Meny
Gudbrandsdal Energi Mobil

Gudbrandsdal Energi Mobil omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
19
av 36 innen
mobilselskap
32%
anbefaler
Gudbrandsdal Energi Mobil

"Mangler kontroll på data"

Omtale om Gudbrandsdal Energi Mobil skrevet av Eirik for 24.07.2019 14.49

Gudbrandsdal Energi Mobil har totalt 20 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gudbrandsdal Energi Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mangler kontroll på data"
6 syns denne omtalen er nyttig

Har brukt GE siden i våres og med unntak av en kort periode har jeg ikke hatt kontroll på databruken siden funksjonen ikke fungerer på min side. Dekning og andre tjenester fungerer, men akkurat databruk er såpass sentralt å ha kontroll over at jeg mener GE ikke er et godt alternativ hvis man leter etter et nytt mobilabonnement. Hvis det ikke bedres innen et par uker bytter jeg leverandør.

Bytt.no
"Mangler kontroll på data" skrev Eirik om Gudbrandsdal Energi Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Gudbrandsdal Energi Mobil?
Gjør som Eirik og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Gudbrandsdal Energi Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg og samboer har begge Leve 2 GB og er veldig fornøyd med Gudbrandsdal. Det er billig, fungerer som det skal og har også hatt veldig bra opplevelser med kundeservice de gangene jeg har hatt spørsmål.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Svak kundeservice og veldig ustabil tjeneste"
11 syns denne omtalen er nyttig

Det var veldig enkelt å registrere seg og bestille, og det er kjekt å få kombinert strøm- og mobilregning. I tillegg var prismodellen på abonnementet veldig fordelaktig for meg. Jeg opplevde imidlertid en rekke problemer. Først ved at hastigheten ble strupet til 40 kbps etter 1 GB databruk. Når de så hadde "løst problemet" mistet jeg all forbindelse (tale, sms, data osv.) i rundt 5 døgn. Etter at det også var løst var jeg tilbake på 40 kbps båndbredde. Det varte helt til jeg fikk byttet til en annen operatør. Under hele perioden fikk jeg svært lite informasjon av kundeservice, og ingen kompensasjon for manglende leveranse av tjenester etterpå. Det eneste jeg liker mindre enn dårlige tjenester er dårlig kundeservice. Her var det dessverre begge deler.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Min side"
8 syns denne omtalen er nyttig

Viser ikke data rollover. Umulig og vite hvor mye data du har tilgjengelig.

Svar fra Gudbrandsdal Energi Mobil
09.05.2019 11.44
Hei, dette jobber vi intensivt med å få løst - både dette med data rollover, men også de fleste andre elementer som har med mobil- og forbruksvisning å gjøre.

Det er viktig for oss at Min Side er tipp topp, så dette har høy prioritet hos oss!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mobilabonnement"
3 syns denne omtalen er nyttig

Foreløpig veldig fornøyd. Ikke så lenge siden jeg ble mobilkunde og dette er ganske nytt for Gudbrandsdalen energi siden det ikke er så lenge siden oppstart. Kunne vært bedre dekning, men det er jo telenor sitt ansvar. Pris er helt grei og kundeservicen er fantastisk.

Gudbrandsdal Energi Mobil har totalt 20 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR