ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er dårlig dekning, og detter ut veldig ofte.. noen andre ganger må jeg slå av og på ruteren. Dette har skjedd veldig ofte. Er sånn 2-3 ganger i uka.
Hei Nikolai S, Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig beklagelig at du må ta en omstart på routeren, så ofte. :-( Slik skal det selvsagt ikke være! Jeg ønsker å undersøke saken nærmere. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Jeg har konstant dårlig dekning og har permanent 1-2 bars når jeg er hjemme i leiligheten min sentralt i Oslo! Føler jeg betaler rett ut vinduet!
Hei Vilde, Så leit å høre at du opplever dårlig dekning. :-( Slik skal det selvsagt ikke være! Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg. Jeg ønsker å undersøke saken nærmere. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Veldig fornøyd med Ice, har hatt dere i flere år. - Størst datapakke for pengene (1006gb til 398kr mnd) - Veldig god kundeservice - Kontant avslag på telefon (INGEN andre tilbyr så høye rabatter uten nedbetaling) - Alltid dekning - Ingen overfakturering når du er tom for data - Alltid riktig pris på regningen! Anbefaler ice varmt! 10/10
Hei Tomas, Så utrolig gøy å høre at du er fornøyd med både produktene vi tilbyr og kundeservicen vi gir! Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder, så det varmer mitt hjerte å høre at vi lykkes med nettopp dette. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Ice må vel være den eneste leverandøren som ikke tilbyr en av basistjenestene. Telefon, SMS/MMS er fortsatt basistjenester, men utrolig nok kan man med Ice ikke sende mms ut av landet.
Hei Firma-Kunde, Tusen takk for din henvendelse! Vi har per i dag ingen avtaler om MMS med andre utlandske operatører enn TDC Danmark. Sender du MMS til ett norsk nummer som befinner seg i utlandet eller omvendt, skal dette fungere. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Bra selskap med stadig gratis extrapakker, bla nå da det var VM, veldig fornøyd både med mitt og datterens abonnement.
Hei Lisa, Tusen takk for en meget varm henvendelse! Det gjør meg veldig glad av å høre at du og din datter er fornøyd med abonnementet deres og at vi kan glede med en liten datapakke. :-D Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Enkelt og greit, bra kundeservice uten å prøve å selge dyrere løsninger.
Jeg liker mengden data i forhold til pris, men ulempen her er at større data pakker gjelder kun på ice+ nettverket. Med «fri data» har man 1000gb i måneden, men kun på ice+ nett og redusert hastighet på nettet. Deknings messig er ikke ICE så utbredt og man er derfor mere på telia sitt nettverk enn ICE sitt eget Ice+ nettverk
Hei Jørgen, Tusen takk for din henvendelse! Det stemmer at Data Frihet kun fungerer i et ice+ området (du har også 4 GB i som kan brukes i EU/EØS, fra Data Frihet). Heldigvis har ni av ti i Norge tilgang på ice sitt eget mobilnett som dekker hele 89% av Norges befolkning, i det nyeste og mest moderne mobilnettet i landet. Med 10 Mbit/s kan du konsumere data på telefonen uten noen problemer og vil oppleve samme kvalitet som med datapakken inkludert i hovedabonnementet. Som et eksempel vil 5 Mbit/s være minimum for å streame en fil i HD-kvalitet. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no