Chilimobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter at vi ikke fikk noe mer hjelp med internettlinjen vår hjemme etter en ulykke, bestemte jeg at det var best å bytte til fritt mobilabonnement og sette opp mobilen min som en ruter. Jeg har hatt mobilt bredbånd før, men det var veldig treigt og jeg vil helst unngå å bli satt ned til en ubrukelig hastighet etter å ha brukt opp kvota mi. Jobben min avhenger av at jeg har tilgang til internett og jeg liker å spille en del, og Chili Mobil oppfyller disse kravene. Jeg bor ute på landet og får for det meste 4G+. Jeg har fått EDGE en sjelden gang i blant, men det fikser seg bare jeg flytter mobilen litt. Jeg har alltid fått hjelp hver gang jeg har ringt inn til kundeservice angående spørsmål. Både nettsiden og appen til Chili mobil er ryddig og oversiktlig. Jeg sparer veldig mye ved å ha både mobilabonnement og internett i ett, det fungerer veldig bra og jeg anbefaler det til alle som har de samme behovene som meg.
Billig! Fri data meg god fart! Enkelt å komme i kontakt med kundeservice, får hjelp når man trenger det.
Gikk over til chili på torsdag. Regn esim Til nå funker alt utmerket. Digger chilimobil til nå. Ingen negative ting å si.
"Fri tale/sms/mms Fri bruk i EU/EØS" Rett fra sidene deres og er ikke tilfelle. Vær oppmerksom på at dette er renspikka løgn. Ringer du ut av Norge, betaler du blodpris. Stay away.
+Uslåelig pris, 499 per måned for 5 GB per dag. +Raskt nok nett til fortnite. -Bor på bygda i vest Telemark, skal være godt innenfor dekningsområdet men mister internett daglig. Slitsomt! :( Hadde det ikke vært slik hadde abonnementet fått full pott i poengsum!
Har tatt kontakt flere gang om att jeg ikke får noen hastighet på Internett. Men er ingen hjelp og få. Betaler 499 i måneden og får aldri hastighet over 3.9mbps.
For meg så har dette fungert utmerket. Pluss: -Bra fart. -Fri data. (nesten isåfall) -Fungerer utmerket i utlandet. -Ingen reklame mas fra opratør. -Like god dekning som telia Minus: - Selv om de er de billigste på fri fart så er det noe dyrt synes jeg. - Ingen mulighet til å kjøpe mobil på rentefri avbetaling via nettsiden dems. (stort savn) - Hastighetsbegrensing etter bruk av 5 gig daglig. Irriterende hvis man sitter å streamer flere personer på samme deling. Da er 3 mbit ikke nok. Selv om de har løsning på dette med fri bruk hvis man betaler 99 kr pr gang. (dette er jo naturlig nok totalt uakuelt)
Superstabil og rask 4G forbindelse når jeg er på hytta! Med fri data trenger jeg ikke tenke på forbruket, og med min bruk merker jeg ikke noe særlig til den reduserte hastigheten når jeg har nådd døgngrensen. Det beste med abonnementet er at dataforbindelsen er superstabil. Hastighet kan variere litt, men det er alltid forbindelse! Det eneste å klage på er at prisen gjerne kunne ha vært litt lavere.
Har brukt chilli pga fri data. Det kalles fri data, men når det blir brukt til å se film, serier og videoer så stopper nettet, så kallt ''lag spike''. Når nettet blir godt brukt så stopper nettet å fungere midt i film/serie/video, pga chilli har laget abonnementet slik. Ikke verdt pengene overhode, kundeservice er direkte søppel og jeg bytter nå til Ice Abonnement som er 100kr billigere og 100x bedre. Chilli mobil er rett og slett et patetisk forsøk på ett mobilabonnement.
Virker utmerket og har nok data tilgjengelig for meg ..
Gode priser. God dekning der jeg ferdes. Kundeservice svarer rimelig fort på Mail. Men hadde tjent på å være tilgjengelig i helgene noen timer. Trekker ned at man ikke får beholde data rollover ved nedgradering av abonnement. Anbefales ellers da disse tingene ikke er noe stort problem. Men kanskje noe å vurdere i framtiden?
Hei Also! Så bra at du er fornøyd, det synes vi er veldig kjekt å høre :D Når du nedgraderer mister du ikke rolloveren din. Du kan imidlertid kun spare like mye som du har inkludert i ditt abonnement. Dersom du f.eks. har 5 GB i rollover og endrer til 3 GB abonnementet vil du ta vare på 3 GB i rollover. Hilsen oss i Chilimobil
Veldig fornøyd med abonnementet. Her får man utrolig mye for pengene. Men 32 minutter over midnatt har fortsatt ikke fri hastighet blitt oppjustert til normal hastighet. Ikke noe big deal, men unødvendig at systemet dems ikke fungerer på dette området.
Hei Stian! Tusen takk for en super tilbakemelding, det blir vi veldig glade for å høre :) Hastigheten på Fri Data abonnementet blir resatt ved midnatt, men pga. systemet går igjennom alle numrene da kan det dessverre ta litt tid noen ganger. Hilsen oss i Chilimobil
Fantastisk abonnement, absolutt å anbefale ingen over og ingen ved siden😉
Første faktura var feil, når jeg bestilte endring fra 1. Februar og det nå er 1. Februar og det er 3 dager til kundeservice er åpen, så er IKKE endringen gjort, dette skaper STORE PROBLEMER for meg da jeg skal bruke 10GB DENNE HELGEN og sitter med 1GB-abonnement bare. 100% feil på 2 forsøk er bare elendig, det verste er at det er som jeg har opplevd det siste årene, normen i bransjen. UNNGÅ DETTE FIRMAET
Hei Kai! Du kan enkelt endre abonnementet ditt via Min Side eller appen vår. Er det en nedgradering skjer det ved påfølgende månedskifte. Om du oppgraderer trer det i løpet av 5-10 minutter. Husk at når du har lagt inn oppgraderingen kan det ta noen minutter ekstra før endringen er synlig på Min Side og appen, så logg gjerne ut og inn. Beklager så mye dersom det har vært problemer rundt din endring. Kontakt gjerne vårt kundesenter om du opplever feil. Hilsen oss i Chilimobil
Har aldri noen problem. Fungerer som det skal. Endrer akkurat som jeg vil mellom abonnementene etter behov.
Hei Ulf! Så kjekt at du er fornøyd, det blir vi super glad for å høre :D Hilsen oss i Chilimobil
Jeg er fornøyd med prisen, 299,- for 10 gb i mnd, de har også wifi tale noe som er et pluss siden jeg er mye til sjøs hvor det ikke er dekning men har wifi. Telia dekningen er jeg litt skuffet over, ligger på 3 streker hvor jeg hadde 5 før i mitt tidligere abonnement. Men det fungerer for mitt bruk.
Hei Erik! Vi blir veldig glad for å høre at du er fornøyd med abonnementene og tjenestene våre :) Dekningen kan dessverre variere litt ut ifra hvor man befinner seg. Vi kan alltids sjekke om det er planer om å bygge ut nettet i området, da er det bare å kontakte vårt kundesenter her: TLF: 91502445 | E-post: [email protected]. Hilsen oss i Chilimobil