Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
ice
3.5
3 882 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 882 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 882 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 394
515
323
399
1 251
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 882 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bytt

Omtale av  Bruker

Regelmessig ustabil dekning ved bruk av data og mange håpløse telefonsamtaler med bare skurr. Hyggelig kundeservice, men ikke til hjelp.

Svar fra ice
12.04.2017 11:03

Hei, "Bruker"! Veldig dumt å høre at du føler at kundeservice ikke strakk til i denne saken. Jeg vil veldig gjerne se nærmere på dette, slik at vi kan feilsøke grundigere. Send meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Oppgi når du kontaktet kundeservice - Forklar problemet så detaljert som mulig Håper at du tar kontakt, slik at vi kan gjøre deg fornøyd. Mvh Gisle Hauge ice.net

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig

Omtale av  Tk

Elendig hjelp når jeg hadde problem med å motta SMS. De tok ikke stilling til noe. Lite i kompensasjon i ettertid. Gleder meg til bindingstiden er over slik at jeg kommer meg unna dette firmaet! Elendig kundebehandling!

Svar fra ice
12.04.2017 10:09

Hei, TK! Veldig dumt å høre at du ikke er fornøyd med kundeservicen du fikk da du hadde problemer med SMS. Slik skal det ikke være. Vi vil veldig gjerne se på denne saken for å se hva vi kunne gjort annerledes. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]" (uten anførselstegn) og gi oss informasjon om hvem du er, hvilket telefonnummer du har og hvordan du opplevde din kontakt med kundeservice. Mvh Gisle ice.net

Super service

Omtale av  Steinar

Positive og hjelpsomme med super service. Har ikke noe negativt å skrive om Icenet. Er meget fornøyd. 😊😊😊

Svar fra ice
12.04.2017 11:03

Hei, Steinar! Tusen takk for flotte ord. Kjempehyggelig at du er er meget fornøyd med oss :) Mvh Gisle ice.net

Forutsigbart?? NOT!!

Omtale av  Brl

Bestilte Ice.net abonnement hvor jeg er eier av abonnementet med mitt barn på 8 år som bruker. Jeg bestilte Ice.net fordi de har abonnement der de reduserer hastigheten når inkludert datamengde er nådd. Trygt og forutsigbart trodde jeg! MEN - det hjelper jo lite når de sender SMS til bruker og ikke eier av abonnementet at han kan kjøpe ytterligere datamengde 1 GB kr. 79,- eller 3 GB til kr. 179,- ved KUN å svare på SMS'n! Jeg ringte og ba de sende slike sms til EIER av abonnementet og ikke til bruker som kun er 8 år. Det kunne de ikke, det var slik det var lagt opp at de sender til bruker. Fikk til info at de fikk mange henvendelser vedr. dette, men at de pr. dd ikke kunne gjøre noe med dette! Når jeg bestilte Ice.net over tlf. så fikk jeg INGEN INFO om dette selvom jeg presiserte på telefon at dette med sperre var viktig ettersom bruker var et lite barn. Løgn og fanteri! Dårlig kundeservice når jeg klaget!

Svar fra ice
11.04.2017 15:25

Hei, Brl! Du burde absolutt ha blitt informert om denne praksisen for å unngå overraskelser. For øyeblikket har vi ikke et system som gjør at vi kan hindre at denne SMSen går ut til kunder som har brukt 80% eller 100% av datakvoten, men vi jobber med en mulighet for å tette dette "hullet". Send meg gjerne en e-post med informasjon om saken din til [email protected], så tar vi gjerne en ekstra titt på saken din. Mvh Gisle ice.net

Dårlig funksjonalitet i Norge - Fungerer ikke i det hele tatt i utlandet

Omtale av  Lasse

MMS instillinger blir jevnlig borte i Norge, og disse oppdateres ikke automatisk, slik at mms stort sett ikke fungerer. Stadige tilbakemeldinger fra de jeg snakker med i telefonen at linjen er dårlig. Jeg har ikke fått ICE til å fungere i det hele tatt i USA. Har opplevd problemer i de fleste land i Europa, selv om dette har blitt bedre. Tenk deg nøye om før du velger en leverandør som ICE om du er avhengig av å ha en telefon som fungerer.

