Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 879 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 879 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 879 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 392
515
323
399
1 250
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 879 verifiserte omtaler på Bytt.no

Veldig dyrt i lengden

Omtale av  Marie F

Vår familie byttet alle til ICE etter å ha fått et svært gunstig tilbud om prøvetid. En masse ekstrakostnader påløp og de tre månedene med prøvetid kostet til slutt like mye som hele det siste året vi hadde med vår forrige leverandør. Hadde ofte ikke forbindelse via 3G og telefonene virket kun sporadisk da vi reiste i utlandet. Har nå byttet tilbake til vår forrige leverandør som alltid har vært pålitelig.

Svar fra ice
09.09.2019 09:25

Hei, Marie F Så leit å høre at du har forlatt oss. Vi jobber hver dag med å kunne operere med konkurransedyktige priser, og med å tilby de beste produktene for kundene våre. Du er hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning, Marie. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Mislead by ice sales persons

Omtale av  Caroline

That a sales person calls and claim to give a willing customer minutes to call abroad regardless of the customer’s hesitation, only to be slammed with a huge bill. That after reporting the claim the customer care try’s to insist I’m the one who never understood the offer. Amen I demand for a voice record I am told to visit their office because they cannot send the recording. I am also given specific period after I will not access the recording despite the issue at hand. This is a company of thugs.

Svar fra ice
12.09.2019 09:43

Hi Caroline, I was the one you were talking with, regarding this issue. Again, I am really sorry you had to experience this. :-( Your complain have been approved, and we have credited the amount we charged you incorrectly. Like I also explained in the e-mail, it is unfortunately not within our practices to hand out recordings of calls we make to external parties, due to our privacy policies. We are also only allowed to store the recorded conversation the next three months from the date the call took place. I am sorry, Caroline. :-( Best regards, Julia ice.no

Heilt ubrukelig

Omtale av  Bessi

Får ikkje ringt eller sende meldinger. Har ingen dekning i utlandet. Har ikkje vært bortpå nåke dårligere en ice.

Svar fra ice
12.09.2019 09:42

Hei Bessi, Så leit at du opplever tekniske problemer med oss. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Dårlig dekning men billig abonement.

Omtale av  Monica B

Billig abonement, men for dårlig dekning der jeg bor.

Tomme ord og ett useriøst selskap

Omtale av  Richard

Ett useriøst selskap. De lover en ting og lurer deg trill rundt. Klager du er det uansett ingen handlekraft, bare unnskyldninger hvor de skylder på eksterne selgere. Hvordan dette selskapet vinner kundepris er meg en stor gåte. Jeg har nå opplevd to helt konkrete saker hvor de fremstår utroverdig og useriøse.

Svar fra ice
12.09.2019 09:42

Hei Richard, Det er veldig beklagelig å høre at du føler det slik om oss. :-( Uten kjennskap til saken(e), blir det vanskelig å kommentere de. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Utspekulert markedsføring, elendig kundesupport. Har sagt opp...

Omtale av  Peter

Styr unna ICE! Arrogant support. Fikk feil faktura med alt for høyt beløp. Ice var ikke villig til å endre. Sier de forstår min frustrasjon men vil ikke gjøre noe for å endre. Selv om fakturaen faktisk er feil så sier de at den allikevel er riktig! Vil ikke ha noe med Ice å gjøre. De forstår seg ikke på kundebehandling.

Svar fra ice
12.09.2019 09:42

Hei Peter, Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. På generelt basis, vil jeg tro at det ser slik ut på fakturaen, grunnet at endringen av ditt abonnement ble gjort etter at faktura ble produsert. Dette vil bli korrigert, på neste faktura du får i fra oss. Da vil totalsummen være riktig. Uten kjennskap til den gjeldende saken, blir det vanskelig for meg å kommentere den. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få dobbeltsjekket dette for deg. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Styr unna!

Omtale av  Anonym

Jeg gikk over til Ice fra komplett etter at komplett mobil avviklet. Jeg ble forsikret om at jeg hadde Ice+ dekning hjemme, dette også i henhold til deres dekningskart, og jeg bestilte derfor 3n mobilabonnement med 6GB+1000GB (fri data). Dette viser seg å være lureri og tull. Dersom man mottar samtaler eller SMS hopper mobilnettet fra Ice+ til Telia nettet, hvor all data derifra vil gå på databøtten (6GB) istedenfor den "frie" datapakken. Man kan heller ikke benytte seg av mobildata dersom man er under en samtale. Ved henvendelse til kundeservice opplever man null kundeservice og ingen forståelse for den frustrerende situasjonen. Til tross for å ha skiftet SIM-kort og telefon så klarer de bare ikke å innrømme at feilen ligger hos de. Styr unna!

Svar fra ice
05.09.2019 10:38

Hei, Anonym Dette hørtes ikke helt bra ut. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. Til informasjon, så er dekningskartet vårt et teoretisk kart, og basert på databeregninger. Det viser der det er mest sannsynlig å få dekning. Siden signalene kan påvirkes av flere forhold, eksempelvis avstand til sender og topografi, garanterer vi ingen minimum dekningsgrad eller hastighet. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

ice har 3 879 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR