Meny

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Fjordkraft Mobil
2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
19
av 26 innen
mobilselskap
39%
anbefaler
Fjordkraft Mobil

"Behov for 0,5 GB, ikke 1GB data. For dyrt."

Omtale om Fjordkraft Mobil skrevet av Kjell for 15.02.2022 16:38

Fjordkraft Mobil har totalt 209 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Behov for 0,5 GB, ikke 1GB data. For dyrt."
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde tenkt å bytte til annen leverandør, men så kjøpte plutselig Fjordkraft da akkurat opp den mobiloperatøren!!!

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:43
Hei Kjell og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Vi tilbyr flere ulike mobil abonnement, om du ønsker et annet kan du gjerne ta kontakt med oss så finner vi et godt abonnement til deg sammen. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Bytt.no
"Behov for 0,5 GB, ikke 1GB data. For dyrt." skrev Kjell om Fjordkraft Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Fjordkraft Mobil?
Gjør som Kjell og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fjordkraft Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Robert T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Usikker på rollover, får jeg med alt til neste mnd?"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har 10GB pr.mnd. med rollover. Hvis jeg har ca. 17GB igjen fra forrige mnd. + 10GB for ny mnd. skulle vel det bli 27GB. Hvorfor har jeg bare 20GB nå? Dette har gjentatt seg flere mnd. og er svært irriterende, da jeg sparer opp til å streame TV når jeg på tur. Mvh. Robert

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:38
Hei, Robert! Data Rollover fungerer slik at man kan ta med seg like mye mobildata i Rollover til neste måned, som man selv har i sitt abonnement. Med ditt abonnement på 10 GB er det altså 10 GB du kan ta med deg som Rollover, slik at du totalt har 20 GB. Har du behov for mer data en måned er det enkelt å justere på abonnementet sitt via app eller Min Side. Vær obs på at oppspart Rollover dessverre forsvinner om du endrer til et mindre abonnement, men du beholder det naturligvis om du endrer til et større abonnement. Håper dette var oppklarende, ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt om du skulle trenge hjelp til noe mer. Håper du har en strålende dag videre!
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hemmelig: Fryktelig høy minutt pris for samtaler TIL USA"
6 syns denne omtalen er nyttig

Ok til vanlig bruk, men vanskelig å finne info om priser til og fra utland. Samtaler til USA koster over 2 kr pr minutt. Jeg har funnet konkurrent som opplyser at prisen er 39 øre pr minutt.

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:35
Hei Vi har konkurransedyktige priser på samtaler til og fra utland. Du finner våre priser her: https://www.fjordkraft.no/mobilabonnement/mobilpriser/ Ringer du mye til utlandet så vil et godt alternativ være å bruke apper på din telefon. Da vil det ikke koste noe som helst, så lenge du er tilkoblet wifi, Eksempler på app er : Whatsapp eller Messenger Vennlig hilsen, Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God hastighet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hastigheten på nettet er tilfredsstillende. Prisen på data kunne vært bedre sammenlignet med de billigste. Men de skal ha for god dekning å enkelt å oppgradere abonnement.

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:35
Hei Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen, Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"ALT GIKK GALE DA FJORDKRAFT TOK OVER SKYMOBIL"
5 syns denne omtalen er nyttig

Den verste av de verste mobiloperatørene noen gang jeg har vært borti. Evig mye rot, bare feile fakturer, løfter som aldri ble holdt, kundeservice som er skamforvirret og ikke løsningsorientert i det hele tatt, og skylder på kunden. Jeg benyttet i utgangspunkt en skymobilabbonement på 39kr pr mnd. Lovte meg samme pris gjennom overføring til Fjordkraft, men allikevel ble det en 580kr faktura på meg de siste to mnd. De lovte meg dobbel data de to første mnd, men det er ren svindel. Brukte «dobbel data» så får de meg til å betale 580kr. Uten at jeg får faktura gjennom bank eller mail eller post. De bare trekker rett fra konto. J***a forbanna banditter f**n. Så helt forbanna j****g ass.🤓🤓 tullete mobiloperatør

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:35
Hei Her må vi bare beklage at du ikke har fått en god opplevelse. Siden jeg ikke kan finne ut detaljer om ditt mobilabonnent, da jeg ikke kan finne kundebilde basert på fornavn. Så kan jeg ikke se hva som har skjedd her. Vi skal holde det vi lover, og er det en feil som har skjedd her. Så ordner vi opp i det. Jeg vil anbefale at du tar kontakt med vårt kundesenter, så vi finne ut hva som har skjedd. Vennlig Hilsen, Fjordkraft
Fjordkraft Mobil har totalt 209 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR