Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
ice
3.5
3 889 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Ingen trend

ice har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 889 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 889 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 396
516
323
400
1 254
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Billig og bra til barn og unde

Omtale av  Mrg

Har abonnement til to tenåringer. God pris for gode abonnement og veldig fornøyd med at det er så enkelt å fikse ting via websidene eller chat med kundeservice. Det bare virker!

Svar fra ice
31.03.2022 09:43

Hei, Mrg Så hyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! Mvh Anne ice.no

veldig bra!

Omtale av  Payam

Jeg bruker ICE i nesten 6 måneder. nylig har blitt byttet til årsavtale. hadde ikke noe forferdelig ennå. Til nå kan jeg nevne disse fordelene: God dekning i Norge og Europa, brukervennlig app, god support, mye for pengene 👌🏻

Svar fra ice
28.03.2022 15:47

Hei, Payam Åh, for en koselig tilbakemelding!🥰 Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no

Vær smart, hold deg unna Ice

Omtale av  Anne R. M

Byttet til ice bedrift. Etter dette, har vår hverdag blitt mye vanskeligere i forhold til vår kundeservice, da det ikke finnes løsning på se hvem som ringer... Da er det mye plunder med å finne tilbake til og ringe tilbake på ubesvarte anrop. I tillegg detter Hovednr ut fra ringe- loopen i hytt og pine. Hoved argument for vårt bytte var data frihet som skulle medføre at vi kunne Strømme fritt opp til 1000Gb i vårt område for der hadde ice egen dekning, så hjemmekontor og sånt ville bli en lek... Nå viser det seg at det er bare tull... Det er siste mnd trukket 1 GB av de 1000 GB så det betyr at det slett ikke er dekning via ice slik som lovet...Rein svindel med andre ord..... De siste samtaler m ice har vært preget av stor arroganse fra deres side, frekke og avvisende kommentarer og ingen ønske om å møte kunde for å løse problem... Har begynt nedtelling til bindingstid er over.... Allerede før første mnd er over...føler meg kraftig lurt, da jeg sitter med et produkt som er vesentlig dårligere enn det jeg hadde.... Og slett ikke billigere, da det de lovet, ikke holder stikk... Hadde jeg behandlet mine kunder slik hadde jeg ikke hatt en eneste kunde igjen...

Svar fra ice
28.03.2022 15:47

Hei, Anne R. M Dette hørtes ikke bra ut i det hele tatt, og beklager for opplevelsen du har med oss. Jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på dette. Kan du sende oss en e-post med navnet ditt, bedriften abonnementene står på, mobilnummer og en liten forklaring på hva saken gjelder til [email protected]? Da er det lettere å kunne undersøke hvordan vi kan finne en best mulig løsning. Håper å høre fra deg. Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no

total scam company

Omtale av  Bahram R

i have 2 seperate agreement with ice at this moment. one of them i agreed to pay 99 kr extra to have ice+, with possibility of up to 1000 GB use of internet. as i pay this agreement for my daughter as present, she has had much problem to have access the net, as she gets sms to offer her extra covarage if she buys a extra package . the message is that she has used up all her available internet and she needs to buy new package. so far they cheated us for over 5500 kr in total. i have decided to take my case further against this company.dont fall for their scam.

Svar fra ice
28.03.2022 15:47

Hi, Bahram R Im very sorry that you have experienced this! Can you send us an email with the number, name and a little summary about the case to [email protected] so we can look further into this? I would really like to find out why this happens and to find a solution. Hope to hear from you! Best regard Charlotte ice.no

ICE - totally dishonest and extremely untrustworthy

Omtale av  Rm

Jeg har hadde ICE i 2-3 år og har alltid problemer med dem. jeg hadde den billigste abonament på 169 men de klarte å sende meg faktura mellom 300 og 450 kr hvert eneste mnd. Og en gang de sent meg en faktura som var over 790 kr, da jeg ringt dem jeg fant ut at det var pga jeg har brukt data overføring en dag. Men den dagen var jeg på ferie og klokkeslett var kl.06:15 men jeg stod ikke opp kl.06:15 da jeg hadde ferie for å bruke data. Jeg bruker aldri data på min mobil ellers.

Svar fra ice
28.03.2022 15:47

Hei, Rm Så trist å lese at du følte du hadde problemer med oss hele tiden. Vårt billigste abonnement uten binding koster 149,-, og da er både Tale, SMS, MMS og 1 GB inkludert. Også er det egne priser fra Norge til EU/EØS, alle andre land, skip og fly, spesialnumre og bruk utenfor EU/EØS. Jeg ser gjerne nærmere på fakturaene du fikk for å finne ut hvorfor de alltid var litt høyere. Da trenger jeg at du sender meg navnet ditt, telefonnummeret ditt og en liten forklaring på saken til [email protected]. Ønsker deg en fin dag. Mvh Charlotte ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ubrukelig og arrogante løgnhalser!

Omtale av  Geir A. B

Selger lover beste produktet, ingenting er noe problem. Problemer allerede ved portering, dårlig dekning og mobiltbrebånd var mer nede enn oppe!

Svar fra ice
28.03.2022 15:47

Hei, Geir A. B Dette var utrolig leit å lese! Vi ønsker selvfølgelig at alt skal fungere fra første sekund, så beklager at du ikke opplevde det. Send oss gjerne navnet ditt, telefonnummeret du ble ringt på og gjerne en forklaring på opplevelsen til [email protected] slik at vi kan ta dette internt. Ønsker deg en fin dag. Mvh Charlotte ice.no

god service og pris

Omtale av  Kjell

eg har 1 gb som koster kr 149,- pr mnd som da selvfølgelig gjelder som kort i tillegg til tvilling som går på mobil telefon (klokke mobil) og bruker eg mindre so er det rollover som dei fleste mobil operatører har og bruker eg meir data enn eg har koster det ikkje noko ekstra men nettet blir tregere da det går i 3g istedenfor 4g, og det er gratis å ringa kundeservice. meget bra abonnement.

Svar fra ice
22.03.2022 08:04

Hei, Kjell Utrolig hyggelig å se at du er fornøyd med oss og de tjenestene vi tilbyr!😊 Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no

god service

Omtale av  Kjell E

god service og gode priser og bruker du meir data enn du har på abbonemanget, betaler ein ikkje ekstra, men går ned til 3g istedenfor 4g, men ein slipper ekstra kostnad og det er gratis å ringa kundeservice

Svar fra ice
22.03.2022 08:04

Hei, Kjell E Så hyggelig å lese at du er fornøyd! Hvis man bruker opp inkludert mobildata reduseres hastigheten til 64 Kbit/s. Da slipper man hvertfall overaskelser på fakturaen😊 Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no

Gode priser!

Omtale av  Noah

Veldig fornøyd med prisene! Har Ung og betaler kun 149 kr for 3 GB. Svært mye verdi for pengene! Bor i en større by og har ikke hatt noe problemer med dekningen.

Svar fra ice
18.03.2022 09:32

Hei, Noah Dette var veldig å hyggelig å høre ❤ Det er dette som er målet vårt, at du skal være fornøyd med abonnementet ditt, prisen og dekningen 😊 Ha en fin dag! Mvh Tina ice.no

Pågående selger

Omtale av  Anita

Jeg ble oppringt av selger og informerte kort om at jeg ikke selv har mobilabonnement (betales av foretak). Selger sier han kan ordne det slik at jeg overtar nummeret fra foretaket. Dette til tross for at jeg poengterer at nummeret er godt innarbeidet hos foretaket og at det derfor vil være uheldig for foretaket å miste dette nummeret. Jeg opplevde selger som uetisk og pågående. Rett og slett en meget dårlig opplevelse for meg.

Svar fra ice
16.03.2022 15:43

Hei, Anita Leit å høre at du opplevde dette som ubehagelig! Dersom du ønsker at jeg tar dette videre så ber jeg deg om å sende meg en e-post til [email protected] med navnet ditt og telefonnummeret du ble oppringt på av selger. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Unødvendig kostbar

Omtale av  Tommy

Jeg bruker skjelden data på mobilen, bruker heller PC på nettet hjemme. Kona og jeg kaster bort over kr. 4000 i året på vårt ICE abbonnement.

Svar fra ice
15.03.2022 09:46

Hei, Tommy Her høres det ut som at dere har et høyere abonnement enn nødvendig. Send meg en e-post til [email protected] med hele navnet ditt og numrene det gjelder så skal vi se om ikke vi kan finne en bedre løsning sammen. Ha en fin dag! Mvh Tina ice.no

dårlig dekning

Omtale av  Dagfinn

Dårlig dekning, og sku gå over på telia sitt nett hvis ice ikke hadde dekning ( har aldri skjedd, hatt ice i 2 år)

Svar fra ice
15.03.2022 09:46

Hei, Dagfinn Leit å høre at du opplever dårlig dekning! Er det slik at dekningen i utgangspunktet skal være bra på adressen din? https://www.ice.no/kundeservice/dekning/dekningskart-for-norges-nye-og-moderne-mobilnett/ Send meg gjerne en e-post til [email protected] med ditt fulle navn og mobilnummeret ditt så kan jeg få undersøkt dette nærmere for deg. Ha en fin dag! Mvh Tina ice.no

Bytte av abbonemang

Omtale av  Krister

Dårlig kundeservice,da jeg skulle bytte til annen operatør,men ikke fikk sim kortet fra dem tidsnok,så ble kortet mitt til ice sperret,dette fikk vi ordnet opp i,og ice fikk åpnet kortet mitt igjen,etter en stund fikk jeg faktura med 3000.- i bruddgebyr,ringte så til ice og sa at jeg ikke kom til å betale den,siden jeg fortsatt var kunde,det fikk jeg beskjed om at var helt greit,og di skulle kreditere bruddgebyret,så spurte hun meg om jeg ville inngå ny avtale med bindingstid med dem for å få lavere pris,jeg sa at det ville jeg ikke,siden jeg hadde planlagt å bytte operatør,og idag når jeg byttet operatør så fikk jeg mail at bruddgebyret ikke kunne krediteres,siden jeg hadde byttet operatør,jeg trodde ikke mobiloperatørene hadde låv å ha lengre tid enn 12 månder bindingstid,og det er gådd mye mer enn 12 månder siden jeg tegnet abbonemanget,så hvis ice ikke vil ordne opp,så blir vell kansje dette en sak for forbrukerrådet. Så styr unna ice.

Svar fra ice
15.03.2022 09:42

Hei, Krister Så kjedelig å lese at du har hatt problemer vedrørende fakturering av bruddgebyr. Ut i fra det du skriver, høres det ut som at du har hatt ett bedrift abonnement hos oss. Om du sender oss en henvendelse med fult navn og mobilummeret det gjelder, til [email protected], så skal vi få sjekket opp i saken for deg. Ønsker deg en fin dag! Mvh. Kristine ice.no

Fungerer ikke i Canada

Omtale av  Anonym

Mitt mobilabonnement fra Ice fungerer ikke i Canada. Det er utrolig frustrerende, og jeg får ingen hjelp fra deres kundeservice. Hverken SMS eller BankID fungerer, noe som gjør at jeg blant annet ikke får betalt regninger eller logget inn i nettbank. Problemet har vart i omtrent tre måneder nå.

Svar fra ice
07.03.2022 14:20

Hei! Dette var leit å høre! I Canada er det Telus og Bell som er operatørene vi har avtale med. Har du forsøkt å endre på innstillingene på egenhånd? https://www.ice.no/kundeservice/vare-mobilabonnement-og-tjenester/utlandet/problemer-med-mobilen-i-utlandet/ Dersom du fortsatt skulle oppleve problemer ønsker jeg å se nærmere på dette og hjelpe deg videre. Da vil jeg at du sender en e-post til [email protected] hvor du noterer ditt fulle navn og mobilnummeret dette gjelder for. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no

⭐️ICE IS NICE⭐️ If you are wise choose ice😃✌️

Omtale av  Simon Å

Super fornøyd, prøvd flere men kommer alltid tilbake til Ice. Mye mobildata inkludert, samt viderføres det du ikke bruker. Anbefales om du vil ha en rimelig pakke med mye inkludert mobildata

Svar fra ice
07.03.2022 08:31

Hei, Simon Så godt og høre, dette varmer hjertet vårt! ❤ Tusen takk for en super hyggelig tilbakemelding! 😁 Ønsker deg en flott dag! 😊 Mvh. Kristine ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Svindel rett og slett

Omtale av  Andreas

Kjøpte telefon på deres nettsider under en kampanje som sa at man ville få med samsung galaxy earbuds pro med på kjøpet. Såg etter jeg hadde bestillt og bundet meg ett år til ice at man må kreve earbuds gjennom samsung members appen, og at det ville ta potensielt 2 mnd før man ville motta produktet. kampanjen dukket aldri opp i appen og jeg tok selvsagt kontakt med ice, som henvendte meg til noe som heter veddesta gruppen som da sa at de manuelt la inn registreringen av kjøpet mitt og ville sende produktet mellom to spesifikke datoer, og nevnte at jeg ville få epost med sporingsnr når de sendte pakken. De sendte aldri pakken og jeg fikk ikke svar på henvisningene mine. Så jeg tok kontakt med Ice igjen for å klage på dette og de fratok seg all ansvar og sa at det var samsung som kjørte kampanjen og det var ingenting de kunne gjøre. Når jeg spurte om jeg kunne få hevet kjøpet, sa de bare at angrefristen var utgått. Smart svindel det å kjøre enn kampanje som gjør at kunden ventet til etter angrefristen har gått ut med å klage. HOLD DERE LANGT UNNA KAMPANJER FRA ICE!

Svar fra ice
01.03.2022 16:16

Hei, Andreas Jeg skjønner at det er frusterende når du ikke mottar produktet du forventer. Da dette var en Samsung kampanje så har ikke vi myndighet til å gjøre noe med leveringen og lignende. Det måtte registreres i Samsung Members-appen og lå oppskrift på hvordan dette skulle gjøres på siden til telefonene det gjaldt. Jeg kan dessverre ikke svare på hva som har skjedd da Veddesta Gruppen sa de skulle legge det inn manuelt for deg og at du fortsatt ikke har hørt noe. Men jeg ønsker gjerne å se nærmere på saken, så send meg fullt navn, mobilnummer og kort forklaring på situasjonen på [email protected]. Da kan jeg undersøke mer. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Charlotte ice.no

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR