Telipol har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har forsøkt å kontakte Telipol og Hudya i flere dager men når ikke fram på mail eller telefon. De har ikke klart byttet av avtalegiro og jeg finner dermed ikke igjen fakturaen. Det betyr at jeg nå har en fordring hos Svea finans. Jeg var ikke forberedt på at det kunne bli så dårlig - sikkert naivt av meg
Ok, har hat minimalt med de å gjøre, men mislikte at at de heiv meg over til Hudya uten å spørre
Ingen app, lite oversikt. Hudya har nå tatt over, og ingen rask kundeservice samt ikke mulig å se faktura på Myside. Ingen e-faktura, kun autogiro eller epostvedlegg. At de mangler app når det gjelder mobiltelefoni, ser jeg på som "steinalder", og flytter 2 abonnement fra disse nå. Det positive er at de benytter Telenor's nettverk og at prisene er hyggelige på STANDARD LAVTAKSTER, MEN .. MEN på spesialnummer er de NORGES DYRESTE! De faller gjennom på kundeservice, fakturaløsning, APP-mangel og tilgjengelighet.
Etter at Telipol har solgt seg til Hudya fom 1 januar 2019 så vil eksisterende Telipolkunder beholde sine Telipol abonnement og priser som er bra sammen med TN dekning. Men hvor lenge? Hudya bruker Telia. Et bytte kan bli aktuelt på et senere tidspunkt. Jeg følger med på forskjellige mobil operatører ukentlig og det er ofte slik hvis man finner den operatøren som gir best pris og flest fordeler så forandrer de på dette etter 1 år, pluss/minus for oss som kunde. Jeg fikk et godt tilbud hos tidligere operatør og var kunde 1,5 år og så forandret de priskonseptet til dyrt. Telipol troner som billig i tester, men forsvinner som operatør. Jeg har byttet mellom flere operatører de siste årene og har aldri hatt problemer med dette. Planlegg byttingen og ikke bytt i sinne. De fleste operatører har et fast opplegg på dette, og prøv å bytte slik at du bli kunde hos ny operatør fra dag 1 i måneden. Ny operatør ordner dette for deg på en sømløs måte. Operatører trenger gjerne 14 dager for å ordne bytte, så bestem deg i første halvdel av måneden. Ta gjerne kontakt på mail eller telefon med ny operatør og spør om "ekstratilbud" før du blir kunde, og ofte får du det, og be om å få tilbudet på mail.
Jeg føler at alt er oppdatert og ryddig. Fakturaene er simple, men med presis info. Jeg har alltid hatt Netcom (nå Telia) og var delvis fornøyd med det, men kun 1 GB data osv for 249,- var det når de byttet navn. Telipol har 2gb for 199,-. Kjekt med rollover også :) Byttet var en no brainer for meg as! Telipol all the way :D
Telipol ble overført til annet selskap og da mottok jeg extra regning på overforbruk på data istedenfor å sette ned hastigheten som før. Dette er jeg ikke fornøyd med og vurderer å bytte selskap.