Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Bare juks

Omtale av  Nn

Pris oppgitt uten mva og ikke inf om bindingstid. Å klage er som å stange hodet i veggen. Måtte bare gi opp. De bare gjentar og gjentar det samme. De sier jeg har fått kontrakt på mail. Bare lureri, som koster skjorta å komme seg ut av. Skulle tro at de heller vil ha fornøyde kunder, men det spiller hvis ingen rolle så lenge de klarer å få inn pengene.

Svar fra Nortel
25.05.2021 08:29

Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Jonas, Nortel Kundeservice

Nyttig (4)

Bare lureri og svindel!

Omtale av  Truls

Nortel ga meg ikke beskjed når jeg hadde bruk opp dataen min og det jeg brukte over tok de ikke betalt for før etter 3 måneder, så det er vanskelig å vite hvor mye man betaler dersom man går over datamengden man har i abonnementet! Elendig kundeservice også, er en grunn til at de er så billig som de er, prøver å lure deg ved hver eneste mulighet.

Svar fra Nortel
25.05.2021 08:29

Hei Truls, Det er trist å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Jonas, Nortel Kundeservice

Nyttig (4)

Lover og lyver, IKKE tro et ord.

Omtale av  Kari

Vi byttet pga at de var så bra og hadde så mange gode løsninger, samtidig som de var billige. hadde hyggelig møte med flere ansatte før bytte. Alle lovnader viste seg å være slik de drømmer om en gang. Sperrer for kjøp av mer datapakker på alle nummer; ikke mulig, sende sms til større grupper; ikke mulig. Sendte liste over hva vi skal ha av abonnement og datakort, mangla mesteparten når det kom. Skulle dekke bruddgebyr, det de glemte å nevne er at de opererer i en evrden der de ikke betaler moms... forstå det den som kan... det har gått på nervene løs for meg, trodde ikke så mange voksne hyggelig mennesker kunne lyve så mye.

Svar fra Nortel
25.05.2021 08:29

Hei Kari. Det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen. Vi har hatt noen møter sammen med dere der vi har fått oppklaring i misforståelsene, og utfordringene dere har opplevd. Vi har funnet løsninger til deres behov underveis, og om det fremdeles er ting dere vil ha oppklaring i, eller noe vi kan hjelpe med er det selvfølgelig bare å ta kontakt på [email protected] Mvh Malin, Nortel Kundeservice

Nyttig (2)

Grenseløsdata på telenor nettet

Omtale av  Sondre

Fri Bruk av telefon for en rimelig pris på telenor sitt nett. Kjempe fornøyd! :)

Svar fra Nortel
03.08.2021 14:14

Hei Sondre! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice

Nyttig (4)

Nortel er dessverre bare enda et telefoniselskap som lover gull i, men som leverer møkk.

Omtale av  Roy M

Nortel overselger sine produkter via telefon, og når du bestiller med bakgrunn i den informasjonen selgeren gir, og det viser seg i bekreftelsen at du ikke får det du har bestilt, så får du fortsatt ikke kansellert avtalen uten å bli truet med bruddgebyr. Oppfølging og kommunikasjonen var mildt sagt uprofesjonell og direkte frekk. Jeg skjønner at mange velger å bli værende som kunder i selskapet med den trusselen, men for vår del vil kravene bli bestridt og vi sees i forliksrådet. Det er en så total mangel på normal forretningsskikk at ledelsen og eierne i selskapet enten må rydde opp, eller skamme seg. Men som med all svindel, så er de sannsynligvis skruppelløse og ler hele veien til banken.

Svar fra Nortel
25.05.2021 08:29

Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Jonas, Nortel Kundeservice

Nyttig (3)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fornøyd!

Omtale av  Kristina S

Såå fornøyd med Nortel, ikke hatt noen problemer med dekningen. Appen deres gjør det enkelt å holde oversikt og evt øke datapakker om nødvendig. Ellers har de også trivelige folk hos kundeservicen deres!

Svar fra Nortel
25.05.2021 08:29

Hei ! Tusen takk for din tilbakemelding, Kristina. Godt å høre at alt fungerer som det skal, vi skal gjøre det vi kan for at fortsettelsen blir minst like god! Med vennlig hilsen Jonas, Nortel Kundeservice

Nyttig (4)

Lover og lyger

Omtale av  John R

selger kontaktet meg på tlf, og sa at han hadde et unikt tilbud til meg. Lyttet til selger ang pris på abonnement og data som skulle vere inkludert i prisen. Dette hørtes veldig lovende ut på tlf, fikk beskjed om å svare ok på tekst melding så hvar alt klart. Svarte ok og etter dette ble det bare et H........ Ekstra betaling for bank id på tlf, fri data som ble lovet ble 10gb I døgnet, moms på regning, og kr 9000 får å angre på denne avtalen. Dette er noe disse forbannende selgeren ikke opplyser til deg under tlf samtalen, har aldri opplevd dette før hos andre tlf operatører, Sitter no med et abonnement som jeg er SVÆRT misfornøyd med.............. Svar aldri på en mms fra disse. Be de sende avtalen og les nøye igjennom før du trykker ok på mms.

Svar fra Nortel
24.05.2021 17:46

Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Jonas, Nortel Kundeservice

Nyttig (3)

svindelforsøk

Omtale av  Inge

svindelforsøk. skal nu gå til politiet anmeldelser av saken. fikk aldri simkort av dem og enda skal 7500 før noe æ aldri har fått.Så dere der ute ikke gå over til nortel

Svar fra Nortel
24.05.2021 17:46

Hei ! Det er trist at du har denne opplevelsen. Gjerne send oss gjerne en epost til [email protected] så vi kan ta en gjennomgang sammen. - Og undersøke leveringen av SIMkortene dine. Kontrakten som blir tilsendt signerer man på om man er enig i det som presenteres. Vi håper å kunne fortsette samarbeidet. Mvh Jonas, Nortel Kundeservice

Nyttig (4)

Høy kvalitet

Omtale av  Vetle S

Nortel er et selskap som har de små bedriftene i fokus. Dette merkes på pris og kundeservice, svært fornøyd! Overgangen fra tidligere selskap gikk smertefritt.

Svar fra Nortel
24.05.2021 17:46

Hei Vetle! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Jonas, Nortel Kundeservice

Nyttig (2)

Blir fakturert for dobbelt så mye, holder ikke det de lover, rot, vanskelig å få kontakt

Omtale av  Silje

Pris er ikke det jeg ble lovt. Vanskelig å komme i kontakt og få svar på spørsmål og faktura, pris Blir opplyst om feil bindingstid og dermed straffet når jeg sier opp. Dette skulle være enkle ting å ha styr på for et slikt selskap.

Svar fra Nortel
24.05.2021 17:46

Hei, Det er beklagelig å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen. Send oss gjerne en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Jonas, Nortel Kundeservice

Nyttig (3)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ble lurt inn i noe som koster 3000,- å komme ut av.

Omtale av  Tove

Dyrere og dårligere enn lovt. Tidligere hadde jeg rikelig med 15 GB, og hadde roll over, nå får jeg hver mnd varsel om at 20 GB er brukt opp uten at bruken er endra. Har heller ikke like god dekning som lovt.

Svar fra Nortel
24.05.2021 17:46

Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost på [email protected] slik at vi kan oppklare dette punkt for punkt. Mvh Jonas, Nortel Kundeservice

Nyttig (6)

Superfornøyd‼️‼️

Omtale av  Hildebjørg S

Jeg byttet fra OneCall til Nortel, da jeg ble lovet samme dekning til lavere priser. Jeg sparte 211kr i måneden, beholdte samme gode dekning og samme datapakke. Fikk en egen kontaktperson, en hyggelig trønder som er ærlig og tilgjengelig. Dette setter jeg stor pris på! Meget fornøyd! Mvh Hildebjørg

Svar fra Nortel
28.03.2021 16:29

Hei, Hildebjørg! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen med deg! Mvh Christian, Nortel Kundeservice

Nyttig (8)

Kjempefornøyd med Nortel ... Noen små oppstartsutfordringer er raskt løst av support.

Omtale av  Sten A

Noen små oppstartsutfordringer er raskt løst til min tilfredstillelse av hyggelige folk på support :-) Alt i alt er jeg kjempefornøyd.

Svar fra Nortel
28.03.2021 16:29

Hei, Sten! Godt å høre at utfordringene ble løst raskt, vi gleder oss til å fortsette samarbeidet! Mvh Christian, Nortel Kundeservice

Nyttig (8)

Se hvem som ringer

Omtale av  Trond A. P

Jeg har ønske om å se hvem som ringer til oss. Pr i dag får vi ikke denne tjenesten fra Nortel.

Svar fra Nortel
28.03.2021 16:29

Hei Trond, Takker for en positiv omtale! Se hvem som ringer er tjeneste som er under utvikling, og vil bli lansert i vår. Mvh Sophie, Nortel Kundeservice

Nyttig (2)

Svindel fra begynnelse til slutt!

Omtale av  Stig P

Løgn og bedrag. vi ble lovet lavere pris en vi hadde fra vår daværende leverandø DIPPER, og NORSAT fortalte oss at de ALDRI reduserer hastigheten og at vi skulle få 300 GB i mnd. noe som er reint sprøyt. vi har GB teller på våre mobiler og vi kunne dokumentere at vi ikke brukte 30 GB på en periode men til tross for at vi sendte bilder av GB teller fra mobilene våre innrømmet de ikke at de teller dobbelt av faktisk forbruk. De stengte ned våre telefoner 2 dager av de første 9 dagene forde de påtod at vi hadde brukt 10GB. på en dag, noe som ikke var tilfellet. Dvs at hvis du ikke bruker det de mener er 10GB hver dag vil ikke kundene få levert mer en kanskje 100GB. pga. begrensningen de påtar seg å legge inn etter at avtalen er gjort. Nå har vi fått første faktura fra NORTEL og den er på det dobbelte av hva vi hadde tidligere, så vi har påstått og mener fortsatt at de lyver og lover alt mellom himmel og jord for å få kunder til å gå på en 24 mnd. avtale men dette går vi til retten med for å få slutt på en gang for alle!!

Svar fra Nortel
17.03.2021 09:33

Hei, Stig! Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost slik at vi kan oppklare dette punkt for punkt. Mvh Christian, Nortel Kundeservice

Nyttig (12)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Nortel

Omtale av  Andreas H

Kjekk og hyggelig selger - du kan høre smilet i stemmen. De svarer meget raskt på kunderservice og er både flinke og kjappe til å fikse opp i deres og egne feil. Prisene er helt utmerket og kundeservicen er på topp! Dette blir nok et selskap som vil ta store markedsandeler innenfor bedriftsmarkedet. Kingkong!

Svar fra Nortel
17.03.2021 09:33

Hei, Andreas! Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Vi gleder oss til fortsettelsen med deg! Mvh Christian, Nortel Kundeservice

Nyttig (5)

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR