Meny

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
12
av 37 innen
mobilselskap
45%
anbefaler
Fjordkraft Mobil

"Stenger abonnemanget"

Omtale om Fjordkraft Mobil skrevet av Per for 03.07.2018 14.38

Fjordkraft Mobil har totalt 120 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Stenger abonnemanget"
5 syns denne omtalen er nyttig

De stenger abonnemanget hvis du glemmer betale en regning.
Du maa betale faktura og naar de ser pengene er paa konto åpner de igjen.
Dette er umulig når du er avhengig av bankid på mobil, altså forde de har stengt simkortet ditt for denne tjenesten etter forfall.
Vi har alle abonnemang på samme faktura i huset våres, ergo stenger de all komunikasjon vi har med omverdenen.
De er sein med oppdatering paa mobildata, varsler for seint, og du maa betale mer.
NB. Jeg har aldrig hatt betalingsanmerkning i mitt liv, men er litt distre.
Autogiro faar jeg bare til paa strømregningen som de ogsaa staar for.

Det som er bra er at de ikke tar purregebyr.

Bytt.no
"Stenger abonnemanget" skrev Per om Fjordkraft Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Fjordkraft Mobil?
Gjør som Per og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fjordkraft Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Spiser opp mobildataen din på eit øyeblikk"
14 syns denne omtalen er nyttig

Korleis dei gjer det, veit ikkje eg, men dei spiser opp mobildataen din på eit øyeblikk. Dei dumper prisen på abonnomang for å fakturere folk som bruker mer data enn de har. Eg og samboer bytta, 3GB og 5GB det gjekk 10 dager så hadde samboeren min brukt opp 5GB. Eg har aldri brukt stort meir enn 1GB men her brukte eg 2,5GB på 15 dager. Full telenordekning er det faktisk kun Telenor som har.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Inkompetanse og udugelighet"
9 syns denne omtalen er nyttig

Umulig å komme i kontakt med kundesenter. Når man etter en time eller to i telefonkø endelig får kontakt, blir man lovet at problemet skal være løst innen 10-15 minutter. Det skjer ikke - så er det nye timer i telefonkø for å få snakke med folk som tydeligvis ikke vet hva de snakker om! Etter å ha vært telenorkunde siden 1970, lot vi oss friste av rimelig mobilabonnement, men mere rot og inkompetanse har vi aldri vært ute for. Vi vil nok forlate Fjordkraft rimelig snart - også med et strømabonnement som er like gammelt som telenorabonnementet. Karakteren er så langt under 0 som mulig!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Helt vanvittig dårlig kundeservice (og tydeligvis også dårlig datasystem)!"
16 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk en regning på 140 kroner for datatrafikk (utover det inkluderte den måneden) for en periode hvor jeg ikke hadde brukt data. Da jeg kontaktet kundeservice fikk jeg beskjed om at jeg hadde surfet masse, og da spesielt mellom klokken 20-22. På dette tidspunktet var jeg på en forestilling, og mobildata var avskrudd. Kundeservice skrev til meg som om jeg var en løgner/idiot: Etter flere forklaringer fra meg om at mobildata var skrudd AV, kom h*n med kommentarer som «noen har automatisk oppdatering av apper på mobildata, uten å være klar over det». Jeg endte opp med å måtte betale 140 kroner for noe jeg ikke hadde brukt, og byttet til en annen operatør.

De har gode priser på mobilabonnement, men når de registrerer falske data og har elendig kundeservice hjelper dette lite.

Vær obs om du har Fjordkraft og du skal bytte operatør:
Du må betale for hele måneden selv om byttet skjer dag 1 i ny måned (så sørg for å få byttet sent i måneden).

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice. svarer ikke på mail"
6 syns denne omtalen er nyttig

Det meste er dårlig. prisen er ok. men jeg får ikke svar på mail, elendig av noen som vil ha kunder og skryter av at de er så billige og gode.. Anbefales IKKE. leter selv etter andre leverandører i dette øyeblikk. vil vekk herfra

Fjordkraft Mobil har totalt 120 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR