Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ikke å anbefale!!

Omtale av  Ottar L

Etter at jeg ble tilbud avtale tok Nortel over min samboers avtale uten at dem kontaktet henne. Hun har ikke godkjent noe og nå krever dem 3000.- for å kansellere. De har ikke livets rett som dem går frem. Ikke å anbefale!!!

Svar fra Nortel
31.01.2023 08:04

Hei Ottar Jeg har prøvd å søke deg opp i våre systemer, men får ikke noe treff da jeg trenger litt mer informasjon først. Det jeg kan tenke meg kanskje kan ha skjedd her er at din samboer fra før kan ha hatt sitt telefonnummer under ditt firma/ enkeltmannsforetak. Om dette nummeret da har kommet med på kontrakten du signerer (og du er eier av firma), blir dette nummeret overført uten at det krever samtykke fra henne da det evt. er du som står som eier av nummeret. Om dette ikke stemmer skal selvfølgelig ikke hennes nummer føres over til oss uten hennes samtykke om det er hun som er eier av nummeret. Alle kunder mottar en kontrakt de må signere før de blir kunder hos oss, og her finner man alt av priser, vilkår, samt hvilke nummer som skal føres over. I tillegg har vi rutiner på at vi ringer alle kundene våre før vi legger de inn for en gjennomgang av kontrakten slik at vi er sikker på at alt stemmer. Vi ønsker å ta en ny gjennomgang av saken din, for å finne ut hva som har skjedd her. Ta kontakt med oss på [email protected] så kan vi sammen se om vi finner en løsning. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (2)

Kundevenelig

Omtale av  Daniel

Gir godt tilbud for å fortsatt ha deg som kunde. Opplysning om hva som kommer i tilegg kunne vert bedre opplyst.

Svar fra Nortel
31.01.2023 14:45

Hei Daniel Så kjekt at du ønsket å fortsette som kunde hos oss, det setter vi pris på! Og takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

Seriøst selskap

Omtale av  Avs E. A

Leverandør hvor det er lett å komme i kontakt med kundeservice. God service. Telenor dekning og grei hastighet.

Svar fra Nortel
26.01.2023 13:47

Hei Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi pris på! Det er alltid kjekt å høre når folk er fornøyd med vår kundeservice, da dette er noe vi hele tiden jobber for å utvikle og forbedre slik at du som kunde skal føle deg ivaretatt. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

God kundeservice

Omtale av  Sebastian

Mye for pengene å dyktige kundebehandlere. Får hjelp når man trenger det

Svar fra Nortel
20.01.2023 14:48

Hei Sebastian Så flott å høre at du er fornøyd kunde hos oss, og takk for din tilbakemelding! Vi legger mye tid og arbeid i vår kundeservice slik at du som kunde skal føle deg ivaretatt, så det er fint å lese at du har en positiv opplevelse etter å ha vært i kontakt med oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

Bra tilbud

Omtale av  E. L

Bra tilbud fra selger, og oversiktlig tilbud på Mail, men husk å informere kunden om at det er eks. Mva

Svar fra Nortel
20.01.2023 10:36

Hei E.L Takk for at du la igjen 5 stjerner, det setter vi stor pris på! I bedriftsmarkedet er det vanlig å operere med priser eks. mva, men vi tar til oss tilbakemeldingen din, og skal se på våre rutiner om det er noe vi kan endre her. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

God erfaring

Omtale av  Per J. M

Bra priser på abonnement med mye data. Responstid på kunderservice epost kan bli bedre.

Svar fra Nortel
20.01.2023 10:33

Hei Per Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi pris på. Vi svarer alle telefonhenvendelser innen 30 sekunder, og prøver å svare på mail så fort vi kan. Jeg tar med meg tilbakemeldingen din om responstid på mail videre. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (1)

Ble lurt fra selgeren og alt startet med løgn fra dag 1. Ikke førnøyd og ble lurt i alt jeg avtalt.

Omtale av  Limoz

Jeg var "Uheldig" fikk telefon fra selgeren å mye støy førte til at jeg trodde selger sa telenor. Ble tilbydd et ok abonnement som jeg møte bekrefte med ok på sms. Jeg skrev alt de lovettil meg på tlf og siden jeg haddeen abonnement med talkmore som kunne ringe, sende sms, mms, no limit internet,ringe over hele europa fram og tilbake ( rollover ) med alt uten extra kostnad. Når jeg snakket med selgerene fra nortel, di garantert jeg skulle få ikke minst 100 gb data rollover og fri tale fri sms fri mms fram og tilbake ( rollover ) I hele europa inkludert balkan. Etter je signert da ble dette balkan x tra betaling og internet ble redusert I 50 gb. Alt er 《 ok 》 in til I dag 18.01.23 ser jeg at sms jeg sendte I sverige må jeg betale. Ringer jeg nortel og hører jeg: mitt abonnement er at jeg betaler vis jeg sender sms fra norge til sverige og vis jeg vil ikke betale da må jeg betale x-tra 😱😱😱. Jeg er skikkelig forbanna og spør på tlf at de må tas opp alle samtalen jeg har hat med selgerene som lurte meg om alt og jeg er ville å bytte leverandør tilbake til min gammel talkmore abonnement som jeg var veldig fornøyd, da hlrer jeg at jeg har bidnings tid på 24 måneder 😱😱😱. Og dette er jeg sikkert at dette skulle ikke bli I kontrakten siden jeg kjente ikke selskapet og viste ikke hvordan dette funker. Har hatt store problemer med internet med nortel og ikke bare har problemer med tlf samtaler og alt. Er absolutely ikke fornoyd og anvefaler ikkkkeeee som leverandør. Di lurer kundene og dette er ikke bra. Jeg vil ut med engang fra nortel men er ikke ville til å betale bidnings tid I 24 måneder. Folkens, styr unna dem så godt som mulig. All samtale mellom meg å nortell vil snart bli offentliggjort på fb, med lydopptak,.

Svar fra Nortel
19.01.2023 13:03

Hei Limoz Alle våre kunder får tilsendt en kontrakt de må signere før vi legger de inn i våre systemer. I denne kontrakten finner man alt av priser og vilkår. Vi regner med at alle leser denne kontrakten før de signerer, slik at man er sikker på at man får det som er avtalt med selger. I tillegg til dette har vi et eget team som ringer kundene våre for en siste gjennomgang av kontrakten før vi legger de inn i våre systemer. Vi vil veldig gjerne hjelpe deg, og om du ønsker kan vi ta en ny gjennomgang på kontrakten din. Ta kontakt med oss på [email protected], så kan vi sammen gå gjennom dine produkter og tjenester hos oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (1)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR