Meny

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
11
av 37 innen
mobilselskap
46%
anbefaler
Fjordkraft Mobil

"Fri bruk i EU/ EØS, er ikke Norge en del av EU/ EØS ?"

Omtale om Fjordkraft Mobil skrevet av Lars E. K. R for 08.12.2020 16:36

Fjordkraft Mobil har totalt 123 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Lars E. K. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fri bruk i EU/ EØS, er ikke Norge en del av EU/ EØS ?"
6 syns denne omtalen er nyttig

Hei, jeg er i utgangspunktet veldig fornøyd med Fjordkraft og har vært kunde på strøm og mobil i flere år. Er veldig godt fornøyd med Fjordkraft app. På siste regning fra dere har dere tatt betalt for en samtale jeg har hatt fra Norge til Danmark, to land som etter min mening er innenfor eu/eøs. Jeg har snakket med kundeservice som er grei. De forteller at det koster penger å ringe ut av Norge. Men det er gratis for meg å ringe mellom Sverige og Danmark. Hvis det koster noe å ringe ut av Norge som er et EØS land og til et EU/EØS land, så er det ikke etter min mening fri bruk innenfor EU/EØS, og dere bør da ikke informere om at det er fri bruk innenfor EU/EØS. Jeg liker ikke at det står at det er fri bruk i EU/ EØS, med en tekst lenger nede der dere skriver det koster noe å ringe ut av Norge. Det er ikke god informasjon/ kundeservice og dere som skal ha best kundeservice bør endre praksis.

Bytt.no
"Fri bruk i EU/ EØS, er ikke Norge en del av EU/ EØS ?" skrev Lars E. K. R om Fjordkraft Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Fjordkraft Mobil?
Gjør som Lars E. K. R og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fjordkraft Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

John M. Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Enkelt og billig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fjordkraft mobil med fordel virker fortsatt selv om jeg har byttet strømmlevrandør

Tove H. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Tilfreds kunde!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra Talkmore til Fjordkraft i september 2020 (er strømkunde) Har hittil ikke opplevd noe krøll - hverken med fart (eller spenning,,,!) og overgangen gikk knirkefritt! Jeg har alltid hatt Samsung og Android. Med min erfaring så langt, så anbefales abonnementet og oppleves som utmerket.

Svar fra Fjordkraft Mobil
12.11.2020 15:16
Hei Tove, og tusen takk for den hyggelige anmeldelsen! Det er veldig godt å høre at du er fornøyd med oss. Om det skulel være noe som helst vi kan hjelpe deg med i fremtiden er det selvsagt bare å ta kontakt :) Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hvorfor bruke telenor når Fjordkraft er billigere"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fjordkraft bruker telenors linjer til langt lavere bris Bildene som er i telenor skyen ligger nå hos googleskyen som er like bra

Svar fra Fjordkraft Mobil
12.11.2020 15:08
Hei Finn. Tusen takk for god tilbakemelding! Det stemmer som du sier, at man trenger på ingen måte å være låst til en operatør sin skylagringsløsning hvis man ønsker å bytte. Det finnes nok av løsninger som vil fungere flott helt uavhengig av hvor man er mobilkunde :) Vi har skrevet en artikkel om det her: https://www.fjordkraftmobil.no/mobilskolen/slik-sikkerhetskopierer-du-mobilen-din-i-skyen/ Ønsker deg en god uke! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dataforbruk er høyt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dekningen er på lik linje som andre, men forbruk av data er som andre skriver usedvanlig høyt. Bare ved å se på mail i 2 min. er opptil 0,20 MG oppbrukt. Så om man bruker Internett mye ute så styr unna Fjordkraft.

Svar fra Fjordkraft Mobil
25.09.2020 13:39
Hei Bernt, og takk for tilbakemeldingen. Det er leit å høre at du har denne opplevelsen av oss. Jeg vet ikke hva grunnen er til at å sjekke mail har brukt såpass på data, men grunnen kan f.eks være at mobilen din har lastet ned et større mailvedlegg, noe som vil bruke datatrafikk. Mobildata brukes ikke fortere hos oss enn hos andre selskaper - her er det likt hos absolutt alle. 1GB er 1GB, uansett hvilket selskap man er hos. Jeg oppfordre deg til å kontakte oss på f.eks chat eller Facebook Messenger og inkludere telefonnummeret ditt, slik at vi kan se nærmere på dette sammen med deg. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fjordkraft Mobil har totalt 123 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR