Telio Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk beskjed i posten i dag at Telio legger ned virksomheten og at minne abonnementer er overført til MyCall. Det som var bra med Telio : Norden samt mange andre land inkludert. Billig ekstra pakke for å ringe til bl. a. Thailand. Helt siden NextGenTel kom inn i bildet ble servicen bare dårligere, og nå er det helt slutt. NextGenTel er og har alltid vært et møkka-selskap.
Jobber som bilselger, er i utlandet og bruker tlf til å ringe kunder i Norge, fikk melding i går at mobilabonnement er sperret uten noen forvarsel pga kreditt grense som er aldri opplyst tidligere. Har ingen ubetalte fakturaer, har ringt til Telio kundesenter og fikk beskjed at det kan ta opptil 14 dager for å gjenåpne mobilabonnement. Møkka service/abonnement
Billigst på markedet, meget fornøyd. Bra kundeservice, litt rotete hjemmeside.
Billigst i Norge (5gb), og fungerer som det skal. Heller ingen overfakturering som er et pluss.
Telioabonnement er kombinert med fasttelefonabonnement. Sånn sett meget bra.
Datatrafikken skulle strupes ved oppbrukt kvote og overforbruk skulle ikke faktureres. Det kosta litt ekstra. Jeg ga opp å krangle og sa opp i november, men fikk regning i desember også (bindings/oppsigelsestid i 2017 :D). Betalte denne også. Nå ligger det en regning til forfall i januar, men jeg får ikke logget meg inn for å se hva det er siden jeg ikke er kunde. Lykke til!
Jeg hadde sagt opp men likevel etter måtte jeg betale 169 kr mer. Ringte tilbake til oppsigelse gruppa ingen svar så laget nummer in som maskina sa ringer tilbake. Men aldri hørt tilbake. Snart inkasso og nå saken av over 7200 kr står hos namsmannen. Aldri mer Telio.