Svar fra ice
24.04.2017 14:44

Hei, Lasse! Full forståelse for at du syns dette er et stort irritasjonsmoment. Vi jobber hele tiden med å få på plass forbedrede bilaterale avtaler, som gjør at det vil bli mye enklere som ice.net-kunde på reise. Nedenfor kan du se noen triks for å komme i gang med MMS-innstillingene. Disse gjelder både for opphold i Norge og utenlands. For oppsett av MMS- og datainnstillinger, kan du send SMS med kommando ALL til 8530. Du vil da få tilsendt konfigurasjonsmeldinger som du kan installere på mobilen din. For manuelt oppsett, følg "oppskriftene" våre: https://www.ice.no/mms/ Dersom du fortsetter å ha problemer, send meg en e-post til [email protected], så skal vi selvsagt hjelpe deg slik at du blir fornøyd. Ta med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Oppgi hva du kaller deg på bytt.no - Forklar problemet så detaljert som mulig Håper du tar kontakt, slik at vi kan gjøre deg fornøyd. Mvh Gisle ice.net

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Helt på trynet på service og teknologi

Omtale av  Rooty H

Pris var nokså nøytral. Hadde 5GB mobildata, fri ringe/SMS/MMS for 299, - pr måned. Eneste jeg kan si var bra er at dekningen så og si aldri falt ut og 4G+ var på plass. Det å kunne i det hele tatt bruke mobilnettet, var noe annet: En pest og plage. Ice inkluderer hverken automatisk oppsett eller noe særlig hjelp til dette for din telefon. Du må sette opp alt selv manuelt av MMS- og mobilnett innstillinger. Når du skal til utlandet, tar det en halv dag å koble til for å kunne ringe i det hele tatt, og du må sette opp alle innstillinger pånytt, og pånytt igjen når du skal tilbake til Norge. Av andre merknader, så er hverken Tvilling-SIM eller Data-SIM mulig som privatkunde. Eneste grunn jeg valgte Ice, var fordi jeg ble lettlurt av at jeg fikk en smart telefon til mindre pris, og var bunden til abonnement for 12 måneder. Hadde avsluttet etter 2 hvis jeg hadde hatt sjangs.

Svar fra ice
12.04.2017 12:46

Hei, Rooty H! Veldig dumt å høre at du ikke er fornøyd med oss. Vi hjelper deg gjerne hvis du sender oss en e-post til "[email protected]". Fortell hvem du er, oppgi telefonnummer og forklar problemene du har hatt. Ved oppsett av MMS- og datainnstillinger kan du sende en SMS med kommando ALL til 8530. Du vil da få tilsendt konfigurasjonsmeldinger som du kan installere på mobilen din. Dette kan du også gjøre i utlandet. For manuelt oppsett, følg "oppskriftene" våre: https://www.ice.no/mms/ Tvilling-SIM er en tjeneste vi holder på å utvikle. Dato for lansering er ikke fastsatt, men du vil høre fra oss når det er klart. Mvh Gisle ice.net

Nesten ikke dekning

Omtale av  Heidi

Byttet fra telenor til ICE for et par med siden. De sa på tlf at det er god dekning her. Bor på sentrale Østlandet. Vi får nesten ikke ringt. Får ikke kontakt. Samtaler blir brutt. Samtaler kommer ikke inn. Ringte til ICE net i dag, hvor de bekreftet at vi har dårlig dekning inne, men vi kunne gå ut når vi skulle ringe?? Jeg sa at dette burde de fortalt når vi startet opp abonnementet. Vi har må bundet opp 2 tlf til ICE net, og rådet de gir er at vi må stå ute når vi skal ringe. Det er store konsekvenser for oss når vi ikke kan bruke tlf våre, men ingen konskvenser for ICE net når de ikke leverer, og unnlater og fortelle oss at vi ikke har dekning når vi tegner abonnement.

ice har 3 882 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR