Meny

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
10
av 37 innen
mobilselskap
46%
anbefaler
Fjordkraft Mobil

"Får aldri 3G/4G"

Omtale om Fjordkraft Mobil skrevet av S for 26.01.2021 15:13

Fjordkraft Mobil har totalt 134 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Får aldri 3G/4G"
2 syns denne omtalen er nyttig

Godt mobildekning (tale) generelt, men får nesten aldri 3G eller 4G, kun "E nett". Ikke engang i storbyene.

Svar fra Fjordkraft Mobil
26.04.2021 15:40
Hei S. Det er uheldig at du opplever at du får kun "E nett" på vårt mobilabonnement. Alle våre mobilkunder har full Telenor-dekning og skal ha 4G i storbyene. For å se dekning i ditt område kan du besøke Telenor sine nettsider og søke opp adressen din i deres dekningskart: (https://www.telenor.no/dekning/). Ellers vil jeg anbefale deg å ta kontakt med vårt kundesenter som er svært behjelpelig i feilsøking på din telefon. Ønsker deg en riktig så fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Bytt.no
"Får aldri 3G/4G" skrev S om Fjordkraft Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Fjordkraft Mobil?
Gjør som S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fjordkraft Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Hermilo G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Problems with Google app and Min Side"
2 syns denne omtalen er nyttig

Sometimes telling me that my number is not registered.

Svar fra Fjordkraft Mobil
26.04.2021 15:40
Hei Hermilo. Ved problemer med innlogging på MinSide, vil jeg anbefale deg å ta kontakt med vårt kundesenter på enten telefon (23 00 61 00) eller på chat som du kan finne på våre hjemmesider. Ønsker deg en riktig så fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Billig fast fri tale/sms"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fast faktura, fri tale/sms, slipper å tenke på kontantsaldo. Koster litt ekstra å ringe til f.eks Sverige, men ikke sikkert det drar ned totalbudsjettet likevel sammenlignet med andre abbonement. Telenor nett som vel regnes som 100% kvalites dekning her i landet, usikker på Sverige situasjonen.

Svar fra Fjordkraft Mobil
05.02.2021 15:12
Hei Helge, og tusen takk for den gode tilbakemeldingen! Det setter vi enormt stor pris på. Jeg er usikker på hva du mener med Sverige-situasjonen, så der har jeg dessverre ikke et svar å gi deg, men ta kontakt med oss på f.eks Facebook hvis det er noe som helst vi kan hjelpe deg med! Ønsker deg en fin dag :) Med vennlig hilsen Fjordkraft
Lars E. K. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fri bruk i EU/ EØS, er ikke Norge en del av EU/ EØS ?"
7 syns denne omtalen er nyttig

Hei, jeg er i utgangspunktet veldig fornøyd med Fjordkraft og har vært kunde på strøm og mobil i flere år. Er veldig godt fornøyd med Fjordkraft app. På siste regning fra dere har dere tatt betalt for en samtale jeg har hatt fra Norge til Danmark, to land som etter min mening er innenfor eu/eøs. Jeg har snakket med kundeservice som er grei. De forteller at det koster penger å ringe ut av Norge. Men det er gratis for meg å ringe mellom Sverige og Danmark. Hvis det koster noe å ringe ut av Norge som er et EØS land og til et EU/EØS land, så er det ikke etter min mening fri bruk innenfor EU/EØS, og dere bør da ikke informere om at det er fri bruk innenfor EU/EØS. Jeg liker ikke at det står at det er fri bruk i EU/ EØS, med en tekst lenger nede der dere skriver det koster noe å ringe ut av Norge. Det er ikke god informasjon/ kundeservice og dere som skal ha best kundeservice bør endre praksis.

Svar fra Fjordkraft Mobil
05.02.2021 15:06
Hei Lars, og takk for tilbakemeldingen. Det stemmer som du sier - du kan bruke mobilen som hjemme når du er i EU/EØS, men ikke fra Norge til EU/EØS. Dette er bransjestandard, og meningen er at du skal kunne bruke mobilen som hjemme mens du er i utlandet – eller mens du "roamer" som det heter på bransjespråket. Å konktakte andre land mens du befinner deg i Norge koster fortsatt ekstra. Jeg tror nok ikke dette kommer til å endre seg med det første, er jeg redd. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Fjordkraft
John M. Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Enkelt og billig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fjordkraft mobil med fordel virker fortsatt selv om jeg har byttet strømmlevrandør

Svar fra Fjordkraft Mobil
05.02.2021 15:06
Hei John, og takk for den fine anmeldelsen! Jeg skal late som jeg ikke så at fordelsprisen fortsatt er aktiv selv om du ikke er strømkunde ;) Ha en fin dag! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fjordkraft Mobil har totalt 134 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR