Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg fikk sendt flere sim kort en avtalt som ikke var aktivert. Men fikk veldig god hjelp hos kundeservice. Helt konge d.
Hei Rv Jeg har dessverre ikke nok informasjon om deg for å søke deg opp i våre systemer og se hvorfor du fikk tilsendt SIM-kort som ikke var avtalt og enda ikke aktivert. Det er uansett fint å høre at det ordnet seg, og at du fikk god hjelp fra våre kundebehandlere. Takk for din tilbakemelding! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Altids blid og hyggelig. Hjelpsome og løsningsorientert. Vi bruker også deres enkle sentralbord og er svert fornøyd
Hei Tommy Så flott å høre at dere er fornøyde med vår kundeservice og sentralbordløsning! Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Har brukt Nortel i et halvt år nå, strålende fornøyd med god oppfølging, kundeservice og kvalitet.
Hei Gunnhild Takk for 5 stjerner, det setter vi stor pris på! Det er kjekt å høre at du er fornøyd med våre produkter og tjenester. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Forferdelig bedrift, bruker ditt org-nummer for og opprette abonnementer med nye nummer for å siden sende det videre til inkasso og true med forliksrådet. Aksepter bestillinger uten fullmakt/prokura fra bedriftseier/daglig leder. STYR UNNA!!!! Dette er et selskap som ikke kommer til å eksistere veldig lenge.
Hei Olaf Jeg trenger litt mer informasjon før vi kan søke deg opp i våre systemer for å se hva som har skjedd her. I Nortel selger vi bedriftsabonnement, som vil si at vi selger kun abonnement til bedrifter. I kontrakten du mottar fra oss kommer alt av priser og vilkår godt fram, og her står det også organisasjonsnummeret som abonnementene blir knyttet til. Her står det også om du har inngått en avtale om å flytte dine nåværende nummer over til oss, eller opprette nye. Vi ønsker veldig gjerne å hjelpe deg, og om du tar kontakt med oss på [email protected] kan vi ta en gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Veldig fornøyd med alt, super service og bra priser! Anbefaler aller
Hei Vilde Så flott å høre at du er fornøyd som kunde hos oss! Vi setter pris på din tilbakemelding. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
God service og oppfølging God jul med vennlig hilsen Ann-Karin S. L.
Hei Annkarin Takk for 5 stjerner, det setter vi pris på! Det er kjekt å lese at du er fornøyd med vår kundeservice. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Lover ingen bindingstid og høy hastighet, sannheita er at det er 24mnd bindingstid og hastigheiten er tilnerma 0. Eit verre teleselskap har eg aldri vert med på. Heile selskapet er oppbygd på svindel og bedrag, de lover gull og grønne skoger på telefon og lover absolutt ingenting av det dei seier…..
Hei Mats Alle våre kunder mottar en kontrakt fra oss med alt av priser og vilkår før vi legger de inn i våre systemer. Denne kontrakten må være signert av kunde før vi flytter avtalte numre over til oss. Vi bruker Telenors nettverk, som vil si at du som kunde får samme dekning og hastighet som Telenors egne sluttkunder. Telenor scorer gang på gang høyt både på hastighet og dekning, og ble i 2022 kåret til det beste nettverket i følge Ooklas Speedtest: https://www.speedtest.net/awards/telenor/ Vi vil veldig gjerne hjelpe deg, og om du ønsker kan du ta kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en ny gjennomgang av saken din. Jeg får dessverre ikke søkt deg opp i våre systemer med den informasjonen jeg har her. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.