Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bare tull fra a til å med Nortel! Har fått 15 SIM-kort til send, og ingen virker, og di har stengt min telefon 3 ganger,og da har det tatt 9 dager og fått åpnet den igjen. Nå får jeg inn telefonene til best Bjugn .så med andre ord er det bare rot !!!
Så langt virker dette som svindel. De unngår å holde seg til betingelsene som ble oppgitt fra selger da vi gikk med på å prøve Nortel for vårt firma. Vi får heller ikke svar på henvendelser til deres kundeservice. Dekningen var dessverre ikke bra nok i enkelte nøkkelområder for vår bedrift, som er avgjørende for den daglige driften. Vi ble derfor nødt til å bytte operatør igjen etter kort tid. Vi var på forhånd garantert at vi ville få dekket bruddgebyr fra forrige leverandør, uten forbehold. Nå i ettertid vil de likevel ikke dekke dette ettersom vi ikke lenger er kunde hos Nortel, men de fakturerer samme sum til oss, totalt 15000,- for fire abonnement, siden deres abonnement ikke dekket våre behov.
Banditter som ikke hører på deg. Jeg ber om at de hører på hva som blir sagt, men indoktrineringen i å være banditt henger svært godt i.
Enda ikke mottatt noen faktura, får bare sms med att faktura ikke er betalt med pris, kontonr og kid. Prøvd og kontakte dem flere ganger for og finne ut hvor de liksom leverer fakturan men ikke noe svar. Ble ett stort styr og få mobildatan til og fungere etter bytte og får enda ikke brukt mms på telefonen.
For alt i verden ikke velg nortel som ditt telefon abonnent. Dei er veldig hyggelig når du skal kjøpe og lover deg gull og grønne skoger. Dei dekker selfølgelig brudgebyret fra din tidligere leverandør (var no faktisk noen mail fram og tilbake før dei faktisk gjorde det) Dei nevner derimot ingenting om at vist du skulle bytte vekk i fra nortel så fakturer dei deg 3000kr eks mva for bruddgebyr og i tillegg 3000kr for brudgebyret dei dekket hos din forgjengeren leverandør så totalt skal dei ha 6000kr vist du er så uheldig og vil bytte. NORTEL er kjøpt opp av UNIFON så regner med det er same praksis der. så styr unna begge deler.
Nortel trikser taleopptak til sin fordel. Eget opptak sikret meg mot svindel fra deres side. Styr unna dette selskapet. Selger lovde at det ikke var noen binding for meg som kunde både før og etter at de tok opptak, men mitt opptak var av hele samtalen og kunne bevise svindelforsøk og juks. Ingen forklaring i ettertid, eller ei forklaring om hva som vil skje med medarbeidere som lyver og klipper opptak i passelig lengde for å tilpasse "virkeligheten"..
Forferdelig useriøst selskap. Mye løgn når de oppsøker deg. Ikke godta avtalen før du har lest den nøye. Prøvde å komme ut av det samme dag, og endte opp med brudd gebyr på 3000kr + mva. Ingen kundeservice i det hele tatt. Bare ute etter penger