Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Sim kort som ikke var klar.

Omtale av  Rv

Jeg fikk sendt flere sim kort en avtalt som ikke var aktivert. Men fikk veldig god hjelp hos kundeservice. Helt konge d.

Svar fra Nortel
02.01.2023 07:26

Hei Rv Jeg har dessverre ikke nok informasjon om deg for å søke deg opp i våre systemer og se hvorfor du fikk tilsendt SIM-kort som ikke var avtalt og enda ikke aktivert. Det er uansett fint å høre at det ordnet seg, og at du fikk god hjelp fra våre kundebehandlere. Takk for din tilbakemelding! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (2)

Om Nortell

Omtale av  Tommy H

Altids blid og hyggelig. Hjelpsome og løsningsorientert. Vi bruker også deres enkle sentralbord og er svert fornøyd

Svar fra Nortel
02.01.2023 07:28

Hei Tommy Så flott å høre at dere er fornøyde med vår kundeservice og sentralbordløsning! Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (1)

Helt amazing

Omtale av  Gunnhild

Har brukt Nortel i et halvt år nå, strålende fornøyd med god oppfølging, kundeservice og kvalitet.

Svar fra Nortel
02.01.2023 07:29

Hei Gunnhild Takk for 5 stjerner, det setter vi stor pris på! Det er kjekt å høre at du er fornøyd med våre produkter og tjenester. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (2)

Svindel selskap, styr unna. Godkjenner org-nummer uten vitenskap.

Omtale av  Olaf

Forferdelig bedrift, bruker ditt org-nummer for og opprette abonnementer med nye nummer for å siden sende det videre til inkasso og true med forliksrådet. Aksepter bestillinger uten fullmakt/prokura fra bedriftseier/daglig leder. STYR UNNA!!!! Dette er et selskap som ikke kommer til å eksistere veldig lenge.

Svar fra Nortel
02.01.2023 07:33

Hei Olaf Jeg trenger litt mer informasjon før vi kan søke deg opp i våre systemer for å se hva som har skjedd her. I Nortel selger vi bedriftsabonnement, som vil si at vi selger kun abonnement til bedrifter. I kontrakten du mottar fra oss kommer alt av priser og vilkår godt fram, og her står det også organisasjonsnummeret som abonnementene blir knyttet til. Her står det også om du har inngått en avtale om å flytte dine nåværende nummer over til oss, eller opprette nye. Vi ønsker veldig gjerne å hjelpe deg, og om du tar kontakt med oss på [email protected] kan vi ta en gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (7)

Supert selskap

Omtale av  Vilde

Veldig fornøyd med alt, super service og bra priser! Anbefaler aller

Svar fra Nortel
02.01.2023 07:34

Hei Vilde Så flott å høre at du er fornøyd som kunde hos oss! Vi setter pris på din tilbakemelding. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (3)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

God kundeservice

Omtale av  Annkarin S. L

God service og oppfølging God jul med vennlig hilsen Ann-Karin S. L.

Svar fra Nortel
02.01.2023 07:35

Hei Annkarin Takk for 5 stjerner, det setter vi pris på! Det er kjekt å lese at du er fornøyd med vår kundeservice. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (3)

SVINDEL OG BEDRAG HEILE DRITEN!

Omtale av  Mats H

Lover ingen bindingstid og høy hastighet, sannheita er at det er 24mnd bindingstid og hastigheiten er tilnerma 0. Eit verre teleselskap har eg aldri vert med på. Heile selskapet er oppbygd på svindel og bedrag, de lover gull og grønne skoger på telefon og lover absolutt ingenting av det dei seier…..

Svar fra Nortel
02.01.2023 07:41

Hei Mats Alle våre kunder mottar en kontrakt fra oss med alt av priser og vilkår før vi legger de inn i våre systemer. Denne kontrakten må være signert av kunde før vi flytter avtalte numre over til oss. Vi bruker Telenors nettverk, som vil si at du som kunde får samme dekning og hastighet som Telenors egne sluttkunder. Telenor scorer gang på gang høyt både på hastighet og dekning, og ble i 2022 kåret til det beste nettverket i følge Ooklas Speedtest: https://www.speedtest.net/awards/telenor/ Vi vil veldig gjerne hjelpe deg, og om du ønsker kan du ta kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en ny gjennomgang av saken din. Jeg får dessverre ikke søkt deg opp i våre systemer med den informasjonen jeg har her. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (5)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR