Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Enkelt å bytte til Nortel. Fantastisk kundeservice. Vi fikk feil med et SIM kort. Nortel ordnet raskt opp og vi fikk nytt SIM-kort over natta. Vi har redusert telefon og Internett kostnader betraktelig. Dette er et supert selskap å være en del av. Tusen takk Nortel.
Hei, Heidi! Tusen takk for din tilbakemelding, vi gleder oss til å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Christian Nortel Kundeservice
Jeg ble kontaktet av en selger fra Nortel, og vedkommende gikk inn og kikket på hvor mye data jeg brukt pr mnd. og da mente hun at jeg sparte ca 100kr i mnd. Da jeg fikk fakturaen ble jeg rimelig irritert, og da jeg attpåtil fikk melding om at jeg snart hadde brukt opp dataen min ble jeg skikkelig irritert. Ringte Nortel etter at jeg snakket med mitt gamle selskap dipper, de vet jeg ikke har bindingstid. Jeg spurte om jeg kunne bytte til de igjen, da spurte hun hvilket firma jeg brukte nå, og da svarte hun at de har bindingstid. Nortels kundeservice var veldig hyggelig, ikke noe og si på det. Hun sa at jeg skulle ha blitt opplyst om 24 mnd bindingstid, noe jeg trodde ikke var vanlig lengre. Hun var som sagt veldig hyggelig og jeg fikk gjort om fra faktura til e-faktura. Noen kroner spart. Nå må jeg vel kjøpe til data, og da blir det dyrere enn dipper og med 24 mnd bindingstid, Jippi
Hei, Gunda! Gjerne send oss en epost til [email protected] slik at vi kan se på saken. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Vi har hele veien vært veldig fornøyd med nortel! Oppfølging og service vi har fått fortjener full score!
Hei! Tusen takk for din tilbakemelding, vi ser frem til å fortsette samarbeidet! Mvh Christian Nortel Kundeservice
Ble oppringt av rådgiver som booket møte med meg i kalender over Teams. Veldig ryddig gjennomgang med selger, sammenlignet med hva jeg hadde så fikk jeg en utrolig mye bedre avtale. Nytt sentralbord ble også ordnet av rådgiveren, noe vi hadde stor bruk for. Strålende fornøyd!
Hei Christoffer! Tusen takk for din tilbakemelding, vi skal gjøre det vi kan for at fortsettelsen blir minst like god! Mvh Christian Nortel Kundeservice
Veldig bra kundeservice, slipper å vente i lange telefonkøer, fleksible løsninger
Markedsføringen er ikke bra, ser det er flere som tror at det er fra Telenor, når selger sier bedriftoperatør på nettet til Telenor. 24 mnd. bindingstid sa selger ikke noe om, men selger mener at 24 mnd. prissikring er det samme som 24 mnd. garanti.Godkjenning av avtalen måtte gjøres mens selger ventet i telefonen.Det ble heller ikke fortalt at prisene var + mva. Jeg ville gå fra avtalen og fikk da presentert at eneste vei ut av den var å betale bruddgebyr på kr. 3750 pr. nummer. Dette er ren svindel . Har fått regning på kr.7500, jeg kommer til å gå videre med saken
Hei, Bjørn! Det er trist å høre at du har denne opplevelsen. Kontrakten som blir tilsendt signerer man på om man er enig i det som presenteres, og det må ikke gjøres over samtale. Vi håper å kunne fortsette samarbeidet. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Svindel Kaller 2 års bindingstid for sikkerhetsgaranti mot høyere priser. Lever av skyhøy flyttepris i bindingstida. Oppgir i tillegg priser uten mva. Selgeren glemte at han sa dette i opptaket,"kontrakten," hvilket ga meg gratis avvikling etter masse mas. For å unngå rettslige tiltak, ga kundeservice seg til slutt.
Hei, Per! Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Jeg ser at saken er ferdig behandlet og at en fant en løsning. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Mye grums her ja. Selger opplyste at han ringte fra Telenor. Gebyr på bank id, fakturagebyr på kr. 61,25, bindingstid på 24 mnd. dette fikk jeg ikke opplyst.Nortel skulle si opp mine gamle abonnement, noe som ikke ble gjort ,så jeg betalte dobbelt opp.Ringte kundeservice om de kunne stenge av Nortel Grenseløs til det gamle abonnementet gikk ut. (hadde betalt flere mnd. på forskudd). Ikke noe problem fikk jeg til svar.Da jeg fikk min først faktura,så var ikke grenseløs stengt ned(kr. 499) men Nortel fri samtale til (kr.99) priser uten MVA. Dette var sikkert en glipp tenkte jeg,ville ordne seg når jeg fikk åpnet Nortel Grenseløs.Ringte kundeservice får åpne grenseløs,sa da att det var gjort en feil, hadde betalt for mye.Nei ,det var ikke noe feil,slik skulle det være,etter mye frem og tilbake ga jeg faen og la på. Det er ikke pengene det er snakk om, men fremgangsmåten de driver på. Folk mister tilliten, det er ikke bra for ett børsnotert selskap. Håper 24 mnd går fort, så en kommer seg ut fortet en svint. mvh laffen
Hei, Olav! Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Viser til din kontrakt når det kommer til punktene du beskriver. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Cristian Fra Nortel support skriver på omtalesvar at det var en mistorståelse. Da må vel selgeren også forstå det og anullere "avtalen uten 3000 i gebyr. Trolig er det svindel.Er dette samme firma eierne svindlet unna millioner dollar i USA for noen år tilbake. I dag er det vel ikke lov drive aggressiv markedsføring.
Hei, Arild! Gjerne send oss en epost til [email protected] hvor du beskriver din opplevelse. Nortel er et nyetablert heleid norsk selskap. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Byttet til Nortel for lenge siden, opplever å få kontakt med kundeservice relativt fort om det trengs og møter løsningsorienterte folk. Anbefaler gjerne dette videre, har 4 abonnement fra dem og fakturaene kommer inn i avtalt størrelse. Tviler på at det finnes noe billigere løsning for bedrifter.
Hei, Ole Petter! Tusen takk for din tilbakemelding, vi skal gjøre det vi kan for at fortsettelsen blir minst like god! Mvh Christian Nortel Kundeservice
Lureri, kundeservice som ligger å sover når man ringer dem i oppgitt åpningstid, datamengde som fordamper, fakturaforslag ifølge mine sider som ikke samsvarer med det man avtalte ved inngåelse av kundeforhold. Ei radikal forbedring forventes, om ikke vil engasjementet bli særdeles kortvarig....
Hei, Nils! Vår kundeservice er åpen 08-17 mandag til fredag med 30 sekunder svartid. Gjerne ta kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan få klarhet i spørsmålene dine. Mvh Christian Nortel
Jeg ble tilbudt en tjeneste som de visstnok ikke hadde likevel. En muntlig avtale som ikke ble holdt fra deres side. Kontaktet dem på support-mailen og via skjema på nett, uten å ha fått noe svar (3 uker siden jeg kontaktet). Fikk endelig tak i en kundebehandler via chat-funksjonen på hjemmesiden, som avsluttet chatten uten å gå videre med saken. Føler meg både lurt og svindlet. Tenker å sende saken videre til forbrukerrådet, da det er blitt gjort dårlig selgerskikk. Synd dersom det måtte ende slik.
Hei, Hoai! Jeg ser at vi har besvart henvendelsene du har sendt inn, men gjerne send oss en epost til [email protected] for en gjennomgang av saken din. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Gjennom medlems avtale med industripark valgte jeg å bytte til Nortel like før høstferien. Jeg har slitt med tilhjengelighet og i starten var det Telenor som fikk skylda for at jeg ikke kom på nett.. Tenk dere.. etter sim kort nr 3 og etter flere uker, fikk jeg kontakt med omverdenen igjen. Feilen var at sim kortene var feilaktig aktivert. Jeg fikk også skylda for at jeg brukte feil kode. Jeg føler meg mistenkeliggjort med unntak av en kundebehandler som sa at han hadde forståelse for min frustrasjon. Jeg venter fortsatt på en erstatning for tap og tidsforbruk. På toppen av det hele så ble jeg uten signal i dag. Nå må jeg skaffe meg ett nytt sim kort fordi jeg har viktige telefonsamtaler gjennom jobben i morgen. Hva gjør jeg ??? Jeg antar at kundebehandlere i Nortel vet hvem jeg er. Ønsker de å ta kontakt må de faktisk sende mail.
Hei! Dette var leit å høre, Stein! Vi beklager at dette er opplevelsen du sitter med foreløpig. Vi ser at denne saken er ferdig behandlet internt, og ser frem til en bedre fortsettelse med deg! Mvh Christian Nortel Kundeservice
Selger var svært overbevisende og fikk oss til å overføre 2 telefonnummer og 4 bredbånd til dem fordi de påstod å være billigere og at det var fri bruk av data. De sa også at vi kunne åpne abn. når vi ville og stenge ved behov. Prisene var uten mva, derfor var det dyrere enn det vi hadde. Vi måtte betale fra første dag, enda avtalen var at vi ikke trengte å betale før vi åpnet hyttene de skulle benyttes i. Det er bindingstid og vi måtte betale 3750 kr da vi angret oss etter et par uker på det ene mobilabonnementet! Det er jo helt sinnsykt når det kun er snakk om abonnement, ikke mobiltelefon eller annet utstyr. Masse rot og lureri har det vært. Gleder oss til året er omme.
Hei! Abonnementsvilkårene er spesifisert i kontrakten som du mottar. Gjerne send oss en epost til [email protected] for en gjennomgang av saken din. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Rask oppfølging, svært imøtekommende selger, håper bare de gir like god oppfølging videre i kundeforholdet så ønsker vi selvfølgelig beholde dem som leverandør. God dekning og bra sentralbordløsning. Rimelig pris.
Hei, Åse! Tusen takk for din gode tilbakemelding, vi skal gi deg minimum like god oppfølging videre! Mvh Christian Nortel Kundeservice
Gode priser med god dekning. Sparer spesielt mye på mobildata.