Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Fjordkraft Mobil
3.0
352 verifiserte omtaler

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
352 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#12
Middels
Fjordkraft Mobil er rangert
#12 av 22 mobilselskaper
41%
Middels
41% anbefaler Fjordkraft Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 352 omtaler om Fjordkraft Mobil

FILTRER OMTALER
102
39
32
50
129
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft Mobil
Fjordkraft Mobil har 352 verifiserte omtaler på Bytt.no

Tilfreds kunde!

Omtale av  Tove H. R

Byttet fra Talkmore til Fjordkraft i september 2020 (er strømkunde) Har hittil ikke opplevd noe krøll - hverken med fart (eller spenning,,,!) og overgangen gikk knirkefritt! Jeg har alltid hatt Samsung og Android. Med min erfaring så langt, så anbefales abonnementet og oppleves som utmerket.

Svar fra Fjordkraft Mobil
12.11.2020 15:16

Hei Tove, og tusen takk for den hyggelige anmeldelsen! Det er veldig godt å høre at du er fornøyd med oss. Om det skulel være noe som helst vi kan hjelpe deg med i fremtiden er det selvsagt bare å ta kontakt :) Med vennlig hilsen Fjordkraft

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Hvorfor bruke telenor når Fjordkraft er billigere

Omtale av  Finn I

Fjordkraft bruker telenors linjer til langt lavere bris Bildene som er i telenor skyen ligger nå hos googleskyen som er like bra

Svar fra Fjordkraft Mobil
12.11.2020 15:08

Hei Finn. Tusen takk for god tilbakemelding! Det stemmer som du sier, at man trenger på ingen måte å være låst til en operatør sin skylagringsløsning hvis man ønsker å bytte. Det finnes nok av løsninger som vil fungere flott helt uavhengig av hvor man er mobilkunde :) Vi har skrevet en artikkel om det her: https://www.fjordkraftmobil.no/mobilskolen/slik-sikkerhetskopierer-du-mobilen-din-i-skyen/ Ønsker deg en god uke! Med vennlig hilsen Fjordkraft

Dataforbruk er høyt

Omtale av  Bernt

Dekningen er på lik linje som andre, men forbruk av data er som andre skriver usedvanlig høyt. Bare ved å se på mail i 2 min. er opptil 0,20 MG oppbrukt. Så om man bruker Internett mye ute så styr unna Fjordkraft.

Svar fra Fjordkraft Mobil
25.09.2020 13:39

Hei Bernt, og takk for tilbakemeldingen. Det er leit å høre at du har denne opplevelsen av oss. Jeg vet ikke hva grunnen er til at å sjekke mail har brukt såpass på data, men grunnen kan f.eks være at mobilen din har lastet ned et større mailvedlegg, noe som vil bruke datatrafikk. Mobildata brukes ikke fortere hos oss enn hos andre selskaper - her er det likt hos absolutt alle. 1GB er 1GB, uansett hvilket selskap man er hos. Jeg oppfordre deg til å kontakte oss på f.eks chat eller Facebook Messenger og inkludere telefonnummeret ditt, slik at vi kan se nærmere på dette sammen med deg. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Ny bruker

Omtale av  Fornøyd

Jeg har nettopp flyttet abonn til Fjordkraft men erfaring så langt er veldig bra

Svar fra Fjordkraft Mobil
25.09.2020 13:35

Hei, og tusen takk skal du ha for tilbakemeldingen! Det setter vi stor pris på. Om det er noe som helst vi kan hjelpe deg med er det bare å kontakte oss på telefon, chat eller Facebook :) Med vennlig hilsen Fjordkraft

De lyver

Omtale av  Alekan

De lurte meg. Det skulle være gratis strøm første måned. Jeg fikk høyeste faktura den første måned. Eg var ikke fornøyd! Eg anbefaler ikke. Eg byttet strømleverandør til annet bedrift. Vurderer å bytte mobil abonnement også

Svar fra Fjordkraft Mobil
25.09.2020 13:32

Hei Alekan, og takk for tilbakemeldingen. Siden jeg ikke vet hvem du er blir det vanskelig å svare på hva som kan ha skjedd her. Kan det være at du har fått faktura på nettleien og ikke strømforbruket ditt? Jeg vil oppfordre deg til å kontakte vår kundeservice på telefon, chat eller Facebook slik at vi kan se nærmere på dette sammen med deg. Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

God dekning

Omtale av  Marcus

God telenordekning. Nok giga ( 2+2) til normalt bruk Under 400 kr for 2 voksne i mnd.

Svar fra Fjordkraft Mobil
25.09.2020 13:30

Hei Marcus, så godt å høre at du er fornøyd! Om noe skulle dukke opp i fremtiden er det bare å ta kontakt med oss :) Med vennlig hilsen Fjordkraft

Fjordkraft holder sitt løfte.

Omtale av  Reidar

Jeg har byttet operatører flere ganger de siste årene. Ikke fordi jeg har vært misfornøyd, men kun på grunn av pris og tilbud. Jeg holder meg til Telenordekning da det har fungert best på mange turer rundt i Norge. Alle operatører jeg har hatt har vært problemfrie. Man må bare passe å på og bytte operatør på riktig tidspunkt slik at man slipper å betale ut måneden hos gammel operatør når ny operatør er aktiv. Bestill bytting 1 mnd i forveien slik at du er aktiv hos nye operatør den 1 i neste mnd. Overgangen til Fjordkraft gikk sømløst. Forbruket i august er registrert som normalt og brukt 10 av 15 GB med daglig bruk, som bilde opplasting, You Tubebruk, Facebook mm. Men om man deler 15 GB kvoten med andre, som feks streamer filmer, spotyfy og slike ting så kan man få et GB sjokk på få dager. Det gjelder de fleste operatører hvor du selv velger en datakvote. Sjekk også ut telefon nummer som kan ha høye kostnader, og ring aldri tilbake til et nummer du ikke kjenner uten å undersøke først hvem som eier nummeret. Det er synd om man binder seg til avtaler eller dyre vedledighetsnummer fordi vi ikke gidder å undersøke, og så komme det som ekstrautgift på telefon abbonemanget. Et telefonabbonemang hos en operatør skal ikke være pent å se på, men billig og praktisk å bruke. Jeg har tidligere vært kunde hos operatører som ingen hadde hørt om og vært godt fornøyd med pris og kundeservice. Men alt er i forandring og så blir det oppkjøp av "små" operatører og det har gått helt greit, men valget av Fjordkraft var mest for pengene for min del, og en hyggelig kundeservice den ene gangen jeg har vært i kontakt med de.

Svar fra Fjordkraft Mobil
25.09.2020 13:27

Hei Reidar, og tusen takk for den gode og grundige anmeldelsen! Det setter vi veldig stor pris på. Her kommer du med mange gode råd og tips som det er lurt å ta med seg på veien når man skal finne seg en ny mobiloperatør. Jeg håper du fortsetter å være fornøyd med oss, og hvis det er noe som helst vi kan hjelpe deg med er det bare å gi oss beskjed. Vi er tilgengelige alle hverdager fra 8 til 20 på telefon, chat og Facebook. Ønsker deg en god uke! Med vennlig hilsen Fjordkraft

Fjordkraft Mobil har 352 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft Mobil mener

Fjordkraft Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR