ice har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble lurt av selger til å gå over til ice bedrift, av selger som løy til oss. Da vi ble oppmerksom på dette hadde vi ikke angrefrist pga vi var enkeltmannsforetak. Vipps var man bundet i 24mnd. Anbefales ikke…
Hei, Hilde Ikke noe godt å høre at du føler deg lurt av selgeren vår! Når man inngår en avtale med binding/avtaletid, må bestillingen fysisk godkjennes av deg som kunde. Man er da pliktig i å sette seg inn i denne avtalen før man godkjenner den. Dersom du mener at du aldri har godkjent denne avtalen, er det fint om du sender oss navn, nummer, org.nr og litt mer informasjon ang. saken til [email protected], slik at vi kan sjekke opp i dette for deg. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Har tidligere erfaring med dårlig dekning. Der jeg på sydenferie stod uten dekning hele turen. Ringer og maser ofte på at jeg skal skifte over, og svært dårlig og frekke selgere. Forrige selger avsluttet samtalen med at han ikke gidder å bruke tid på meg lenger, og la på. Dette fordi jeg ikke ville bytte over. Dritt selskap
Hei, Stian Så dumt å høre at du hadde problemer med dekningen på sydenferie! 😔 Når man er ute å reiser, er det ikke alltid opratøren stiller seg inn automatisk, og da må dette gjøres manuelt på mobiltelefonen, og kan være en årsak til at du var uten dekning der. Vi er veldig lei oss for at du har hatt en kjedelig opplevelse med en av våre selgere. Vi skal ta med tilbakemeldingen til de, slik at de blir gjort klar på det. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Har vært kunde hos Ice en god stund nå og må si at dette virkelig har vært en positiv opplevelse. Meget stabilt nett, veldig mye for pengene og svært god oversikt og kontroll i appen. Jeg har faktisk aldri vært så fornøyd hos noe teleselskap tidligere. Ser det er noen negative tilbakemeldinger her og det er helt uforståelig for meg. Er også litt rart at noen skriver en negativ omtale her basert på problemer som åpenbart kunne vært løst med en prat med kundeservice. En stor takk til Ice, dere gjør en kjempejobb for mobiltelefoni i Norge.
Hei, Rune Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! ❤ Dette blir vi så glade for å lese! 😊 Ønsker deg en flott dag Mvh. Kristine ice.no
Forferdelig dårlig dekning og ikke minst kundeservice. Arrogante kundebehandler.
Hei, Kristin Dette var utrolig leit å høre. Jeg vil gjerne at vi skal få undersøkt om det er noe vi kan gjøre for at du kan få bedre dekning, og ønsker derfor at du sender oss en e-post til [email protected] med navn, nummer og gjerne en kort forklaring på problemet. Vi jobber hele tiden for at vi skal ha den beste kundeservicen, så beklager på det sterkeste at du har opplevd noe annet. 😔 Håper på å høre fra deg.😊 Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no
Får ikke 4G til å virke. Har prøvd alt som stå på ice.no sine sider, uten hell.
Hei, Inger Så dumt å høre at du ikke får 4G til å fungere slik det skal! 😔 Da er det fint om du tar kontakt via kundeservice på telefon 21 00 00 00, slik at du kan få veiledning og hjelp over telefon for raskere feilretting 😊 Dersom du ikke ønsker å ringe oss, kan du sende oss navn, nummer og hvordan telefon du benytter til [email protected], slik at vi kan feilsøke problemet med deg. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Aldri hatt problem med dekning, noen steder har jeg hatt bedre enn telia men aldri dårligere, aldri hatt problem med kundeservice, alltid hyggelige og behjelpelige mot meg å jeg har brukt dem litt, aldri feilfakturert, aldri hatt problem med at de gir mindre data enn de lover. Mvh ei med flere «supertilbud» abb hos Ice.
Hei, Trine Så godt og høre, dette varmer hjertet vårt! ❤ Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en flott dag! 😊 Mvh. Kristine ice.no
Dårlig dekning, frekke selgere som nærmest terroriserer meg i arbeidstid etter at jeg bytta vekk fra de. Ikke å anbefale.
Hei, Sindre Det er leit å høre at du opplever det slik. Send oss gjerne en e-post til [email protected] så skal vi få fjernet deg fra våre utringslister. Mvh Anne ice.no
Når nedlastingshastigheten er så utrolig elendig som 1,5 - 2,5 MB/s er det bare en ting å gjøre, og det er å bytte leverandør. Når nettet faller ut titt og ofte så er det takk og farvel til Ice. Da bør Ice svare: Ikke noe å takke for. Nettopp. Bare ræva hele greia!
Hei, Terje Dette høres ut som noe vi bør se nærmere på. Sendt oss gjerne en e-post til [email protected], så skal vi se hva vi kan gjøre. Mvh Anne ice.no
God hjelp Lett å få tak i på tlf v. Spm. Billig Hatt et par episoder hvor folk ikke har kommet igjennom på tlf til meg. Usikker på om det er dekningsproblem hos ICE.
Hei, Lisa Så hyggelig at du er fornøyd med vår kundesupport. Opplever du flere problemer med abonnementet ditt, ser vi gjerne at du sender oss en e-post til [email protected]. Vi må da se nærmere på dette. Mvh Anne ice.no
Elendig dekning, folk har problemer med å høre meg i andre enden. Men de overfakturerer aldri på mobildata hvis man kommer litt over grensen - og det er kjempebra! Og de har veldig rimelig/gratis abonnement for barn!
Hei, Siw Så hyggelig at du setter pris på våre barneabonnement. At du opplever dårlig dekning, høres derimot ikke bra ut. Send oss gjerne en e-post til [email protected], så skal vi se nærmere på dette.
Styr unna! Flere steder det ikke er dekning samt lav hastighet. Kundeservicen er lik dekningen, totalt fraværende.
Hei, Magnus Dette var leit å høre. Send oss gjerne en e-post til [email protected], så skal vi se nærmere på dette. Mvh. Anne ice.no
Vært kunde hos ice i 2 år ca og prisen de tar for abbonoment er ikke verdt det. Nette er utrolig ustabilt og dårlig selvom man har dekning. Skiftet abbonoment nå, og blir fakturert for 1 hel måned når jeg bare har brukt 4 dager. Helt håpløst..
Hei, Joakim Det er leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med ice. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så kan jeg se nærmere på det. Mvh Jonas ice.no
Obs obs svindel svindel. Føler oss svindlet av ice. Ble oppringt av selger som lovet 1006GB for rundt halve prisen av det som vi betalte for 30 GB hos tidligere selskap. Vi ble også lovet å bli utkjørt av tidligere binding. VI GIKK DA INN MED 3 ABONNEMENT Det viste seg at etter oppbrukt 6 GB så var det tomt for data. Det var også merkbart tregere nett hos Ice. De 1000 GB Ice Lovet oss og skraut av at de hadde god dekning på eksisterer ikke i området vårt. Resultatet er nå at vi må bytte mobilselskap igjen. Ice nekter nå å betale oss ut bruddgebyr på tilsammen kr 11300 fra tidligere leverandør da de mener at de har sluppet oss ut uten å betale deres bruddgebyr. Resultatet er at vi har måtte betale regningen på kr 11300 som ICE lovet å betale. Så styr unna dette useriøse selskapet. En forferdelig opplevelse å snakke med reklamasjonsavdelingen også. De bare ror seg unna hva selgerne lover.
Hei, Hein Dette hørtes ikke helt bra ut. Det er fint om du kan sende meg en e-post til [email protected] med navnet ditt og nummeret ditt, så skal jeg ta en gjennomgang av saken. Mvh Jonas ice.no
Er så lei av dårlige unnskyldninger på hvorfor ice ikke har wifi tale til iphone. Å skylde på at apple er vanskelige når de fleste andre ikke har noe problem holder bare ikke. Ice mister kunder på å ikke kunne tilby dette og bør snarest ordne dette. Er et problem de har lovet å gjøre noe med i årevis, og nå klarte de til og med å annonsere støtte for iphone 13 på nettsidene, for så å måtte fjerne den «gladnyheten» etter klager fra kunder som ikke fikk dette til. Ganske riktig , de hadde visstikke det allikevel……Går det ann???
Hei, Cato Er du avhengig av Wi-Fi tale så forstår jeg selvfølgelig at dette er dårlige nyheter for deg. Jeg har ingen ny status for WiFi tale på iPhone per dags dato dessverre, men jeg setter stor pris på tilbakemeldingen din og jeg tar dette videre. Forhåpentligvis er WiFi tale noe vi kan tilby på iPhone i nær framtid. Mvh Jonas ice.no
Det er helt elendig dekning i Kanada. Jeg klarer ikke å bruke bankID på mobilen siden ingen tekster går gjennom. Har prøvd alt, til og med byttet mobilen, men det er dekning som har problem. Tar ikke imot meldinger. Irritert og oppgitt. Ungå ice.net!!
Hei, Elise Det er leit å høre at du sliter med dekning i utland. Det er ingen kjente feil med bruk av våre tjenester i Canada. Send gjerne en e-post til [email protected] med navnet og nummeret ditt, så skal jeg undersøke hva som kan være årsaken til at du har problemer. Mvh Jonas ice.no
Ofte kunne internettet (4G) bare nekte å fungere. Og telefonsamtaler med andre avsluttes hvis jeg beveger meg for mye rundt. Det kan være snakk om et par skritt i feil retning. Det hendte også at folk prøvde å ringe meg uten hell, men fikk heller beskjed om at jeg ikke kunne nås for øyeblikket, selv om det så ut som om jeg hadde dekning der jeg befant meg.
Hei, Ida Så synd å lese at du opplever problemer med dekningen din! Ut i fra det du beskriver, virker det ikke som du har aktivert "Data Roaming" på telefonen din. Det er viktig at data roaming alltid står "PÅ" når du har ett abonnement hos ice. Dette fordi vi bruker 2 nett i norge, vårt eget nett + Telia's nett. Roaming må derfor være aktivert, slik at overføringen mellom nettverkene går "smertefritt". Det vil si, f.eks om du snakker i telefonen og befinner deg i vårt eget nett, og dermed begynner å bevege deg og går over i Telia's nett isteden, vil samtalene bli brutt. Dette fordi overføringen mellom nettverkene ikke går sømløst uten å ha aktivert Data-roaming. Det kan derfor være perioder du er uten dekning, hvis du f.eks bor veldig mellom Telia's og ice sin sender, slik at nettet hopper over fra det ene til det andre hele tiden. Mvh. Kristine ice.no