Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 879 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 879 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 879 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 392
515
323
399
1 250
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 879 verifiserte omtaler på Bytt.no

Lærepenger

Omtale av  Mark

Jeg har nylig opprettet en bedrift, så dum jeg var at jeg ikke visste at når man kjøper/tegner avtale som bedrift har de ingen angrerett. På telefon sier de at de skulle være billigere og dekningen skulle være lik med Telia siden de bruker Telia som sekundær nett. Har brukt Ice for en dag bare, merket at hastigheten er mye lavere enn hva jeg hadde på Telia. Kontaktet kundeservice om jeg skulle avslutte abonnement, ble fortalt at jeg må betale for hele måned og ikke bare på den tid jeg hadde hatt Ice. Det vil si at jeg skal betale 2 abonnement for 1 måned for 1 dags bruk. 1 abonnement skal jeg betale for 1 måned som er brukt bare 1 en uke. Dette er kun under 1000 til sammen men ville foreslå at alle de nye i bedriftsliv skal være forsiktig.

Svar fra ice
09.09.2019 09:25

Hei, Mark Så leit å høre at du har en dårlig opplevelse med oss. Uten kjennskap til saken, så blir det vanskelig å kommentere den. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen. Håper på å høre fra deg! Ha en fin dag videre. :-) Mvh. Julia ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Veldig dyrt i lengden

Omtale av  Marie F

Vår familie byttet alle til ICE etter å ha fått et svært gunstig tilbud om prøvetid. En masse ekstrakostnader påløp og de tre månedene med prøvetid kostet til slutt like mye som hele det siste året vi hadde med vår forrige leverandør. Hadde ofte ikke forbindelse via 3G og telefonene virket kun sporadisk da vi reiste i utlandet. Har nå byttet tilbake til vår forrige leverandør som alltid har vært pålitelig.

Svar fra ice
09.09.2019 09:25

Hei, Marie F Så leit å høre at du har forlatt oss. Vi jobber hver dag med å kunne operere med konkurransedyktige priser, og med å tilby de beste produktene for kundene våre. Du er hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning, Marie. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Mislead by ice sales persons

Omtale av  Caroline

That a sales person calls and claim to give a willing customer minutes to call abroad regardless of the customer’s hesitation, only to be slammed with a huge bill. That after reporting the claim the customer care try’s to insist I’m the one who never understood the offer. Amen I demand for a voice record I am told to visit their office because they cannot send the recording. I am also given specific period after I will not access the recording despite the issue at hand. This is a company of thugs.

Svar fra ice
12.09.2019 09:43

Hi Caroline, I was the one you were talking with, regarding this issue. Again, I am really sorry you had to experience this. :-( Your complain have been approved, and we have credited the amount we charged you incorrectly. Like I also explained in the e-mail, it is unfortunately not within our practices to hand out recordings of calls we make to external parties, due to our privacy policies. We are also only allowed to store the recorded conversation the next three months from the date the call took place. I am sorry, Caroline. :-( Best regards, Julia ice.no

Heilt ubrukelig

Omtale av  Bessi

Får ikkje ringt eller sende meldinger. Har ingen dekning i utlandet. Har ikkje vært bortpå nåke dårligere en ice.

Svar fra ice
12.09.2019 09:42

Hei Bessi, Så leit at du opplever tekniske problemer med oss. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Dårlig dekning men billig abonement.

Omtale av  Monica B

Billig abonement, men for dårlig dekning der jeg bor.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Tomme ord og ett useriøst selskap

Omtale av  Richard

Ett useriøst selskap. De lover en ting og lurer deg trill rundt. Klager du er det uansett ingen handlekraft, bare unnskyldninger hvor de skylder på eksterne selgere. Hvordan dette selskapet vinner kundepris er meg en stor gåte. Jeg har nå opplevd to helt konkrete saker hvor de fremstår utroverdig og useriøse.

Svar fra ice
12.09.2019 09:42

Hei Richard, Det er veldig beklagelig å høre at du føler det slik om oss. :-( Uten kjennskap til saken(e), blir det vanskelig å kommentere de. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Utspekulert markedsføring, elendig kundesupport. Har sagt opp...

Omtale av  Peter

Styr unna ICE! Arrogant support. Fikk feil faktura med alt for høyt beløp. Ice var ikke villig til å endre. Sier de forstår min frustrasjon men vil ikke gjøre noe for å endre. Selv om fakturaen faktisk er feil så sier de at den allikevel er riktig! Vil ikke ha noe med Ice å gjøre. De forstår seg ikke på kundebehandling.

Svar fra ice
12.09.2019 09:42

Hei Peter, Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. På generelt basis, vil jeg tro at det ser slik ut på fakturaen, grunnet at endringen av ditt abonnement ble gjort etter at faktura ble produsert. Dette vil bli korrigert, på neste faktura du får i fra oss. Da vil totalsummen være riktig. Uten kjennskap til den gjeldende saken, blir det vanskelig for meg å kommentere den. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få dobbeltsjekket dette for deg. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

ice har 3 879 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR