ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke vet jeg hva som har skjedd, men fra i går ser det ut til at både Mobildata og Delt internet fungerer som det skal. Krysser fingre for at det forsetter slik.
Hei Trond, Så godt å høre at det løste seg for deg! Dersom problemet skulle dukke opp på nytt, så er det bare å ta kontakt med oss på [email protected], eller vår kundeservice, så skal vi hjelpe deg fortløpende. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
God dekning, god service, syns kanskje det kunne vært noe billigere.
Jeg kjøpte en ny telefon for noen mnd siden, som skulle bli et mareritt pga en produksjonsfeil. Jeg kunne ikke ringe, noe som var veldig av og på. Telefonen ringte personer selv, og signal mellom samtaler brøt hele tiden. Har hatt ice før jeg kjøpte denne, og visste umiddelbart at dette måte skyldes mobilen eller simkortet. Minimal bedring etter simkort bytte, og gjerne nesten problemfritt 7-10 dager etter bytte. ICE fraskrev seg alt ansvar, aldri opplevd maken. Så jeg fant ikke andre løsninger enn å kjøpe en billig huawei 20 lite, så gleder eg meg til å melde meg ut av ice. Aldri vurder dette selskapet.
Hei Christoffer, Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Slik ønsker vi naturligvis ikke at det skal være. :-( Uten kjennskap til saken, blir det dessverre vanskelig å kommentere den. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal vi få undersøkt saken nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Det har vært ganske treig nettilgang i utlandet. Fikk ikke hjelp av kundeservice. Dem har bare sagt det samme. Har du dataroaming på, bytt til annen operatør, etc. Data var på og det var ikke mulig og bytte operatør. Dem aner ikke hva dem driver med. Fikk ikke tak i mobilbank, etc. I tilleg har datamengden blitt spist opp mye fortere enn hos komplett mobil før. Har allerede byttet. Amatør selskap
Hei Zoltan, Det er beklagelig å høre at du opplevde problemer i utlandet. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg se nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Meget bra mobiloperatør. Anbefales på det sterkeste :)
De har dessverre ikke Swap og skjerm inkl i prisen.
Ble frastjålet mobilen så kjøpte en ny billig en og bindte meg til ice i 12 månder. Er kunde hos dem siden 2016. Fant ut samme uka jeg ville kjøpe en dyrere mobil, Samsung s10, siden jeg hadde en s9 før den ble stjelt. Da fikk jeg ikke tilbudet på telefonen for å binde meg i 12 måneder. Siden jeg hadde gjort det 5 dager før. Selv om jeg var villig til å binde meg 12 nye måneder. Altså 24 måneder totalt Så istede for å hjelpe en som har vert kunde i over 3 år. Ba dem meg heller prøve å finne et tilbud for ny mobil på komplett. Vil ikke tro han i kundeservice ville vere vanskelig. Men heller at han ikke har lov å strekke seg litt for å hjelpe kundene sine.
Hei Simen, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Uten kjennskap til saken, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til [email protected] med telefonnummer og fullt navn, så skal jeg se nærmere på dette for deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia