ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det har vært ganske treig nettilgang i utlandet. Fikk ikke hjelp av kundeservice. Dem har bare sagt det samme. Har du dataroaming på, bytt til annen operatør, etc. Data var på og det var ikke mulig og bytte operatør. Dem aner ikke hva dem driver med. Fikk ikke tak i mobilbank, etc. I tilleg har datamengden blitt spist opp mye fortere enn hos komplett mobil før. Har allerede byttet. Amatør selskap
Hei Zoltan, Det er beklagelig å høre at du opplevde problemer i utlandet. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg se nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Meget bra mobiloperatør. Anbefales på det sterkeste :)
De har dessverre ikke Swap og skjerm inkl i prisen.
Ble frastjålet mobilen så kjøpte en ny billig en og bindte meg til ice i 12 månder. Er kunde hos dem siden 2016. Fant ut samme uka jeg ville kjøpe en dyrere mobil, Samsung s10, siden jeg hadde en s9 før den ble stjelt. Da fikk jeg ikke tilbudet på telefonen for å binde meg i 12 måneder. Siden jeg hadde gjort det 5 dager før. Selv om jeg var villig til å binde meg 12 nye måneder. Altså 24 måneder totalt Så istede for å hjelpe en som har vert kunde i over 3 år. Ba dem meg heller prøve å finne et tilbud for ny mobil på komplett. Vil ikke tro han i kundeservice ville vere vanskelig. Men heller at han ikke har lov å strekke seg litt for å hjelpe kundene sine.
Hei Simen, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Uten kjennskap til saken, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til [email protected] med telefonnummer og fullt navn, så skal jeg se nærmere på dette for deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia
Ingen merkostnad, bankID på mobil med i prisen. Dårlig dekning i utkantstrøk.
Etter en forferdelig opplevelse med sperring av telefon flere ganger ut fra betalingsforhold som ikke hadde med meg og gjøre, men utelukkende ice og deres ubrukelige system, bytter vi nå hele 5 privatabonnement til ny leverandør. Ikke ei krone utestående, men abonnementet blir sperret gang på gang. Avtaler blir brutt og kundeservice forstår ikke hva kundeservice betyr. Dette er bare så dårlig at det ikke går an!
Hei Tp, Dette hørtes ikke helt bra ut. Uten kjennskap til saken, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg få undersøkt saken din nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Ice må være noe av det værste jeg har vært bort i. Først og fremst har de dårlig dekning (de skyldte på kabelfeil da jeg ringte dem. Hadde ikke data en hel måned!! uansett måtte jeg fortsatt betale.) De fleste av de som sitter på kundeservice er rett og slett frekke og lite behjelpelig, de sier mye forskjellig og masse feil... i tillegg virker det som om de har lite kontroll på fakturaavdelingen deres. Jeg har noen penger til gode som de ennå ikke har overført tilbake. Styr unna disse!!
Hei Ikram, Dette hørtes ikke helt bra ut. Jeg må bare beklage for at du har hatt en slik opplevelse med oss. Uten kjennskap til saken, blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post med fullt navn og telefonnummer, så skal vi få sett nærmere på saken din. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no