Skymobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har forandret på mitt abonnement, må plutselig betale for SMS til et nummer jeg ikke har trengt før.
Hei Nina, Vi har ikke gjort noen prisendringer etter overgangen fra Huyda, så du har de samme prisene som du hadde hos Hudya. Det er mulig Hudya gjorde noen prisendringer kort tid før du ble kunde oss, så det er beklagelig hvis dette var tilfelle. Kontakt oss gjerne på [email protected] så kan vi se på fakturaen din for å se om prisen stemmer. Med vennlig hilsen Joachim Skymobil kundeservice
Hadde hudya abonnement, men ble flyttet over til Skymobil. De endret mitt abonnement uten å gi beskjed. Fikk en uhyggelig faktura.
Hei! Det høres ikke bra ut - i utgangspunktet skal du ha beholdt det samme abonnementet som du hadde hos Hudya. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi få ordnet opp i dette og sett hva som ikke stemmer på din faktura. Hilsen Joachim fra Skymobil
Er godt fornøyd med dette abonnementet. Koster lite og passer mitt bruk.
Hei Inge! Takk for hyggelig omtale, og godt å høre at du er fornøyd med abonnementet. Hilsen Joachim fra Skymobil
Dårlig informasjon om pris på abonnement, vanskelig å vite, fikk en overraskelse i banken.
Hei Bjørn, Vi ønsker ikke at våre tjenester skal oppfattes som lureri, og jeg er lei meg for å høre dette! Kontakt meg på [email protected], så skal jeg få hjulpet deg med å finne en løsning. mvh Joachim Skymobil