PlussMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har vert kunde hos Pluss mobil ei god stund nå. Jeg har gjort et noen henvendelser til kundeservice angående mine abbonement og de har hver gang lagt tilrette for meg.
Hei Ole! Takk for tilbakemeldingen - fint å høre at du er fornøyd med hjelpen du har fått :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Svarer ikke når jeg prøver å få kontakt på telefonen... Prøver å nå dem fordi mobildataen min ikke virker...
Hei Richard! Det var synd å høre at du ikke fikk tak i oss på telefon, og du var nok litt uheldig at mange andre ringte akkurat da. Vi kan også nåes på chat og epost, så send gjerne en epost til [email protected] så skal vi hjelpe deg med å få i gang mobildataen din. Sannsynligvis er det kun snakk om å legge inn riktige innstillinger på telefonen din. Se denne siden for hvordan du sjekker at innstillingene er korrekte: https://www.plussmobil.no/innstillinger Hilsen Thomas fra PlussMobil
Hold avstand. Dette er bare skrot. Ofte får de som ringer beskjed om at nummer ikke er i bruk. Samtale venter virker 1 av 10 ganger. Er du i utlandet og ringer ut, får mottaker privat nummer eller ukjent nummer. Ofte når man ringer ut virker det som om det er 2 linjer, den ene ringer, den andre sier at nummeret ikke er i bruk. Klage kan man ikke, da må du oppgi informasjon som ikke eksisterer. Aller media er eier, det kan mistenkes at de avlytter eller lignende. Skremmende selskap
Hei Morten, Takk for tilbakemeldingen! Dette høres ikke bra ut. Det kan virke som problemene du beskriver er i utlandet, så det kan henge sammen med nettverket du er koblet til i det landet, og kanskje at mobilen din ikke er stilt inn med riktige innstillinger. Men dette må vi undersøke nærmere, så ta kontakt med oss på [email protected], så ser vi på saken med en gang! Jeg kan forsikre deg at vi ikke er et skremmende selskap, og jeg et litt usikker på hva du mener med avlytting. Vi bruker mye av tiden vår på kundeservice, og vi er her for å hjelpe hvis det skulle oppstå problemer - men jeg forstår at du har et annet inntrykk etter de problemene du beskriver. Hører fra deg! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Jeg er veldig fornøyd med hjelpen jeg fikk. Hyggelig og systematisk mann👍💯
Hei Lisbeth, Takk for omtalen, og hyggelig å høre at du fikk god hjelp :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Umulig å få opprettet data sim kort. Har forsøkt flere ganger, men det lykkes ikke. Så er i tenke boksen om PlussMobil er noe for meg. Det har ikke vært problem hos andre leverandører
Hei Robert! Det høres ikke bra ut - du kan velge mellom Tvilling-SIM (for tale, sms) eller Data-SIM (kun for databruk). Jeg er litt usikker på hvorfor dette ikke har fungert for deg, da det ikke er noen kjente problemer rundt aktivering av ekstra SIM. Ekstra SIM bestiller du på Min Side eller i appen vår, og da sender vi ut ekstra SIM-kort til deg. Alternativt kan du velge å bruke Tvilling-SIM eller Data-SIM som eSIM. Ta kontakt på [email protected], så hjelper vi deg med å komme i gang så fort som mulig :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
En av de beste prisene, god dekning og god kundeservice.
Hei! Takk for tilbakemelding, og fint å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Jeg har aldri kommet inn på de gratis magasinene jeg liksom skal og kundeservice sender meg i loop mellom mail og tlf. Synes det er sløvt. Nå skal de også plutselig bytte simkort uten at de har korrekt addresse i systemet. Virker som hele selskapet er hastverksarbeid og ingenting er sjekket om fungerer ordentlig.
Hei Veronica! Takk for tilbakemeldingen. Det høres ikke bra ut. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi hjelpe deg i gang med lesestoff så fort som mulig - det høres ut som det har skjedd noe feil som gjør at du ikke får registrert deg. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Hyggelig. Hjelpsom. Løsningsorientert. Hadde gode svar, kunnskap.
Hei Laila! Takk for tilbakemeldingen. Det var fint å høre at du fikk god hjelp :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Whole process of becoming your customer took ca. 1 hour. From providing personal data to activating e-sim and starting using the service. Unlike most of the competition there is no speed limit. Would and will recommend Plussmobil.
Hi Adam, That’s great to hear, and thanks for the review. Don’t hesitate to contact us if you have further questions :-) Kind regards Thomas from PlussMobil
Helt topp veiledning for å sette opp mobildata manuelt.
Hei Ida, Takk for omtalen, og fint å høre at det var enkelt for deg å sette opp mobildata. Dette skjer normalt automatisk på de fleste telefoner, men på enkelte telefoner krever det manuelt oppsett :) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Stenger support for tidlig. Fikk beskjed om bytte av som kort uten å oppgi egentlig grunn. God Telenordekning. Support lite villig til å løse problem etter bytte av SIM-kort. Gjelder min sønns abbonement. Etter at han byttet SIM-kort kan han ikke bruke mms. Det er heller ikke mulig å sende mms til han. Mye teknisk støy i samtale med han. Dette er feiler som jeg ikke opplever til andre brukere. Mon sønn har en IPhone 13 pro som fungerte perfekt før tvunget bytte av SIM-kort. Han er høyst oppegående og datakyndig, men opplevde ingen evne til hjelp hos Plussmobil. Han byttet til Happy bite straks.
Hei Bjørn! Det var synd å høre at ting ikke ikke fungerte som de skulle når din sønn byttet til nytt SIM-kort hos oss. Foreløpig så krever iPhone at MMS innstillingene oppdateres manuelt på telefonen på vår nye plattform. Dette er enkelt å gjøre, så det høres ut som dere burde fått mye bedre hjelp til dette. Jeg skal se nærmere på dette så det ikke skjer igjen. Det vil være likt med MMS innstillinger hos HappyBytes også, da de bruker samme plattform, men håper dere har fått til å fungere der! Håper dere kan vurdere å flytte tilbake til oss en gang i fremtiden, og takker for den tiden dere var kunde hos oss. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Fikk utmerket service i forbindelse med noe jeg ikke fant utav. Alt fungerer ~ er veldig fornøyd å ha Plussmobil abonnement. Kan anbefales 😊
Hei Anne, Takk for tilbakemeldingen, og godt å høre at du fikk god hjelp! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Pluss mobil er et telefon selskap som faktisk tar telefon når man ringer. Raskt. Den erfaringen har jeg ikke med noen andre telefonselskapet jeg har brukt siden jeg kjøpte min første mobil i 1989. Service innstillingen er i særklasse.
Hei Kenneth, Takk for hyggelig tilbakemelding, og godt å høre at du er fornøyd med servicen! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kjapt svar og de ordner opp veldig raskt. Superfornøyd. Anbefales
Hei Eli, Takk for tilbakemelding, og hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Etter at de sendte nytt simkort pga bytte teknisk et eller annet, så får jeg ikke sendt/mottatt mms ute å fysisk slå på mobildata. Dette trengte jeg ikke med forrige simkort. Da slo mobildata seg på automatisk. Etter kontakt med kundeservice (umulig å nå på tlf og chat..måtte sende mail) der jeg fikk oppsett for å løse dette problemet. Noe som overhode ikke hjalp. Fikk da svar fra kunderådgiver, at han skulle ta kontakt med teknisk avd og gi meg tilbakemelding. Har ikke hørt noe på snart en uke. Hvis dette problemet hadde blitt ordnet, så hadde jeg sikkert fortsatt vært kunde, selv om de har økt prisen på abb. Nå har jeg byttet operatør
Hei Ann, Det var synd å høre om din opplevelse med MMS når du byttet til nytt SIM-kort hos oss. MMS krever mobildata tilgang, men med det nye SIM-kortet så krevde det at innstillingene ble lagt inn manuelt på enkelte eldre mobiltelefoner. Her høres det ut som du skulle fått bedre hjelp for å løse problemet, og jeg skal se nærmere på dette så det ikke skjer igjen. Håper du kan vurdere å flytte tilbake til oss en gang i fremtiden, og takker for den tiden du var kunde hos oss. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Min henvendelse ble ordnet på en rask og grei måte
Hei John, Så fint at du fikk rask og grei hjelp fra oss! Hilsen Thomas fra PlussMobil