR UNNA KJELTRINGENE!

Svar fra ice
21.02.2023 14:28

Hei Anders N, Dette må vi se nærmere på. 2 års bindingstid høres ut som et bedriftsabonnement. Jeg skal se på saken din hvis du sender meg litt mer informasjon en en epost til [email protected]. Legg da ved mobilnummeret ditt, så skal jeg sjekke opp hva som har skjedd her. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Heidi ice.n

Meget bra mobilabonement med ICE+

Omtale av  Arne

Forstår ikke hva folk klager på. Har brukt ICE med ICE+ i snart et par år nå og det har vært 0,0 problemer både her i Norge, i Europa og andre deler av verden. Skal man være litt kritisk så kan det vel være at kundeservice kan være litt svak på "det tekniske", slik at man må finne ut av tingene selv, men ettersom det meste kjører med automatisk konfigurering, så er det jo ikke så komplisert. Totalt sett kjemepfornøyd etter to ganske problemfrie år, med veldig bra kvalitet i forhold til kostnad.

Svar fra ice
15.02.2023 09:56

Hei Arne! Tusen takk for en strålende tilbakemelding, dette er noe vi virkelig setter pris på og tar med oss videre. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine

God valutta for pengene

Omtale av  Astrid

For 100 kr får jeg 1000GB data som er helt fantastisk deal for meg som farter mye det jeg ikke har internett.

Svar fra ice
15.02.2023 09:56

Hei Astrid! Tusen takk for flott tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine

Telenor nett er mye bedre

Omtale av  Stian

Veldig tregt nett. Ingen 5g dekning i Åsane, Bergen. God dekning med 4g og hjelpsomme ansatte, men det hjelper ikke når nettet er så tregt

Svar fra ice
15.02.2023 09:56

Hei, Stian 5G-nettet vårt er under full utbygging, men akkurat når de ulike områdene vil være på plass, har vi ingen informasjon om. Følg gjerne med på dekningskartet vårt her: https://www.ice.no/dekning/kart/ Mvh. Anne ice.no

Elendig data dekning i Bergen!

Omtale av  Tom A

Internett faller ut hver hundrede meter mann beveger seg i Norges nest største by! Jeg ble nylig ICE kunde etter Vipps ble kjøpt opp, skal bytte tvert! Er avhengig av data på telefonen da jeg er i beredskap 24 timer i døgnet.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

imå tenke første

Omtale av  Mina

Hei, 1.- I oktober bestemmer teknikerne at de ikke kan gjøre noe med ruterforbindelsen, at de returnerer den og at ingenting skjer. Inntil der uten problemer De ber meg returnere ruteren til adressen de nevner: Jeg legger ved en melding mottatt. 2.- Etter instruksjonene returnerer jeg ruteren 3. Dager senere kontakter de meg veldig uhøflig og ropende og forteller meg at jeg ikke skulle ha returnert den og at jeg sendte en billett for å ha sendt den. Jeg forteller deg at det ikke er min feil å måtte betale for å returnere den, og nå må jeg begrunne at jeg har sendt den. Jeg måtte betale for forsendelsen og jeg ble ikke advart om at jeg måtte sende noen billetter. DET ER IKKE MIN FEIL, JEG FØLG BARE ICES INSTRUKSJONER, IKKE ENDRE INSTRUKSJONENE DINE OG KLAND MEG. 4.- Det viser seg at jeg går til banken min i oktober og alt er i orden, det fremstår som en kansellert kontrakt. 5.- Så ringer de meg og forteller at ruteren ikke har kommet og at jeg må betale for desember, januar og februar. Det er rart at de ikke ber meg betale for ruteren, men fortsette å betale de månedlige regningene. Alle veldig mistenkelige. 6.- Jeg vil gjerne fortelle deg at i stedet for å belaste meg prisen på ruteren som aldri kom, belaster de meg tre ekstra regninger, hvis kontrakten er sluttført i oktober. JEG FIKK IKKE NOE KONSEKENT SVAR PÅ DETTE KAOSET. 7.- Til i dag fortsetter de å sende meg meldinger om min forpliktelse til å betale regninger siden desember og de kommenterer ikke ruteren. ALLE VELDIG MISTISKE. 8. Grunnen til å heve kontrakten var fordi de selv ikke var i stand til å gi meg sine tjenester, det er ikke min feil at enhetene deres ikke fungerer. De kan ikke straffe meg ved å fortsette å betale 3 regninger på 600kr hver. Dette er et ran. I tillegg, hvis du kansellerer kontrakten en gang, da det er mulig at du gjenåpner en annen uten eierens tillatelse, betyr dette at de forfalsker signaturen og bruker dataene til personene feil. en svært alvorlig forbrytelse på kriminelt nivå. På forbrukerlovnivå er alt dette tull. 9.- Jeg er opprørt over at de sender meg tekstmeldinger mens jeg jobber, jeg er opprørt over at de fortsatt sender meg regninger for å betale for noe som ikke finnes. 10.- Det verste er at de vet at de har makt over deg og at ingen vil stå på listen over misligholdere og det er derfor de gjør som de vil med folk i dette landet. 11. Sannheten er at jeg føler meg lurt, jeg føler meg presset og tvunget. Og det verste er at argumentene de bruker er totalt ulovlige og ikke overholder noen lovbestemmelser i markedslover, forbruk eller noen tjenestekontrakt. Dette kan ikke skje i Norge, hva om jeg var en eldre person, syk, med funksjonshemming? Hvor mange mennesker som er ofre for disse telefonselskapene som utvider sine sener til kontoene våre og manipulerer og stjeler uten oss, vi kan ikke gjøre noe fordi de har oss i håndflaten. Vi er forsvarsløse, de har alle våre data, de åpner og lukker kontrakter, de sender fakturaer på hva de vil, de roper på deg på telefonen, de plager deg med SMS.

Svar fra ice
15.02.2023 09:55

Hei, Mina Det er veldig leit å høre at dette har skjedd. Jeg anbefaler deg å kontakte oss på [email protected], slik at vi kan hjelpe deg. Mvh. Julie ice.no

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR