Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Styr unna

Omtale av  Gard

De virker hyggelige men de er ikke til å stole på opplyser ikke uoppfordret om bindings tid på 24mnd eller Alle priser er +mva også Bruddgebyr på 3000+mva Ble lovet en bedre avtale enn før til en billigere pris men prisen ble høyere enn tidligere med dårligere avtale vilkår. Ble lovet god kundeservice hele døgnet også helg fant aldrig noe på nett eller i avtalen om dette Når det nærmer seg slutten av samtalen sender de en sms med avtale link og at du må svare på denne. Les avtalen først for de kommer til å mase på at du skal si ja som om de ikke vil at du skal lese avtalen. Styr langt unna disse

Svar fra Nortel
09.11.2022 15:03

Hei Gard Det er leit å høre at du ikke føler du kan stole på oss, da vi selvfølgelig ikke ønsker å lure noen. Jeg skjønner at du føler deg frustrert når du blir lovet en ting, men opplever å få noe annet. Før du blir kunde hos oss må det signeres en kontrakt. I denne kontrakten kommer alt av priser og vilkår tydelig fram. Vi ønsker uansett at våre selgerne også skal være tydelig i sin kommunikasjon, og at du som kunde skal være opplyst om alt av priser, bindingstid osv. Jeg har prøvd å søke deg opp i våre systemer, men trenger litt mer informasjon før jeg kan finne deg. Vi ønsker veldig gjerne å hjelpe deg, og om du tar kontakt med oss på [email protected] kan vi sammen se på din avtale og dine fakturaer. Jeg håper vi kan klare å snu din opplevelse av å være kunde hos oss til noe positivt, og at vi sammen kan komme fram til en løsning som fungerer for deg. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel

Nyttig (9)

Mobilkunde

Omtale av  Tom R. M

Selger avtaler en pris og data mengde med deg. Og du blir fakturert 3 ganger så mye . Og de vil ikke kommentere avtalen som jeg har sendt kopi av på mail. Det er fint at jeg har et uvanlig stort nettverk så jeg kan formidle dette videre

Svar fra Nortel
09.11.2022 15:10

Hei Tom At du og selger har blitt enig om en pris, og at du i senere tid opplever å bli fakturert noe helt annet er ikke bra, og jeg skjønner at det er frustrerende. Før du blir kunde hos oss må det signeres en kontrakt, og i denne kontrakten kommer alt av priser og vilkår tydelig fram. Likevel ønsker vi selvfølgelig at våre selgere også skal være klar og tydelig i sin kommunikasjon, og at du skal være godt informert om priser og vilkår før du får tilsendt en avtale fra oss. Jeg ser i våre systemer at vi har en pågående sak på deg, og at en av mine kolleger har vært i kontakt med deg tidligere i dag. Jeg følger opp saken din, og håper at vi sammen kan komme fram til en løsning som fungerer for deg. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig Nortel

Nyttig (7)

Svik i salgsprosessen

Omtale av  Lurt K

Det ble inngått klar avtale om "ingen binding" og at Nortel kjøpte ut nåværende mobilleverandør med kr 3000. Det ble brukt mye tid på samtalen og betingelsene ble flere ganger repetert og drøftet inngående. I oppdragsbekreftelsen jeg mottok etterpå står det likevel "Avtaleperiode: 24 mnd" og "Ingen utkjøp". Jeg er ikke tvil om at selger bevisst har endret vilkårene og at dette er svik som gjør at avtalen ikke er bindende etter avtaleloven § 30. Jeg ser av kundeomtalene at det er flere som opplever det samme og det virker som dette er en bevisst og kjent metode som Nortel benytter seg av.

Svar fra Nortel
09.11.2022 15:17

Hei Det er synd å lese at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Om du og selger blir enig om ingen bindingstid og utkjøp, forventer man selvfølgelig at dette skal komme med i avtalen man etterpå får tilsendt. Jeg skjønner at det da er veldig kjipt når du mottar en kontrakt som er det motsatte av det dere avtalte. Jeg får dessverre ikke søkt deg opp i våre systemer da jeg har litt for lite informasjon om deg. Vi ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected], så kan vi sammen prøve å se på avtalen du har fått tilsendt. Vi vil uansett takke deg for at du la igjen en tilbakemelding med din erfaring. Vi tar med oss dette videre! Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig Nortel

Nyttig (7)

Løgner og dårlig service fra dag 1

Omtale av  Ada

Selgeren garanterte at kostnaden kun ble abonnementsprisen. Ingen binding - fikk 24 mnd binding Oppdaget det når jeg prøvde å bytte leverandør og fikk mail med bruddgebyr Ingen gebyrer - fikk fakturagebyr Ingen tilleggskostnader - betaler ekstra for bank-id på mobil, offshore sms, offshore tlf Glemte også å nevne: automatisk ekstra datapakke når den faste er brukt opp, og til en dyr pris Ellers: Ringer ikke tilbake etter avtale Vanskelig å få tak i samme person ved tilbakemeldinger og klager, nye hver gang og alle skal notere seg ting og ta det videre, men kan ikke gjøre rede for hvem de tar det videre til eller hva som kommer til å skje Feil på fakturaen ved flere anledninger, vanskelig å få ordnet det, tar så lang tid at betalingsfristen går ut og det tilkommer forsinkelsesgebyr. Dette er det dyreste og mest kompliserte abonnementet jeg noen gang har hatt, og helt klart den dårligste kundeservicen.

Svar fra Nortel
07.11.2022 10:00

Hei Ada Det er ikke noe kjekt å lese at du har hatt en så dårlig opplevelse hos oss! Det ønsker vi selvfølgelig å gjøre noe med. I kontrakten du mottar og signerer før du blir kunde hos oss, kommer alle priser og vilkår godt fram. Uansett ønsker vi at selgerne våre skal være tydelig og klar i sin kommunikasjon, og alle priser, bindingstid osv. skal du selvfølgelig være informert om før du signerer kontrakt. Her kan det dessverre se ut som om kommunikasjonen ikke har vært så tydelig som vi ønsker. Vi vil selvfølgelig hjelpe deg, men jeg trenger litt mer informasjon før jeg kan søke deg opp i systemene våre. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så kan vi sammen se på fakturaene og kontrakten din. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel

Nyttig (8)

Hvær varsom med dette Firmat

Omtale av  Ivar

Be om at dere får alt skriftlig , før dere ingår avtale med dette firmaet. Kan bli overrasket hvis dere ikke gjør det. Fikk abonnement via tlf , og de sa ingenting om bruddgebyr. Aldri mer dette Firmaet

Svar fra Nortel
07.11.2022 09:58

Hei Ivar Det er leit å lese at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Alle våre kunder mottar en kontrakt de må signere før vi legger dere inn i våre systemer. Alt av priser, vilkår osv. får du dermed skriftlig før du blir kunde hos oss. Likevel ønsker vi selvfølgelig at selgerne våre skal være tydelig i sin kommunikasjon, og at du skal være informert om alt av priser, bindingstid før du signerer kontrakten. Du skriver at du har mottatt et bruddgebyr, og dette er et gebyr for brudd på en skriftlig inngått avtale. Det vil si at du har signert en kontrakt med bindingstid, og når du da evt. bryter ut av den bindingstiden vil du motta et bruddgebyr. Det kan se ut som om du dessverre ikke er blitt informert om dette. Vi ønsker veldig gjerne å hjelpe deg, men jeg trenger litt mer informasjon før jeg kan søke deg opp i våre systemer. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så kan vi sammen se på ditt abonnement og fakturaer! Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel

Nyttig (8)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dette er det frekkeste og mest useriøse firmaet jeg har vært borti!!

Omtale av  Knut J

Vi ble kontaktet av en hyggelig herremann som ønsket å gi oss tilbud på abonnement som firmakunder da vi driver gård. Han hadde fine priser og sa at dette var et underselskap av Telenor så vi ville fortsatt være under Telenor sin paraply, som han uttrykte det. Etter samtalen og etter å ha samtykket , det måtte trykkes ok på sms når han var der visstnok.., så undersøkte vi litt mer og dette selskapet har INGENTING med Telenor å gjøre! De har derimot masse advarsler fra mennesker som har vært utsatt for dem… Dagen etter kontaktet vi dem og sa at vi ville benytte oss av vår lovlige angrefrist , både på tlf og Mail. Og i dag kom en faktura fra Nortel på 11250,- kroner!!! For oppsigelse under avtaletid! Advarsel til alle som får tlf fra disse!!

Svar fra Nortel
27.10.2022 16:57

Hei Knut Vi er ikke et underselskap av Telenor slik som du har fått det presentert, og vi ønsker at all vår kommunikasjon skal være klar og tydelig, noe det kan se ut som om det ikke har vært her. I kontrakten du signerer før vi legger deg inn i våre systemer skal alt av priser og vilkår komme tydelig fram. Her vil du se om avtalen er gjort med eller uten bindingstid for eksempel. I bedriftsmarkedet er det ikke vanlig med angrefrist på lik linje som privatmarkedet, og det kommer da et bruddgebyr om man bryter ut av en skriftlig inngått avtale før bindingstiden er over. Dette er nok den fakturaen dere har fått på 11250kr. Jeg vil veldig gjerne se nærmere på denne saken og fakturaen din, men trenger litt mer informasjon før jeg kan finne deg i våre systemer. Ta gjerne kontakt på [email protected], så kan vi sammen prøve å finne en løsning. Det er synd at dere ikke ønsker fortsette deres kundeforhold hos Nortel, men jeg håper likevel vi kan klare å snu deres opplevelse hos oss til noe positivt, og innfri til deres forventninger i framtiden. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel

Nyttig (11)

Beste selskapet som finnes

Omtale av  Lasse K

Alt går på skinner. Meget god kundeservice. Mye data og lav pris

Svar fra Nortel
17.10.2022 15:41

Hei Lasse Takk for din tilbakemelding, det er veldig kjekt å lese at du er fornøyd med våre produkter og tjenester! Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel

Nyttig (1)

Manglende dekning, data og kundeservice

Omtale av  Tom R

Etter å ha byttet fra Telenor til Nortel så har både manglende dekning , treg eller ikke data, utfall og ustabilitet brått blitt et tema. Siste kontakt med kunderservice når tlf igjen ikke har dekning verken tlf eller data (13/10 ) får jeg beskjed om at det ikke virker fordi jeg har brukt 50 % av data for dagen. ? Jeg har grenseløst abb men tydelig er det grenser. Ettter å brått koble meg ut i samtalen så får jeg etter et minutt beskjed om at alt er brukt. 10 gb på en dag i ferien hvor tlf ikke er i bruk ?? Dette kan kundeservice ikke gjøre noe med og folkene Jar gått hjem kl 17. Jeg som da skal jobbe fra hytta kan legge sen planen død. Så fåe jeg delt nett med et sv mine barn og sjekker appen. Jeg har da brukt 0,26 av 10 gb på dagskvote. ! Dekningskartet til Telenor viser full dekning men likevel så fungere det ikke for Nortel. Dette er bare en av flere opplevelser - Grenseløst abb. - grenseløst irriterende og kostbart inlwngden når man ikke kan nås eller ikke kan få utført arbeid.

Svar fra Nortel
17.10.2022 15:51

Hei Tom Abonnementet vårt Grenseløst har en dagsgrense på 10GB, noe som vil si at om du bruker over denne grensen blir hastigheten betydelig tregere. Denne grensen kommer fram i beskrivelsen av abonnementet, men skal selvfølgelig også kommuniseres fra vår side når du inngår en avtale hos oss. Her kan det kanskje se ut som om du ikke har blitt informert om dette. Når det gjelder dekningen er det flere faktorer som kan spille inn her. For eks. hvilken telefon du har, avstand til nærmeste basestasjon osv. Dekningen kan derfor oppleves noe ulikt selv om dekningskartet viser at det skal være god dekning der hvor du befinner deg. Vi bruker Telenor-nettet, noe som vil si at du får nøyaktig samme dekning og hastighet som Telenors egne kunder. Vi vil gjerne se nærmere på denne saken sammen med deg, men jeg klarer ikke søke deg opp i systemene våre og trenger derfor litt mer informasjon. Ta kontakt med oss på [email protected]. Håper vi kan snu din opplevelse av å være kunde hos oss til noe postivt! Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel

Nyttig (10)

Løgn og dårlig kundeservice

Omtale av  Odd A. R

Jeg var ikke fornøyd med både kundeservice og andre ting så derfor valgte jeg å gå over til en annen aktør da jeg fikk et bedre tilbud. 1. Nortel sa at jeg skulle få pris på 209kr for 10GB eller 229 for 15gb. Dette klarte de ikke å holde. Prisen ble mye dyrere 2. Det står både i Mail og på lydopptak at nortel skulle dekke bruddgebyret fra tidligere aktør. Noe de da ikke ønsker å gjøre. Mange useriøse i kundemottaket og dårlige betingelser samt løgn. STYR UNNA!

Svar fra Nortel
18.10.2022 12:54

Hei Odd Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, og at du har avsluttet ditt kundeforhold hos Nortel. Alle våre priser er oppgitt uten moms, da dette er vanlig praksis i bedriftsmarkedet. Jeg har ikke nok informasjon til å søke deg opp i systemene våre for å sjekke hvilket tilbud du fikk i din kontrakt og hva du måtte betale, men det er mulig du her har fått oppgitt prisen uten moms og da ikke blitt informert om at moms kommer i tillegg. Vi ønsker at all vår kommunikasjon skal være klar og tydelig, og det er da synd hvis denne informasjonen er blitt utelatt. Vi ønsker å se nærmere på din kontrakt og fakturaer sammen med deg, så ta gjerne kontakt med oss på [email protected]. Håper vi kan snu din opplevelse av Nortel til noe positivt i fremtiden. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel

Nyttig (10)

Forsøk på svindel

Omtale av  Geir

Etter å ha byttet til ny leverandør fikk jeg fra Nortel en faktura på kr 3750 for noe som skal være avtalebrudd. Jeg har hverken blitt informert om noen bindingstid eller signert på noen avtale som omhandler dette. Det eneste jeg har mottatt på epost er fakturaer, ingen avtale. Jeg er en person og ikke et firma med org. Nr. Det finnes vel lover for bindingstider mht mobilabonnement. Tror forbrukerombudet blir rette instans her.

Svar fra Nortel
20.10.2022 10:38

Hei Geir Det er synd å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, og at du ikke lenger ønsker være kunde hos Nortel. Alle våre kunder skal ha fått tilsendt en kontrakt de må signere før vi legger de inn i våre systemer. I denne kontrakten kommer alle priser og vilkår klart fram. Vi ønsker likevel at all vår kommunikasjon skal være tydelig, og at du som kunde skal være informert om priser og avtaletid før du signerer en kontrakt hos oss. I dette tilfellet kan det virke som om denne kommunikasjonen har vært uklar dessverre. Jeg får ikke søkt deg opp i våre systemer for å se nærmere på saken din, da jeg ikke har nok informasjon om deg. Vi ønsker veldig gjerne komme i kontakt med deg slik at vi kan se nærmere på avtalen og bruddgebyret ditt. Ta kontakt med oss på [email protected]. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel

Nyttig (10)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Svindlet med overlegg

Omtale av  Vidar D

I tilfelle dere ikke har anledning til å lese hele anmeldelsen, så råder JEG på det sterkeste å styre unna Nortel. Nortel ringte å viste tydelig vis hvilket telefonselskap jeg har. Selgeren opplyste meg om at dette var et tilbud til mitt enkeltforetak. Jeg forklarte at jeg hadde 3 Telia X abonnement der jeg og mine 2 barn har fri data. Jeg presenterte hvilken pris jeg betaler fir disse abonnementene og at jeg er åpen for et tilbud. I Telia settes hastigheten ned etter 100gb. Det selgeren presenterte var 3 abonnement der farten er 1000mb/s til 300gb før farten settes ned til samme pris som hos Telia. Etter 20min med salg og vi ble enige forklarte selgeren at han skulle ta opptak av tilbudet der han presenterte tilbudet og jeg skulle akseptere til slutt. Da opptaket startet økte han farten verbalt og jeg gikk god for det vi ble enige om tidligere i samtalen. Etter samtalen fikk jeg en mail med tilbudet, og det var over hode ikke det vi ble enige om under samtalen. Isteden for 3 fri data har jeg tydeligvis takket ja for 1 abonnement med fri data og 2 med 15gb. Hvorfor i alle dager ville jeg bytte 3 fri data abonnement med 1 fri data og 2 15gb? Dette harmonerer ikke i det hele tatt. Etter utallige mailer til Nortel der jeg forklarte at jeg ikke har fått det vi ble enige om måtte jeg betale meg ut at denne galskapen. Jeg ville høre hele samtalen vi hadde, men det var vist ikke mulig. For hvis Nortel hadde den så hadde de hørt hva selgeren egentlig solgte til meg. Jeg har blitt utsatt for svindel og bedrageri. Hvis Nortel noen gang har baller nok til å ring meg igjen, så håper jeg de kommer med en beklagelse og at de vil tilbakebetale pengene de stjal fra meg

Nyttig (14)

Hold deg unna nortel

Omtale av  Anders

Nortel er dårlig, anbefaler på det sterkeste og velge et annet telefonselskap. Før hadde jeg 15 gb og det holdt helt fint en måned. Nå har jeg 20 og det holder ikke en måned veldig spesielt spør du meg. Og dekningen er heller ikke noe å skryte av. Skal du kjøpe ekstra data koster det skjorta i tillegg.

Svar fra Nortel
13.10.2022 12:18

Hei Anders Det er synd å lese at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, og ikke er fornøyd med dekningen og produktet vi leverer. Vi ønsker gjerne komme i kontakt med deg slik at vi sammen kan se på databruken din som du føler er blitt forandret etter du byttet over til oss. Send oss en mail til [email protected], ring oss på 70309900 eller chat med oss på nortel.no. Vi håper vi kan snu din opplevelse av å være kunde hos oss til noe postivt! Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel

Nyttig (8)

Les alt med små skrift

Omtale av  Misfornøyd B

De skryter av å være like bra som toppene og ha full telenordekning. Teori og praksis er tydeligvis to forskjellige ting. Opplevde stadig utfall samtidig som Telenor-brukere hadde full tjeneste, og med liten hjelp fra kundeservice. De skyldte på gamle (ett år gammel) telefoner. Ved brudd fikk vi fakturert bruddgebyr PLUSS det bruddgebyret de dekte når vi gikk over til de. Når vi spurte i samtale før kontraktsinngåelse hva det kostet å bryte, så sa de at det var standard 3000,-. De nevnte aldri at de fakturerer det de dekte også. Så vi har to tips: 1) Hold dere unna 2) Hvis dere ikke klarer 1, les alt med små skrift.

Svar fra Nortel
22.09.2022 15:03

Hei Det er leit å lese at dere har hatt en såpass dårlig opplevelse med dekningen hos oss, og at vi ikke har klart å løse problemet deres. Når det gjelder dekningen vår så har alle våre abonnement full Telenor-dekning, og denne er dokumentert like bra som Telenors egne kunder. Det er altså ingen forskjeller i selve dekningen, men ulike telefoner, og miljøet rundt kan selvfølgelig påvirke dekningen. Jeg forstår ut i fra det du skriver at dere har blitt fakturert både bruddgebyr og utkjøpet vi dekket da dere kom over til oss, og jeg skjønner at dette kan virke forvirrende og skape mer utgifter enn dere regnet med. Vi ønsker å se nærmere på denne saken, så ta gjerne kontakt med oss på [email protected], eller ring oss på 70309900 så kan vi se nærmere på dine fakturaer. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel

Nyttig (9)

Katastrofe

Omtale av  Marcin D

Jeg ble omtalt av en Nortel selger til å være kunde. Jeg driver firma og det er mange kunder som ringer meg hver dag. veldig ofte de får ikke tak i meg. noen er tålmodig og prøver igjen men en god del av mine kunder ringer et annet firma siden jeg er ikke tilgjengelig. jeg taper masse penger på at kundene forsvinner plus at Nortel mener at jeg er bindet til dem i to år og hvis jeg vil bytte operatør så må jeg betale 3500kr for at jeg bryter avtalen. Hvordan kan Nortel binde folk til så dårlig service? Har noen vært i likende situasjon? Jeg har ikke sjekket på nettet omtaler før jeg sa ja til selger men hvis noen her prøver å finne litt info før de bestemmer seg å gå over til Nortel så sier jeg "Ikke gjør det" De prater pent fram til du sier ja.

Svar fra Nortel
22.09.2022 15:03

Hei Marcin Jeg skjønner frustrasjonen din over at kundene dine ikke får tak i deg, slik skal det selvfølgelig ikke være! Beløpet du nevner her på 3500kr er det vi kaller bruddgebyr. Dette er et gebyr man mottar for brudd på en skriftlig inngått avtale. I kontrakten du mottar før du blir kunde hos oss finner du alt av vilkår og priser, men våre ansatte skal likevel være tydelig i sin kommunikasjon når det gjelder dette. Jeg ønsker veldig gjerne å hjelpe deg og gå nærmere inn på denne saken. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] eller ring 70309900 så kan vi ta en nærmere titt på abonnementet ditt. Vi håper vi kan snu din opplevelse av det å være kunde hos oss til noe positivt, og takker deg for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel

Nyttig (10)

Beste kundeservice

Omtale av  Kalle

Hver gang vi har trengt hjelp, har vi møtt løsningsorienterte mennesker med bred kompetanse.

Svar fra Nortel
16.09.2022 09:47

Hei Kalle, Tusen takk for 5 stjerner og for at du forteller oss hva du var fornøyd med, det setter vi stor pris på og tar med oss videre. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (2)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Forbanna møkkaselskap

Omtale av  Alexander

De klarer ikke å sende faktura i tidet. I tillegg til det får du ikke svar fra inkassoselskapet de sender regningene til, så sperrer de plutselig telefonen din. Værste selskapet jeg har vært borti

Svar fra Nortel
16.09.2022 09:47

Hei Alexander, Dette høres stressende ut og vi har veldig lyst å se nærmere på hvordan vi kan hjelpe deg, men har dessverre ikke nok informasjon til å kunne søke deg opp i systemene våre. Vi ønsker å komme i kontakt med deg, så send oss gjerne en mail til [email protected], ring oss på 70309900 eller chat med oss på nortel.no så kan vi se nærmere på fakturaene dine. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (11)

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR