ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg gikk over til Ice fra komplett etter at komplett mobil avviklet. Jeg ble forsikret om at jeg hadde Ice+ dekning hjemme, dette også i henhold til deres dekningskart, og jeg bestilte derfor 3n mobilabonnement med 6GB+1000GB (fri data). Dette viser seg å være lureri og tull. Dersom man mottar samtaler eller SMS hopper mobilnettet fra Ice+ til Telia nettet, hvor all data derifra vil gå på databøtten (6GB) istedenfor den "frie" datapakken. Man kan heller ikke benytte seg av mobildata dersom man er under en samtale. Ved henvendelse til kundeservice opplever man null kundeservice og ingen forståelse for den frustrerende situasjonen. Til tross for å ha skiftet SIM-kort og telefon så klarer de bare ikke å innrømme at feilen ligger hos de. Styr unna!
Hei, Anonym Dette hørtes ikke helt bra ut. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. Til informasjon, så er dekningskartet vårt et teoretisk kart, og basert på databeregninger. Det viser der det er mest sannsynlig å få dekning. Siden signalene kan påvirkes av flere forhold, eksempelvis avstand til sender og topografi, garanterer vi ingen minimum dekningsgrad eller hastighet. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Har vart mobilkunde (4 i hustanden) hos ice i over 2 år og de få gangene vi hadde spørsmål så fikk vi alltid raske og gode svar. Nå har vi også kjøpt 300gb mobilbredbånd og den funker utmerket selv med signal på 3 strekker til netflix, dataspill og vanlig surfing. I påvente til fiber blir ferdig neste sommer, da Telenor ikke ville servisere kobberlinja.
Hei, Tintor Så hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos oss! Ingenting er bedre enn det. :-D Jeg håper du forblir fornøyd kunde hos oss i en lang tid fremover! Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Ikke tilfredsstillende dekning i alle områder, faller ofte ut.
Svak dekning utafor sentrumsområdet. Svak signaler hjemme, faller ut til tider. Jeg bor ganske sentralt i utkanten av Tromsø.
Hei, Torbjorn H Så leit å høre at du opplever dårlig dekning utenfor sentrumsområdet. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Da skal jeg få sett nærmere på det! Ha en fin dag videre. Mvh. Julia ice.no
Fornøyd med kundeservice, men nettet kan virke treig til tider.
Prisen var bra, men veldig dårlig nett dekning. Deko må jobbe med nett dekning.
Får ikke delt internettet fra mobilen til macen.. Ser at jeg ikke er den eneste som sliter med dette. Og ja, jeg har gått igjennom sjekk-lista som dere har som standardsvar til alle som har dette problemet.
Hei, Jesper Så leit å høre at du ikke får delt internett til å fungere. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og informasjon om hvilken type telefon du har, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no