ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har A1 router og 300 gb pakka fra ICE. Fungerer knirkefritt, bruker det hjemme, på hytta og hos mine foreldre som ikke har bredbånd. Sa opp fastnett fra Telenor, da de skulle ha svært mye mer for 60/20 etter 1 sept. Routeren finner det frekvensområdet den liker best og har som regel alltid best mulig hastighet. (beste jeg har logget er 55 mb/sek med blå bar). Har alltid GB igjen etter hver mnd, selv med tung Neflixbruk og downloads av spill til Playstation. Ikke et vondt ord om ICE, topp dekning og topp service:-)
Hei Trond, For en hyggelig tilbakemelding - tusen takk! Slik setter vi svært stor pris på å høre. :-D Jeg håper du forblir fornøyd kunde hos oss lenge! Mvh. Julia ice.no
Kjøpte Data frihet pga ekstra behov i en periode. Fulgte med på at jeg var koblet på ICE+ og mobilen lå på samme plassen, likevel tappet den av min vanlige data kvote. Om det er en feil i systemene eller at mobilen skifter nett automatisk hele tiden vet jeg ikke, men resultatet ble at det ikke ble mye data frihet når den vanlige data kvoten er brukt opp og jeg kun har data på ICE+ igjen.... det er vel bare tidsspørsmål før Ice blir klaget inn for misvisende reklame og at de faktisk selger et produkt som de ikke kan levere.
Hei Jørgen, Dette må vi få undersøkt nærmere. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Bra, er veldig fornøyd med alt sammen, ikke noe å klage på.
Firmaet vårt blir kontaktet av Ice Selger som lover det hvite ut av øyet. Vi ender opp med begrensinger på hastighet. Begrensninger i utland. Og elendig hastighet på mobildata, opp til 90% lavere enn konkurrenter. Vi sitter igjen med en følelse av å bli kraftig lurt. Det er ikke ofte man opplever noe lignende.
Hei Jim, Så trist å høre at dere sitter igjen med en følelse av å føle dere lurt. Vi har ingen intensjon, eller ønske om å lure våre kunder. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken din. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Har samme opplevelse som Julie under her. De 6GB forsvant i en fei og jeg fikk ikke brukt Ice+. De nekter for å ha lovt meg at det skal fungere hos meg, enda de selv har solgt pakken og vet at den dekninga tas ikke inn der jeg bor og jobber. Enden på visa ble at jeg måtte kjøpe ekstra datapakker på 3GB til 179kr (hvilket er en sinnsyk pris)... på under en uke hadde jeg brukt 2200kr på internett fordi 3GB ikke holdt én time med KUN Spotify engang - altså helt klart svindel med GB. Skal klage dem inn til Forbrukerrådet og vurderer politianmeldelse for å kanskje få belyst hvordan selskap som dette opererer. ALDRI det elendige selskapet igjen.
Hei Kim M. J, Veldig leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Uten kjennskap til saken, blir det vanskelig å kommentere den. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, nummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Dårlig kundebehandlingen, dårlig avtale. Hver gang jeg ringe kundeservice, de forskjellige ting.
Telefonkontakten forsvant plutselig idag kl 1200 uten at jeg vet grunnen. Jeg skal reise til Tyrkia i morgen tidlig og har bruk for telefonen der. Idag er det søndag og det er ikke mulig å få rettet feilen. Dette er IKKE akseptabel. Bør jeg skifte selskap?
Hei Ernst H, Så leit å høre at du opplever problemer med tjenesten. :-( Dersom problemet ikke er løst enda, så send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder, og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no