Meny

Chilimobil omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
15
av 37 innen
mobilselskap
45%
anbefaler
Chilimobil

"Tar ikke hendvenelser på alvor"

Omtale om Chilimobil skrevet av Knut G for 18.07.2021 17:02

Chilimobil har totalt 483 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Chilimobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Tar ikke hendvenelser på alvor"
4 syns denne omtalen er nyttig

Etter mye ustabilt nett ser jeg meg nødt til å gi opp chili. Har ikke fått svar etter mange tlf. samtaler der de lover å se på saken.Har sendt inn skjermbilder i hopetal når dekning har vært lik 0.Det virker som ett firma som ikke vet hva det er de selger,huff huff styr unna.

Svar fra Chilimobil
09.09.2021 10:14
Hei, Knut! Beklager at dekningen har vært dårlig for deg. Det kan være flere grunner til at nettet ikke har fungert, som feil på en sender, en kabelfeil, feile innstillinger på telefonen eller en skade på SIM-kortet. At du ikke har fått svar på dine henvendelser, at ingen har gjennomgått dette med deg og at du ikke har fått den hjelpen du trenger, er ikke bra. Slik skal det ikke være! Vi vil ta saken videre internt slik at dette ikke skjer igjen. Beklager så mye! Hilsen oss i Chilimobil
Bytt.no
"Tar ikke hendvenelser på alvor" skrev Knut G om Chilimobil

Har du en tilsvarende erfaring med Chilimobil?
Gjør som Knut G og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Chilimobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super fornøyd"

Supert abonnement, billig, god dekning. Veldig fornøyd!!!

Svar fra Chilimobil
09.09.2021 10:14
Hei, Stine! Utrolig koselig å høre at du er fornøyd med vårt abonnement. Det er bare til å ta kontakt dersom det er noe du lurer på :) Hilsen oss i Chilimobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig dekning og service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig dekning. Byttet den 4. dagen i måneden og måtte allikevel betale for hele måneden. Useriøst.

Svar fra Chilimobil
09.09.2021 10:14
Hei, Adrian! Beklager så mye for at dekningen ikke fungerte for deg. Det kan være ulike grunner til at dekningen ikke fungerte, som en kabelfeil, feil på en sender, feile innstillinger på telefonen eller en skade på SIM-kortet. Vi har en feilsøkingsprosess som vi går gjennom med kunder som opplever dette, som kan hjelpe deg å finne ut hvor problemet ligger. I likhet med de andre mobilselskapene i Norge så fakturer vi dessverre ut den påbegynte måneden som abonnementet avsluttes i. Når du har hatt problemer slik du forklarer så skulle du selvfølgelig ikke betalt for dette. Dersom du har lyst til å gi oss en sjanse til så vil vi gjerne prøve å finne ut hva som har forårsaket problemet for deg. Vi ønsker å gi deg kompensasjon for tiden du har vært uten dekning og det du har betalt for mye. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter og legg ved denne henvendelsen :) Håper du får en strålende dag! Hilsen Therese fra Chilimobil
Sebastian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bytta fra Telia til Chili pga GB, men opplever at dekningen er en del dårligere hos Chili. Hvis du bor i Oslo og klarer deg uten kundeservice bør du gå for det. (De svarer ikke på kundeservice)

Svar fra Chilimobil
09.09.2021 10:14
Hei, Sebastian! Dette må vi finne ut av. Vi har akkurat den samme dekningen som Telia-kunder har, det er ingen forskjell, så her må vi få undersøkt nærmere. Det kan være ulike grunner til at dekningen ikke fungerer, som en kabelfeil, feil på en sender, feile innstillinger på telefonen eller en skade på SIM-kortet. Vi har en feilsøkingsprosess som vi går gjennom med kunder som opplever dette, som kan hjelpe deg å finne ut hvor problemet ligger. Kundesenteret er dessverre ikke åpent i helger, beklager så mye for det! Våre åpningstider er 09.00-17.00 fra mandag til fredag. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på tlf 91502445 eller sendt oss en e-post til [email protected], så hjelper vi det gjerne! :) Hilsen oss i Chilimobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Tragisk styr UNNA"
7 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra Telia. Chili bruker Telia sitt nett. Men på hjemstedet og på jobben hadde 10 % av netthastigheten av det jeg hadde hos Telia. Ringte kundeservice men ga opp flere ganger. Over 1 time venting. Eposter svarer dem ikke på. Omsider fikk jeg kontakt på telefonen. Fikk et frekt svar at jeg fikk kontakte Telia som eier nettet og be dem bygge ut til 5G i mitt område. Brukte angreretten og bytter selskap. Desuten fakturerer dem på forskudd. Og bruk som ikke er inkludert i etterkant, så det strømmer på med regninger og alle blir belastet med 70 i avgift.

Svar fra Chilimobil
10.09.2021 14:52
Hei! Dette var veldig merkelig siden vi har tilgang på akkurat den samme dekningen som Telia selv har. Beklager at du ikke har fått svar på e-post og at du fikk et slikt svar på telefonen, slik skal det ikke være! Dette vil vi ta videre internt. Det kan være flere grunner til at du opplever dårlig signal som for eksempel en kabelfeil i området, en skade på simkortet eller feile innstillinger på telefonen. Vi sender faktura i starten av måneden og den gjelder da ut den påbegynte måneden. Dersom en betaler fakturaen mer enn 14 dager etter forfall så vil det legges på et purregebyr, dette er på 35 kr, så de 70 kr omhandler nok noe annet. Du burde jo selvfølgelig ikke blitt fakturert for noe som ikke har fungert så her må jeg bare beklage igjen. Dersom du ønsker å gi oss en ny sjanse så kan du vise til denne saken slik at vi kan undersøke problemene nærmere og gi deg kompensasjon for feilen. Kontakt oss gjerne på tlf 91502445 eller på e-post: [email protected] dersom du skulle ønske det :) Hilsen oss i Chilimobil
Chilimobil har totalt 483 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR