Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sentralbordet funker ikke. Må logge ut og inn hele tiden for å kunne sette over samtaler. Veldig ofte må kunder få et internt nummer og må ringe den ansatte selv. Utrolig frustrerende. Kunder ringer inn, men så lenge det ikke ringer hos oss, mister vi kunder. Dette er det aller aller verste telefonselskapet vi noensinne har hatt. Er nå på leting etter nytt selskap.
Hei Mona, Beklager veldig sen tilbakemelding! Veldig kjedelig å høre at dere opplevde feil med sentralbordet vårt. Mye har skjedd siden denne meldingen ble sendt inn og vi opplever ikke lenger denne feilen. Uansett ønsker vi å si takk for tilbakemeldingen din! Mvh Dipper.
Telenordekning. Mye billigere. Rask og god kundeservice. Grei nok sentralbordløsning. Midt i blinken for små og mellomstore bedrifter.
Hei Knut, Beklager sent svar på henvendelsen. Veldig gøy å høre at du er fornøyd med Dipper som din mobiloperatør og tjenestene vi leverer! Mvh Dipper.
Helt greie tjenester. God og trivelig kundeservice. Elektronisk aktivering av nye simkort fungerer ikke.
Hei Jos, Beklager sent svar på meldingen din. Takk for positiv tilbakemelding. Godt å høre at du er fornøyd med kundeservice og tjenestene våre. Det har skjedd en del med hjemmesiden vår siden denne henvendelsen ble sendt inn og feilen med aktiveringen av SIM-kort er derfor løst. Mvh Dipper.
Veldig varierende dekning og opplever ofte brudd i samtaler. Dette skaper store problemer da dette er en kombinert jobb og privat telefon. Har tilogmed kjøpt ny iPhone for å se om det hjelper. Nå byttes det.
Hei Elisabeth, Beklager så mye for sent svar fra oss! Så leit å høre at du har opplevd dårlig dekning med Dipper, men vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en melding til oss. Mye har skjedd på 2 år og kunder av Dipper har nå mulighet til å ringe over 4G og Wifi også. Dette sikrer mye bedre dekning og samtalekvalitet flere steder. Dersom du fortsatt er kunde hos oss og opplever dårlig dekning, så må du veldig gjerne kontakte oss på [email protected] slik at vi kan se nærmere på saken. Med vennlig hilsen, Dipper
Veldig ivrig og imøtekommende (nesten for ivrig), men det er som om pisse i buksen, varmt en liten stund. Tenker jeg bytter til Telenor igjen.
Hei! Beklager sen tilbakemelding fra oss. Det er leit å høre at du har blitt lovet noe som ikke vi ikke har greid å holde, men vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Dette skal vi ta videre til avdelingen det gjelder. Med vennlig hilsen, Dipper
Dette gjør Dipper til beste leverandør for små og mellomstore bedrifter: 1. Telenor dekning (Dipper eies av Telenor, men er eget selskap) 2. Gode priser 3. Bra sentralbordapp på pc/Mac og mobil 4. Ingen bindingstid 5. Bra respons på kundeservice.
Hei Jan, Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen din! Vi må bare beklage at vi ikke har sett den før nå, men det var en veldig positiv overraskelse :) Med vennlig hilsen, Dipper
Sparte 20000 i året ved at bytte til Dipper. Dette er en nobrainer folkens.
Hei Baard! Beklager sent svar, men tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du er så fornøyd :) Med vennlig hilsen, Dipper