ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ice er veldig billig, bra dekning og har veldig god kundeservice. Med sin ice+ dekning kan man utnytte 1000gb for kun 99kr ekstra om du har et abonnement med mer enn 6gb i måneden. Jeg har 1000gb med ice+ dekning for kun 348kr i måneden.
Hei Robert, Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Det er veldig godt å høre at du er så fornøyd med tjenesten- og servicen vi gir. :-D Takk for at du er kunde hos oss. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
.... Om de faktisk har lest omtalen, eller om de bare "våknet", vites ikke? Fikk omsider en reaksjon fra ICE. Og siden saken kanskje var litt spesiell, så skulle de droppe gebyrene...... Veldig bra avgjørelse. Men hvorfor ikke bare være litt forståelsesfulle når man ringer og forklarer? Stille og rolig. Istedenfor for å lage en "sak"? Håpet De kanskje at vi bare skulle droppe det? Tror dessverre mange tjenesteleverandører tenker litt slik. Og til Dere som er fornøyd med ICE. Kjempefint, veldig bra. Var fornøyd vi òg. Så får vi se da. Fakturaen vi fikk ble jo betalt, så får vi se hvor lenge vi må vente på at den blir kreditert. Mvh Trond W
Hei! Skjønner ikke helt hvordan det kan være så mange dårlige omtaler til Ice. Har opplevd: god dekning, god hastighet, ingen problemer med nett, ingen problmer med levering, kjempebra support både på telefon og e-post - alt i forhold til prisen fortjener 5 stjerner. Anbefaler Ice videre! :-)
Hei Michal, Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Vi har to år på rad blitt kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Tusen takk for at du ønsker å anbefale oss videre. :-D Det er veldig godt at du er fornøyd. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Har nylig flyttet hele familien til ICE abonnement og ser absolutt ingen negative sider ved dette. Betaler mye mindre enn hva jeg gjorde hos med tilsvarende abonnement hos Telia.
Hei Petter J, Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Så godt å høre at du er så fornøyd med oss og tjenesten vi gir. :-D Takk for at du og familien din er kunde hos oss! Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Jeg hadde i flere måneder en avtale om mine 10 Gb for 349 Kr. og 1 GB for 99 Kr. for hver av tre barna mine. Så ble det etterhvert lagt til 99 kr. data frihet til avtalen min - vet ikke når, og husker ikke å ha bekreftet det, samt 50 Kr. per barn uten at dem sin GB gikk opp. Her ble jeg informert med en sms at det blir dyrere nå. Vel.. litt vanskelig å bli fornøyd med det synes jeg.
Hei Dagmara, Tusen takk for din henvendelse! Dette høres utrolig merkelig ut. Jeg ønsker å ta en titt på abonnementene dine. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Får ikke bestilt datakvote. Betalingen stopper opp, sms til 08200 gir ingen respons, de tar ikke tlf på 21000000. Har holdt på i to dager.
Hei Berit, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du ikke får bestilt en datakvote. :-( Det er kun eier som kan bestille en slik tjeneste, så dersom brukernavnet og juridisk eiers navn ikke samsvarer, vil du ikke kunne bestille en slik tjeneste. Dette er veldig enkelt å rette opp i. :) Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Fikk oss ice mobilt bredbånd idag. Hadde gleda meg i hele dag for å komme meg på nett igjen, men gleden var utrolig kortvarig! 600 KBPS opp (jepp, i 2020) og 900 KBPS nedlastning. Er vi fortsatt i 2003 og ADSL, isdn? Utrolig skuffet da jeg i hele dag har snakket med både folk på Elkjøp og direkte med Ice. 50/20 Mbit fikk jeg vite, som mange andre her ser jeg. Har flytter på routeren fler steder men hjelper ikke. På dekningskartet står det VELDIG GOD DEKNING. Nei. Terningkast 1.
Hei Dim G, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at ditt Bredbånd ikke fungerer som det skal. :-( Du kan forvente deg en hastighet mellom 2 og 40 Mbit/s, med 4G. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
I forbindelse med bytte til Ice har alt bare blitt et salig rot med bruddgebyr, kreditnota, nye regninger som man ikke vet hva er for, trodde alt hadde ordnet seg og at jeg skulle se bort fra de faktura som var kommet og at det kom nye faktura, da denne kom ble den betalt men så visste det seg at sendt var en faktura som skulle betales men det sto ikke hva denne var, enda vet jeg ikke men for å unngå inkasso ble denne betalt, vet enda ikke hva denne er for, tror det er for 1 dag med data og tele for 2 abonnement, denne kom seg da på ca 1500 kroner, dette var av en ny ansatt hos ice og han gidde ikke engang å ringe så vi kunne finne en løsning, kom bare Mail om at dette var ikke noe han kunne gjøre noe med så jeg måtte ta det opp med noen som ikke visste hva saken handlet om, så om du skal velge Ice ta deg veldig god tid og be om en erfaren saksbehandler det er rådet jeg kan gi. Eller så er jeg fornøyd med dekning og priser hos Ice men kundebehandlingen deres gir jeg 1 stjerne.
Hei Martin, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du har en slik oppfatning av oss. :-( Vi ble i 2019 og i år kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Slike tilbakemeldinger gjør at vi kan vokse og bli enda bedre. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Dekket ca 1500 i utkjøp, skulle ha 3000 igjen for at eg gikk ut før der var gått 36mnd.
Har hatt et abonnement på ICE som jeg aldri har fått nytte av, fordi SIM-kortet ikke funket! Eneste gang det har skjedd meg. Så sender de meg fakturaer, sender de umiddelbart til inkasso som koster 350 kroner ekstra. Ved inkasso sperrer de abonnementet, men hint hint! De åpner det igjen når inkassoen er betalt, så plutselig får du en inkasso til! Og dette fortsetter. Har snakket med kundeservice, til ingen nytte. Så INGEN TING er bra med ICE.
Hei Tom J.H, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du ikke fikk nytte av tjenesten vår. :-( Nå kjenner ikke jeg til saken din, meg jeg ønsker å ta en titt. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Kundebehandler sier noe på telefonen, og får regning på noe annet. Styr unna dette useriøse firmaet.
Hei Hilde, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du har fått feil informasjon. :-( Nå kjenner ikke jeg til saken din, men jeg ønsker å ta en titt på fakturaen din. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no Mvh. Cecilie
Ice skryter tilsynelatende av sitt eget nettverk her til lands. Nettverket har jeg prøvd ut i noen måneder, og kan si at jeg ikke er særlig fornøyd med det. I hele perioden har jeg foretrukket Telia sitt nettverk som man manuelt kan velge gjennom innstillingene. Etter portering som dessverre skjedde 5 dager inn i ny måned, så er det gjennom vilkår oppsigelsestid på 1 måned og synes det er greit å trekke fakturere for en hel måned. Personlig synes jeg "betal 30 for 5 dager" er en urimelig deal og ordrett tyveri. Operatører jeg har vært med tidligere har vist skjønn og bedt meg se bort fra slike faktura. Med slik service stiller jeg meg uforstående til hvorfor Ice i det hele tatt vinner en pris for kundeservice? Jeg forstår hvertfall hvorfor markedsverdien på selskapet nesten er halvert siden børsnotering. Mitt klare råd til alle som leser dette: bruk Ice for kampanjen på 99 kr/mnd i 2 mnd og innhent Trumf-bonusen - og bytt i godt tid før kampanjeperioden er over.
Vår mobile bredbåndsruter kutter stadig vekk. Og vi kan ikke se en film eller serie uten at det kutter. Og når vi ikke gjør det men er midt inn i nettsurfingen. Så kutter det like mye. Bindet oss et år, men når bindingen er ferdig så blir det Bye Bye Ice abonnement.
Hei Robert, Tusen takk for din henvendelse! Det skal absolutt ikke være slik at nettet faller ut, stadig vekk. Dette beklager jeg meget for. Jeg ønsker å ta en nærmere titt på saken din. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Ved utgående samtale til abo med annen teleoperatør er lyden hos den jeg ringer opp helt forferdelig og må be om at vedkommende ringer meg opp, da er lyden ok. Dette skjer med flere telefoner jeg har prøvd (Huawei og Samsung) Telefonene er innstilt på VolTE 4G. Hold dere unna ice
Hei Svein, Tusen takk for din henvendelse! Så merkelig at du opplever dårlig lydkvalitet ved utgående tale. :( Jeg ønsker å ta en nærmere titt på saken din. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no
Ufyselig kundeservice. Sender fakturaer etter endt abonnement. Kjører forliksrådet på dem asap! Ved denne omtalelen vil de ha mine personalia uten GDPR samtykke, men ok. Forliksrådet neste stopp!
Hei, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at kundeforholdet ditt endte slik. :-( Nå er ikke jeg kjent med saken din, men ved en oppsigelse blir man fakturert for inneværende måned. Dette skal du få informasjon om, når man tar kontakt med kundeservice. Dette står også i vilkårene våre. Hvis man ønsker å si opp, anbefaler vi alltid å gjøre en oppsigelse slutten av en måned. Jeg beklager dersom du ikke fikk beskjed om dette. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Jeg tok kontakt med ICE kundeservice de jeg byttet fra ICE til en annen leverandør. Faktura ble betalt for hele måneden, men byttet ble gjort den 13. i den måneden. Det viser seg at ICE tar seg betalt for hele den inneværende måneden man bytter fra de. Mulig de har skrevet noe om dette i avtalen, men jeg ser på dette som særdeles slett oppførsel når de mister en kunde - du vil dermed bli belastet opp mot en hel måned ekstra som du ikke har benyttet. Ha dette i tankene når du eventuelt blir kunde - samt når du bytter fra de. Se epost fra ICE ved min henvendelse: Takk for at du tar kontakt. Ved oppsigelse, så er det betaling av faktura ut inneværende måned. Som jeg kan se, så avsluttet du abonnementet 13.03. Betaling for hele mars måneden er da riktig belastet. Jeg håper dette var oppklarende og ønsker deg en fin dag.
Hei Tidligere ice-kunde, Tusen takk for din henvendelse! Det stemmer at man blir fakturert ut inneværende måned, ved en oppsigelse. Dette skal man alltid få beskjed om, når man tar kontakt med kundeservice. Dette står også i vilkårene våre. Hvis man ønsker å gjøre en oppsigelse, anbefaler vi kundene våre om å gjøre dette slutten av en måned, for å få mest mulig nytte av pengene. :-) Jeg beklager dersom du ikke ble informert om dette, før du gjorde en oppsigelse. Du er hjertelig velkommen tilbake! Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no