ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bestilte mobiltbredbånd fra ice og brukte det svært lite de 2 første månedene. Etter det begynte jeg og bruke det endel og fikk et slag i tryne over hvor dårlig det var, ringte kundeservice og ville si opp abonnementet. Det kom ikke på tale, da måtte jeg betale et brudd gebyr, det gebyret er latterlig da du må betale summen av alle fakturaene ut bindings tiden på 12mnd. Før jeg bestilte " nett " fra ice gikk jeg inn på siden des og fant et dekningskart. Ifølge kartet skulle det være god dekning i det området jeg bor. Etter utallige samtaler med kundeservice fikk jeg tilsendt en ny router og gikk gjennom hver eneste detalj om verdiene på nettet og hvordan routeren skulle settes opp osv... Med flere speedtester på nettet har jeg som regel fått opp ca 0.3 i m/bit i download og værre i upload... Det tilsvarer at du må vente 5min for og få lastet inn en nettside og jeg fikk ikke lastet inn en film på netflix engang. Etter hvertfall 20-30 telefoner med frekke kundebehandlere ga jeg opp hele ice og sluttet og bruke det.. Bestilte heller et telenor abonnement, fikk det og satt det opp ved siden av ice routeren... Telenor fungerte helt utmerket og fikk ca 150mbit download i speed test til en sammenligning. Har kommet meg ut av ice nå etter og har betalt tilsammen 5.243 kr. og har hatt et reint helvette med de i 12mnd. Du må aldri finne på og bestille mobilt bredbånd fra ice! Det her er på grensen til svindel!!!
Hei Kim, Dette hørtes ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette for deg. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Forferdelig vanskelig å logge inn nytt simkort. Ingen kontakt til/fra utland. Jeg har sperre for oppringing av annonsører, men det funker ikke på ice.net. Egentlig ubrukelig. Jeg har kontaktet kundeservice og de fikk meg opp å gå på vanlig telefon i Norge, men ikke på de tingene jeg har nevnt.
Hei Petter, Jeg ønsker veldig gjerne å undersøke videre hva som har skjedd her. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Bestilte mobilt bredbånd, det ble levert meget raskt, innså etter en måned at jeg burde oppgradere til mer data, tok kontakt via messenger og fikk svar etter svært kort tid, kvoten ble oppgradert og jeg beholdt rabattene. Har bare hatt ICE i en måned, men hittil svært fornøyd, også med servicen
Hei Erik, Tusen takk for en flott omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! Ha en flott dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Supre abonnement... Nå har de også oppgradert mobil appen deres.. mye mer brukervennlig enn deres forrige. Og minside er også mye enklere å forhandle
Hei Lars Erik, Tusen takk for en super hyggelig tilbakemelding. Hyggelig å høre at du er fornøyd med den nye appen vår. :) Ha en fin helg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Når jeg ringer så møtes jeg som regel sure kundebehadlere
I had an international call package included in my contract. I had included this package since 2016 particularly to make calls to Africa. Yet, I have been charged over 1600kr for same call while I still have the extra 211kr billed for international calls. I'm stunned at this because I will expect that if there would be any such changes, I should be prompted and agree to such a change. After chatting with customer service, they insisted a timely notification was sent out in January/February for changes effected in March but I unfortunately never received such notice. Added to the horrible notification, the network coverage is poor as well.
Dårlig dekning flere plasser midt i tromsø. Snakker med dama mi stadig vekk og hun sier veldig ofte st hun hører bare trafolyder og støy og sånn var det aldri vært før. Hadde Telenor før. Ice er ikke bra, er det værste jeg har vært borti. Ikke er det 4G tale. Er drittlei dette.
Hei Johnny, Dette hørtes ikke bra ut, send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no