Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Makan til useriøst selskap! Kjempetrist at det finnes aktører som klarer å lure noen SÅ trill rundt!! Det å ikke oppgi bindingstid, at priser er uten mva og bruddgebyr i samtale for i samme åndedrag å be deg om RASKT å bekrefte avtale med å skrive OK på SMS. Gir inntrykk av at dere er under Telenor.
Hei Nina, Jeg synes det er veldig leit at du føler vi er et useriøst selskap. Vi prøver ikke å lure noen. Det står tydelig i avtalen, som blir sendt til kunden både på e-post og på SMS, at der er en avtaletid. Dette kommer også frem under verifiseringssamtalen med selger. Vi driver i bedriftsmarkedet, og dette er grunnen til at alle våre priser er oppgitt eks. mva. Dette står også på våre nettsider og i alle avtaler. Nortel er en utfordrer til duopolet Telenor og Telia. Vi leier nettet til Telenor for å kunne gi alle våre kunder den beste dekningen i Norge! Send oss gjerne en e-post til [email protected], så får vi tatt en gjennomgang av saken din sammen. Mvh Hilde Nortel Kundeservice
Funker som de skal. Har kun prøvd å bruke de på jobb. Men renner me det e bra til streaming å.
Hei, Isak Takk for veldig fin tilbakemelding! Godt å høre at du er fornøyd med oss :-) Mvh, Kundeservice Ingerid
Gode priser og serviceinnstilte kundebehandlere. Jeg gikk tom for datakapasitet og kundebehandleren ordnet alt på få sekunder uten å prøve å selge meg noe overkapasitet.
Hei Dag, Takk for veldig fin tilbakemelding! Vi er alltid behjelpelig når du trenger det :-) Mvh Maria, Kundeservice
Veldig god dekning og hyggelige folk i kundeservice. Får raskt hjelp til det som måtte oppstå.
Hei Ingvild, Takk for fine tilbakemeldinger! Ta kontakt om det er noe mer vi kan hjelpe med :-) Mvh Maria, Kundeservice
Hei. For meg har Nortel fungert bra og jeg har fått raskt hjelp hvis jeg har hatt spørsmål ol.
Hei Pål, Kjekt å høre at Nortel passer for deg! Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe mer vi kan hjelpe med :-) Mvh Maria, Kundeservice
Jeg har ingen dårlig erfaring med Nortels service, men jeg er ikke helt fornøyd med prisen, litt dyrt syns jeg.
Hei Oddny, Godt å høre at du fikk god hjelp hos oss. Ta gjerne kontakt på [email protected] vedrørende prisen, så skal vi hjelpe deg så godt vi kan :-) Mvh Maria, Kundeservice
Jeg byttet til Nortel for ca 1 år siden ,var litt skeptisk i starten siden jeg ikke hadde hørt om dem ,jeg har 2 Abn .Men dette er den beste opperatøren jeg har hatt .Topp kunde service med liten vente tid på tlf ,hyggelige priser og fakturaen er lett og oversiktlig og dekningen er helt topp . Anbefales på sterkeste ,jeg kommer aldri til å flytte Abn til noen andre ! Nadeem
Hei Nadeem, Vi blir svært glad når vi får så fine tilbakemeldinger, godt å høre at du er fornøyd og blir værende hos oss! :-) Mvh Maria, Kundeservice