Telipol har ikke nok data til Ă„ bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fantastiske priser, flott og rask kundeservice. Skulle ha byttet til dette for lengesiden. Tidligere har jeg kastet bor penger til arrogante og grådige operatører. Anbefaler Telipol på det sterkeste! Bytte gikk uten noen problemer.
Har 3 abbonemang. Ingen problemer, har snakket med kundebehandlere på Hudya,. Meget behjelpelige og hyggelige, Topp !!👍
Jeg byttet til Telipol da min datter flyttet til Australia. De var mye billigere på data og tale i Australia enn alle andre selskaper jeg sammenlignet med. Eneste minus er at jeg synes det er dyrt å kjøpe ekstra data i Norge, hvis jeg må ha det. Men det er veldig sjelden. Har ikke noen erfaring med kundeservice, som jeg ser mange klager på. Liker "min side", veldig oversiktlig og grei.
Jeg er meget godt fornøyd med kundeservicen. Svarer kjapt og dyktige folk.
Hei Webjørn, Så hyggelig at du er fornøyd med oss som selskap og kundeservice - slike tilbakemeldinger setter vi stor pris på. Mvh Lene i Hudya
Hvis dere vil unngå å bli lurt, hold dere unna dette selskapet. For det første ble jeg utsatt for feilfakturering fra selskapet og måtte kjempe for å få det korrigert. Som ny kunde, hadde jeg misforstått vilkårene i abonnementet, og endte opp med en regning på 1400 kr på 20 dager for samtaler på 16 minutter med medium abonnement. De hadde ingen forståelse for misforståelsen!!
Det hele begynte da Hudya tok over. Jeg hadde 3 abonnement, bestilte tvilling kort på 2 av abonnementene. Fant ut etter en stund at jeg ikke hadde behov for alle nr + tvillling kort på 2, så bestemte meg for å si opp de to extra nummerene og alle tvilling kort. Det dette endte i var at dem slettet hoved-nummer mitt, behold ett av abonnementet jeg ba dem slette. Jeg hadde alt kastet kortene jeg ikke hadde behov for i ovnen så det var smeltet. Ikke visste jeg heller at hoved nummer mitt var stengt. Men begynte å lure på hvorfor jeg ikke mottok meldinger, telefoner og e-poster slik jeg vanligvis gjør i løpet av en dag. Prøvde selvfølgelig å ringe til Hudya, men kundeservice var ikke åpent. Fredag kveld og ingen tlf. Slik gikk helgen. Da jeg endelig fikk kontakt med vedkommende som hadde behandlet saken. Sa hva som hadde skjedd, eneste han sa var at det sikkert hadde gått litt fort for seg da dette ble gjort. Åpnet hoved nummeret, og sa at nå skulle det være i orden. Joda abonnementet funket igjen det, men på neste faktura dag, fikk jeg forsatt faktura på det ene extra abonnementet... Jeg trodde ikke mine øyner og ringte kundeservice enda en gang for å endre dette. Traff en dame som så hyggelig sa hun skulle ordne dette. Sitter ennå med det ene extra abonnementet, 3 måneder etter jeg ba dem fjerne det. Vurderer sterkt å skifte tilbake til Telenor